Tuskainen olo :( Helle laukaisi migreenin.
En nukkunut viime yönä paljoakaan, vaikka makuuhuone on meidän kodin viilein huone. Mulla on tuskainen olo. Ja lämpötilat kai tulevat tästä vaan nousemaan ensi viikolla.
Huolestuttaa myös vaarini puolesta. Hänellä on sydänvaivoja ja helle ottaa koville. Toivon ettei hänen matkansa pääty tähän "ihanaan hellejaksoon" :(
Sainpas avauduttua. Kiitos.
Kommentit (7)
Jaksuja ap, migreeni on perkeleellinen riesa.
maksiannokset (=riittävät) särkylääkeannokset käytössä ja kylmäpakkaus otsalla. Ja särkylääkkeen olen ottaanut ehkäisevästi vielä tänään , vaikkei ole koskenutkaan.
tietokoneella istumaan ollenkaan...Mutta ap:n migreeni taitaa olla toista laatua sitten
tietokoneella istumaan ollenkaan...Mutta ap:n migreeni taitaa olla toista laatua sitten
kun paha migreeni vaivaa. En kestä mitään vilkkuvia valoja kuten tv:täkään. Pimeä hiljainen ja raikas huone auttaa silloin. Aina en tarvitse lääkettäkään jos saa olla pimeässä.
paskoihin helteisiin! Mulla menee n. kuukausi ja sekään ei riitä, että elimistö tottuu näihin paskoihin. Kylmään-viileään ilmaan elimistö tottuu päivässä tai parissa.
enkä saa syödä kunnollisia lääkkeitäkään kun olen raskaana. Oli ihan hirveä päivä, mutta menihän se ohi. Tänään enää jotain kummaa jälkikaikua on tuntunut, semmoinen puuroinen olo päässä, mutta ei enää säre onneksi.
Jahka tää lapsi on pihalla, en hankkiudu raskaaksi ainakaan vuosiin. Kaksi perättäistä kesää paksuna riittää. :D
Mullekin tulee migreeni herkästi kuumasta mutta myönteinen asenne auttaa kummasti ja elimistö kyllä tottuu kuumuuteenkin, eikä migreeniä kohta enää ole. Kokeiltu tänä kesänä.