Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te kenen lapsiluku on täynnä!! Ketju teille!

Vierailija
31.07.2010 |

Kuinka monta lasta teillä on? Ja mikä ehkäisynä koska ette halua enää yhtään lapsia?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheessä myös etälapsi (miehen aikaisemmasta liitosta). Salaa toivon vielä yhtä, vaikka ei meille oikeasti edes mahdu tänne uutta vauvaa...

Vierailija
22/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkäisyä tällä hetkellä, riskillä mennään, kahden viikon päästä sterilointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen Mirena juuri laitettiin. Olen tykännyt kovasti, ei kuukautisia yli 5 vuoteen.

Vierailija
24/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti lapsiluku on nyt täynnä. Minä haluaisin kyllä ehkä vielä yhden tai kaksikin lisää, mutta mies on sanonut, ettei hän halua enempää. No, seuraillessani miehen toimintaa ja käytöstä niin omien kuin vieraidenkin lasten kanssa, olen tajunnut, että totuus taitaa olla se, että mies kyllä haluaisi lisää lapsia, muttei minun kanssani :/ Ehkäisynä meillä on hormonikierukka, joka sopii hyvin, joskin on ehkäisymielessä aika turha. Meillä(kään) kun ei ole seksiä harrastettu sitten kuopuksen alulle saamisen, eli vuoden 2008 heinäkuun... Seksittömyydestä huolimatta halusin hormonikierukan, koska kuukautiset jäävät sillä pois kokonaan (ainakin mulla), eikä tarvitse niistä kärsiä.

Meillä mieheni on yleensä tosi kiva lasten kanssa, samoin kuin hänen veljensä. Kumpikaan ei kuitenkaan halunnut kovin montaa lasta (me vaimot olisimme voineet haluta enemmänkin). Olen päätellyt sen johtuvan siitä että osallistuvana ja kivana on työläämpää, jokainen lisälapsi vähentää sitä omaa vapautta ja aikaa. He haluavat kuitenkin olla omille lapsille ja ovat vieraidenkin lapsille läsnäolevia ja antavat aikaa.

ainakaan minun mielestäni. Siis toki hän on sitäkin, on läsnä ja antaa aikaa, mutta hän nimenomaan tuntuu hakeutuvan aina lasten seuraan. Kotona hän viettää kaiken aikansa lasten kanssa, kieltäytyy kavereiden kanssa ulosmenosta, pikkujouluista yms. jutuista milloin milläkin verukkeella, ja mulle sanoo syyksi, että haluaa olla kotona lapsia hoitamassa. Meillä käy joka viikonloppu tuttavaperheitä kylässä, ja mies häärää aina ja koko ajan lasten kanssa. Tuttavapiirissämme tiedetään myös yleisesti, että mieheltäni voi aina kysyä lapsenvahtiapua, hän ei kieltäydy koskaan, saattaapa joskus jopa itse soitella tutuille ja kysellä, josko joku kaipaisi vapaata, mies voisi hoitaa lapsia. Aina vapaapäivinään mies on mukana perhekerhoissa, ja sielläkin hoitaa ja leikittää koko ajan lapsia. Esimerkkejä on loputtomasti, ja aina ja kaikkialla ihastellaan sitä, miten mun mieheni on niin lapsirakas. Mies myös puhuu lapsista aina positiivisesti, oli kyseessä millainen lapsi tahansa. Kun kaupassa joku lapsi saa raivarin karkkihyllyllä, mies toteaa jälkeenpäin, että "vitsit että oli symppis lapsi se siinä karkkihyllyllä, näitsä miten hassusti sen otsa meni ryppyyn ku se huusi siinä selkä kaarella". Tuttavapiirissämme on pikkutyttö, joka on tosi arka ja ujo, ja mieheni ihastelee tätä tyttöä aina sanoen, että "tällasen enkelin ku sitä sais omaksikin". Erästä toista tyttöä mies kehuu aina "ilopilleriksi" ja "päivänsäteeksi", ja hänetkin mies kuulemma voisi ottaa omakseen.

En siis todellakaan usko, että mies ei haluaisi lisää lapsia siksi, että pelkäisi oman ajan ja vapauden menettämistä, hän kun ei tunnu sellaista kaipaavan ollenkaan. Mies on joskus sanonut, että viihtyy lasten kanssa juuri siksi, että lasten kanssa on niin helppo olla, saa olla ihan oma itsensä, juuri niin pölvästi ja yksinkertainen kuin on, ja lapsista se on vain hauskaa, eikä lapsille tarvitse esittää jotakin ollakseen kelvollinen. No, joka tapauksessa minä olen päätellyt, että jonkun muun naisen kanssa mies ehkä haluaisikin enemmän lapsia, muttei minun kanssani, ja sen vuoksi hän ei minuun koske edes pitkällä tikulla, jotta ei vaan vahingossakaan tulisi otettua riskiä siitä, että minun kanssani joutuisi vielä lapsia tekemään.

Vierailija
25/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä tehty essure-sterilisaatio.

Vierailija
26/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä ehkäisynä imetys(kaksoset 4kk), kondomi ja varmat päivät heti kun menkat alkaa tai vasektomia kun mies nyt sais aikaiseksi varata itselleen ajan!

Vierailija
27/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen naisille vasektomian vaihtoehtona tuota Essurea, joka tehtiin mulle. Ei tarvita nukutusta, ei sairaalapäiviä, ei puudutuksia, ei mitään. Kun mies kärvistelee ja empii vasektomiansa kanssa, sinä olet jo käynyt essuressa ja jälkitarkastuksessa, ja homma on sillä siisti.

Vierailija
28/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä kondomi

esteenä oma ikä ja se etten halua enää yhtään sektiota, mulle on tehty jo kaksi

Vierailija
29/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 27 ni lekurit irvistivät kun oisin toivonut putkien kiinnilaittoo... joten nyt mulla on 5v kestävä hormonikierrukka.

Vierailija
30/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä Mirena-kierukka.

Olen 44-vuotias, joten ikäni puolesta lastenteko on loppu. Tosin kalkkiviivoilla tein vielä iltatähden ( :

lapset 15 ja 1,8 v

Vierailija
31/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksikin on ihan liikaa minulle, lisää en todellakaan halua enää koskaan.

Vierailija
32/70 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haaveiltiin kolmesta ja kolme myös saatiin. Mies steriloitu.

Raskaudet ja synnyttäminen ihan kauheaa.

Neljäs lapsi otettiin auttamisenhalusta.

Vierailija
33/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin täynnä.En halua enää epäonnisia raskauksia.Ehkäisynä kondomi-toimii.Ikääkin jo sen verran,etten jaksaisi vauvarumbaa.

Vierailija
34/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi poikaa ja tyttö. vanhin neljä ja nuorin 5kk. Ehkäisynä tällä hetkellä kondomi ja imetyksen jälkeen ajattelin kokeilla ehkäisy rengasta.. Lapsiluku todellakin tässä! 3 alle 5 vuotiasta on välillä melko haastavaa :)

Vierailija
35/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä hormonikierukka.

Vierailija
36/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen entisen mieheni kanssa, toinen nykyisen poikaystäväni. Syön pillereitä ja lisäksi käytämme kondomia.

Vierailija
37/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti

Vierailija
38/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi kondomiehkäisy, kun en ole saanut aikaiseksi laittaa uutta kierukkaa. Ensmmäinen irtosi itsekseen...

Vierailija
39/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

coitus int(rauha Juicen muistolle).

Vierailija
40/70 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida saada lapsia ilman hoitoja. En jaksaisi enää valvoa.