Te kenen lapsiluku on täynnä!! Ketju teille!
Kuinka monta lasta teillä on? Ja mikä ehkäisynä koska ette halua enää yhtään lapsia?
Kommentit (70)
Minä kyllä vielä huolisin yhden. Surullista tällainen yksipuolinen luovuttaminen. :( Mieshän voi vielä 7-kymppisenä päättää, että jos sitten vieläkin se yksi. On tämä niin väärin.
Olemme siis pattitilanteessa, emme rakastele lainkaan. Minä kostoksi, mies haluttomuuttaan. Neljä vuotta on menty näin ja on totuttu. Arki sujuu loistavasti, yhteistyössä ja riitelemättä. Näin me sitten vanhenemme sovussa kuitenkin.
suunnitellaan matkoja ja muuta mukavaa mitä voi tehdä isompien lasten kanssa.
Minä kostoksi, mies haluttomuuttaan. Neljä vuotta on menty näin ja on totuttu. Arki sujuu loistavasti, yhteistyössä ja riitelemättä. Näin me sitten vanhenemme sovussa kuitenkin.
Etkö haluaisi elämältäsi muuta? Vuosia kuitenkin vielä edessä ja jos noin elätte...
mies ei halunnut enempää, myöhemmin tuli erokin, en osaa olla enää edes katkera, harvoin edes muistan että olisin halunnut kolmannen lapsen.
Tällä hetkellä ei ole ehkäisyä kun ei ole seksiäkään.
jos tuo kuvio toimii.
meillä taas menee niin huonosti että yhteistä vain lapset ja asuntovelka.
mies hukuttaa surunsa(joka johtuu paskasta liitosta?) harrastuksiin ym. ja aina ollut haluton
mä olen tyyppillinen marttyyrinainen, väsyttänyt itseni loppuun ja haaveilen rakkaudesta ja seksistä :)
erotilastoihin siis kovaa kyytiä menossa.
mut oikeesti toivon että teillä pysyy homma kasassa
t.13
saralla mielenkiintoisia uusia kokeiluja. ;)
Etkö haluaisi elämältäsi muuta? Vuosia kuitenkin vielä edessä ja jos noin elätte...
vaimo pakottaa käyttämään kumia :(
Ehkäisynä ihanan vaivaton kuparikierukka.
Miehelle on tehty steriilisaatio 1,5 vuotta sitten
ja abortti. Mikään ei ehkäisystä sovi.
Otatan kohta pois hormonikierukan sivuvaikutusten takia.
Inhoamme miehen kanssa toisiamme, joten emme tarvitse ehkäisyä. Ja en voi muidenkaan miesten kanssa olla. Pitäisi jaksaa vääntäytyä sterilisaatioon.
Itsetyydytys. Mies sairastaa sydän- ja verisuonisairauksia, hänellä ei seisokaan ilman lääkitystä. Alle 40 reilusti.
Kävelen rekan alle, kunhan lapset ovat hiukan kasvaneet.
joista toinen exälleni ja toinen nyxälleni.
Lapsiluku on täynnä miehen mielestä.
Ehkäisynä pco.
ehkäisynä minipillerit.
Ukko ei haluaiskaan enmpää. Minä olisin halunnut, mutta vuodet vieri ohi ja tuli pelko, kun edellinen hätäsektio. Mutta olen tyytynyt tilaani ja odotan niitä lapsenlapsia 10 v sisällä: )))
ja tällä hetkellä tuntuu siltä, että tää riittää. Tosin nuorehkoja ollaan vielä, eikä ikinä voi sanoa ei koskaan. Ehkäisynä tällä hetkellä kondomi, kun en oo saanut aikaiseksi varata aikaa kierukan laittoon. Tarttis kyllä, tulee kalliiks näin ja on ärsyttävää..
Ehkäisynä hormonikierukka.
Sama täällä
kolme lasta. Ehkäisynä kondomi ja varmat päivät :)
kierukka niin olenkin jo ikäloppu.
meillä on kyllä seksiä mona kertaa viikossa, miten te ihmiset voitte elää tuollaisissa liitoissa?!
2 kpl
kuparikierukka joka tosin täysin turha kun elän seksittömässä avioliitossa
lapsiluku on täynnä koska olen jo 35v. vaikka joskus ero tulisikin niin vauvavuodet meni jo
nyksän kanssa ei lapsia oo tulossa se on varma