Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suuttuisitko, jos sinusta puhuttaisiin hyvää vasta kuolemasi jälkeen?
30.07.2010 |
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
näin eläessäni ei ainakaan ole puhuttu hyvää.
parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Alue: Aihe vapaa
Juu varmaankin, nousen mullasta zombiena ja kostan kaikille. ;)