Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on huolittelematon nainen?

Vierailija
30.07.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nyt kyll ihan oikeasti, kiiltävälle iholle EI VOI TEHDÄ MITÄÄN. Mulla on ollut akne, nyt parantumassa kuurin takia ja maailman rasvaisin iho. Ja voin sen sanoo ett mä kyll pidän huolen mun naamanpesusta tai se kukkis viel pahemmin. Et ei, en pese naamaani vain kerran viikossa minkä takia se muka kiiltäis.JA PUUTERI EI TOD OO RATKASU, oon huomannu ett mitä vähemmän tungen puuteria (ja meikkivoidetta) naamaan, sitä paremmin iho voi.ja sillonki ku laittaa puuteria (eka tietty paperilla taputellu ihoa), naama pysyy kiillottomana noin 15minuuttia. saatana teitä joitakin, MINKÄS SITÄ IHOTYYPILLEEN MAHTAA?

Vierailija
22/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mä nyt.

Ei meikkiä, hiukset likaiset ja ponnarilla, leggarit ja löysä t-paita päällä. Lapsi ollut kipeenä ja itkuinen koko päivän, joten eipä ole onneksi ihmistenilmoille päästy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset on aina hätäisellä ponnarilla / nutturalla. En lakkaa kynsiä enkä nypi kulmakarvoja, vaikka ovat TODELLA tuuheat, MUTTA tästä huolimatta minua kehutaan jatkuvasti viehättäväksi ja nätiksi ja paljon nuoremman näköiseksi kuin olen. Kysytään, miten pysyn näin hoikkana ja nuoren näköisenä. Vastaan vain, etten tee mitään - en käytä edes ihorasvoja.

Okei, vaatteisiin kyllä panostan - olen itse asiassa aika moinen vaatefriikki ja koska olen hyvin hoikka ja sopusuhtainen, niin vaatteet kyllä istuvat. Tyyliini on laadukas, mutta hivenen "hippimäinen", tyyliin hame, värikkäät sukkikset ja saappaat. Eli näin täällä:)

Vierailija
24/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin ihmisten ilmoilla huolittelemattomana, tai siis hiukset voi olla likaiset, ikinä en käytä meikkiä ja vaatteet voi olla monta päivää vanhat. En haise, joten ulkomuotoni ei haittaa minua mitenkään.

Vierailija
25/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten "ällö", mutta olen allerginen kosmetiikalle sekä herkkäihoinen, ja kutinaa sekä ihottumaa mieluummin olen ilman meikkiä (olen kyllä aikaisemmin säännöllisesti meikannutkin, joten tiedän seuraukset). Eli pesen itseni huolellisesti sekä käytän tuoksutonta deodoranttia. Hiukset ovat aina puhtaat ja joko siististi vapaana (yksinkertainen malli, ettei tarvitse usein hinkua kampaajalla) tai ponnarilla. Siistit ja puhtaat arkivaatteet (tyyliin huppari, farkut ja kävelykengät). Kulmat nypin ja karvat ajan. Ikävää, jos pilaan jonkun päivän olemuksellani.

Vierailija
26/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät hapsottavista, seksikkäistä hiuksista ja iloisesta luonteesta, eivätkä pane paljoakaan painoa yksityiskohdille, vaan iloiselle ja söpölle kokonaisuudelle.

Itse olen huomannut, että tuulitakissa minua ei katsota, mutta kun pukeudun toisin, saan miehiltä paljonkin katseita.

Eli vaatetus on ehkä tärkein asia.

Vierailija
27/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- roikkuvat tai hätäponnarilla, ohuet, pitkät, värittömät hiirenhäntähiukset - tai blondi, jonka hiuksissa näkyy 10 sentin kasvuraja. Rasvaisuus ei tuo huoliteltua vaikutelmaa.

- täysin meikitön ei tee huolittelemantonta vaikutelmaa, mutta jos kulmakarvat rehottavat jne., tekee se huolittelemattoman vaikutelman. luonnonkaunis voi toki olla.

- säkkimäiset, vanuneet, pussittavat, liian suuret, liian pienet, liian tyrkyt vaatteet. Urheiluhousut ja korkkarit. Muoti ei maksa paljon tällä hetkellä.

- hielle, pahalle, röökille, viinalle haiseva nainen ei myöskään ole kovin huoliteltu.

- kokonaisuutta ei ole harkittu yhtään. Sillisalaattia, miehen t-paita, siskon vanhat housut ja puutarhajalkineet. Siinä se ja sillisalaatti on valmis.

Siinäpä mitä tuli ensin mieleen.

Vierailija
28/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolittelematon on minusta sellainen, joka ei itsestään huolehdi.

- ei peseydy riittävän usein

- välitä laittaa itseään mitenkään: hiukset, kasvot, kynnet ym.

- vaatetus mitä sattuu: tilanteeseen sopimattomat, risat, likaiset

- ei huolehdi terveellisistä elämäntavaoista ja terveydestään: ylipaino, hoitamattomat hampaat ym.monia hoitamista vaativia asioita

Vierailija
29/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Jos toinen tykkää jostain vaatteista ja omasta mielestään sopii yhteen niin eipä välttis toisen mielestä. Huoliteltu on perus tavallinen ihminen joka on siisteissä vaatteissa ja hiukset laitettu ja tietty puhtaat. iloinen ja tyytyväinen itseensä. -sen yleensä näkee päälle päin. Ei tartte välttämättä olla meikattu mutta jollekkin se on vaan parempi vaihtoehto. Sellaista tuli mun mieleen.

Vierailija
30/30 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod mitään meikkivoiteita ja puuteria, näillä ja paljolla muulla turhalla myrkkypotaskalla myrkytetään maailmaa lisää.

EI meikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän