Selvännäkijä paikalla.Kysy mitä haluat.
Kommentit (65)
epäilen puolisoni uskollisuutta, onko tämä vain luuloa vai olenko tullut petetyksi? Selviämmekö tästä? Entä lapsiasiat, tuleeko lisää vai jääkö tähän?
töissä vie osan energiastasi?
Unelmoin toisesta lapsesta, mutta pelkään että terveyteni ei kestäisi sitä. Onko unelma mahdoton? Varo juonittelijoita, tämä vuosi yllätyksiä täynnä. Apua ei tule ainakaan sielät mistä ennen sitä sait. Entä työni, olen ollut aikaansaamaton pitkään... Tulisiko tänä vuonna unelmistani totta työn suhteen ja miten paljon kannattaisi panostaa? Olenko oikeassa suunnassa uran suhteen ja onko asuinpaikka oikea???
Miten hänen opiskelunsa lähtevät sujumaan? entäs,onko mies minulle oikea?
Ymmärrän ettet ehdi kaikille vastaamaan...
4
tässä uudestaan:
- miten lapseni selviää sairaudestaan?
jos ylimääräisen kysymyksen saa esittää, niin montako lasta tulen saamaan vielä?
Onko tässä toivoa vai pitäisikö luovuttaa?
jos, niin omin avuin, perinnöllä vai lottoamalla?
vielä toisen lapsen? Milloin?
Saanko vakituisen työpaikan? Samasta paikasta vai muualta? Olenko siihen tyytyväinen?
onko lapsemme vakavasti sairas ja saammeko vielä lisää lapsia?
minun pettäneen? Vai onko hän itse uskoton?
-S-
Olenko naimisissa tai menenkö naimisiin? saanko lapsia kuinka monta yhteensä? Tuleeko heillä olemaan läheiset välit?
mikä on toimenkuva mitä teen työkseni juuri nyt ja ehkäpä tulevaisuudessa?
Voitanko lotossa päävoiton?
Miten veljeni tulee pärjäämään tulevaisuudessa? Onko meillä hyvät lämpimät sisarus suhteet?
Pitävätkö naiset minua lihavana?
Entä miehet?
Kestääkö avioliittoni?
Tarkasta poikasi vaatteet, sekä ne vaatteet jotka itselläsi oli päällä katoamispäivänä.
Katso vaatekaapista, pyykkikorista ja pesukoneesta.
Sekä patterin takaa.
Kannattaako meidän vielä yrittää vauvaa?
Tulenko ikinä saamaan toista lasta?
... mutta näkisitkö miten minun käy näiden kahden miehen kanssa? Meneekö syteen vai saveen, vai ei minnekään? erittäin kiitollinen jos näet jotain, tämä jatkuu ja jatkuu...
töitä, olen ollut työttömänä jo ennen vanhempainvapaata ja nyt se päättyi ja etsin taas töitä, olen myös taas raskaana. Näetkö tuleeko meille tyttö vai poika.