Selvännäkijä paikalla.Kysy mitä haluat.
Kommentit (65)
Minulla on lapsia, hänestä en tiedä. Ahne en mielestäni ole, mutta varmaankin velkaisempi kuin hän.
Näetkö sii että hän olisi kiinnostunut minusta?
Minkälainen työvuosi minulle tulee ja arki perheen kanssa?
Miksi menneisyys kummittelee edelleen 8 vuoden jälkeen, saanko vielä lisää lapsia ja kestääkö avioliittoni?
Naimisissa, 1-5 vuotiaan tytön äiti
epäilen että mies jättää sinut alkutekijöihin!
Minulla on lapsia, hänestä en tiedä. Ahne en mielestäni ole, mutta varmaankin velkaisempi kuin hän.
Näetkö sii että hän olisi kiinnostunut minusta?
mitä tuo tullessaan työelämäni jatkossa, lähitulevaisuudessa ja myöhemmin?, entä perheasiat ja läheisen vakava sairaus, mitä tapahtuu sen kanssa..
Jotain yllättävää tapahtuu marraskuun alussa-
Muuta en näe.
keski-ikäinen yh vielä rakkautta elämäänsä?
epäilen että mies jättää sinut alkutekijöihin!
Minulla on lapsia, hänestä en tiedä. Ahne en mielestäni ole, mutta varmaankin velkaisempi kuin hän. Näetkö sii että hän olisi kiinnostunut minusta?
Justjust. Meinaatko että tässä alkumetreillä kysellään puolin ja toisin toisen velat? Tais mennä usko sun kykyihin nyt, sori vaan.
Että sellainen selvännäkijä tällä kertaa.
Kiitos ei mistään.
Unelmoin toisesta lapsesta, mutta pelkään että terveyteni ei kestäisi sitä. Onko unelma mahdoton?
Entä työni, olen ollut aikaansaamaton pitkään...
Tulisiko tänä vuonna unelmistani totta työn suhteen ja miten paljon kannattaisi panostaa?
Olenko oikeassa suunnassa uran suhteen ja
onko asuinpaikka oikea???
Työelämä tasoittuu, ei juuri ihmeellistä.
mitä tuo tullessaan työelämäni jatkossa, lähitulevaisuudessa ja myöhemmin?, entä perheasiat ja läheisen vakava sairaus, mitä tapahtuu sen kanssa..
Millaisena näet lapsieni tulevaisuuden?
Komea pitkä mies saapuu elämääsi,yllätyksiä paljon.Saatatte olla tutut jotain kautta toisille?
Komea pitkä mies saapuu elämääsi,yllätyksiä paljon.Saatatte olla tutut jotain kautta toisille?
töissä vie osan energiastasi?
Unelmoin toisesta lapsesta, mutta pelkään että terveyteni ei kestäisi sitä. Onko unelma mahdoton?
Varo juonittelijoita, tämä vuosi yllätyksiä täynnä.
Apua ei tule ainakaan sielät mistä ennen sitä sait.Entä työni, olen ollut aikaansaamaton pitkään...
Tulisiko tänä vuonna unelmistani totta työn suhteen ja miten paljon kannattaisi panostaa?
Olenko oikeassa suunnassa uran suhteen ja
onko asuinpaikka oikea???
miten käy asuntoasioiden, muutammeko ja millaiseen asuntoon?
Heillä myös kadehtijoita.
Pärjäävät hyvin.
miten käy asuntoasioiden, muutammeko ja millaiseen asuntoon?
Miten näet suhtemme lähitulevaisuuden? Miltä näyttää lastemme tulevaisuus? entä työkuvioni?
Minkälainen työvuosi minulle tulee ja arki perheen kanssa?