Selvännäkijä paikalla.Kysy mitä haluat.
Kommentit (65)
Olen yrittäjä. Työssä kohta loppuun palanut. Helpottaako tämä työ koskaan? Saanko yritystä koskaan menestymään niin, että pystyisin palkkaamaan jonkun avukseni vai palanko loppuun?
Minulla on lapsia, hänestä en tiedä. Ahne en mielestäni ole, mutta varmaankin velkaisempi kuin hän. Näetkö sii että hän olisi kiinnostunut minusta?
Heei, täällä on muitakin, yksi vastaus saa riittää... :p
Pääsenkö haluamaani opinahjoon ja löydänkö itseni tulevaisuudessa uudessa ammatissa?
Menemmekö naimisiin nykyisen avomieheni kanssa? Saanko vielä lapsia?
Minkälainen on taoudellinen tilanteemme tulevaisuudessa?
Tervehdynkö tästä? Kauanko se vie aikaa? Voinko luottaa ystäviini/kavereihini salaisuuden suhteen?
Minulla katosi kihlasormus. Syötin pojalleni aamupuuroa ja samalla hän katseli sormustani. Sormus tippui keittiönpöydän alle, eikä sitä enää ollut mistä ottaa. Kaikki listat ja sokkelitkin on keittiössä irrotettu. Mistään ei löydy. katoamisesta on jo viikko-pari aikaa. Minne sormus meni?
Saammeko vielä lisää lapsia?
Saako mieheni töitä lähiaikoina?
Saanko ystäviä?
Voi toivottavasti ehdit vastata :)
Z
koulunkäynnin osalta? Saanko hakemani opiskelu-ja työpaikan?
Olisin erittäin kiitollinen jos näkijä ehtisi vastata!
Tulen raskaaksi? Jos niin milloin ja onko poika vai tyttö? Olenko opiskelemassa oikeaa alaa? Miltä tulevaisuus näyttää työelämässä?
Mitä miettii minusta tuo mies, joka on useasti mielessäni.. minua hieman nuorempi, ruskeat hiukset, siniset silmät, ihana hymy.. Työn merkeissä kohdataan silloin tällöin. Mitä näet hänestä ja tunteistaan/ajatuksistaan?
Olen itse tumma nainen, silmät sinivihreät.
Entä asia joka askarruttaa, läheisen perheen tulevan lapsen syntymä? Meneekö kaikki hyvin?
Entäs minun työkuviot? Jotain muutosta tiedossa?
Olen noin 3-kymppinen kahden lapsen äiti
Tuleeko sellaista elämääni koskaan, jos niin milloin? Missä kohdataan, millainen hän on?
Tuleeko meille vielä vauva, ja jos, niin onko se tyttö vai poika? Onko terve?
Rahallisesti meillä aika tiukka syksy vähintään tulossa, selkeävätkö asiat ja pärjäämmekö me? Mitä muuta näet elämästäni?
Kiitos etukäteen!
Jos miehellä on lapsia,ole heidän tukenaan.Näen lapsia.Onko totta?
Älä ole niin vakava.Olet kaunis mutta ehkä hieman ahne.
Oletko velkaisempi kuin mies josta olet kiinnostunut?
Mitä miettii minusta tuo mies, joka on useasti mielessäni.. minua hieman nuorempi, ruskeat hiukset, siniset silmät, ihana hymy.. Työn merkeissä kohdataan silloin tällöin. Mitä näet hänestä ja tunteistaan/ajatuksistaan?
Olen itse tumma nainen, silmät sinivihreät.
Vaihtuuko tai muuttuuko tai loppuuko mieheni työ?
Miksi talousasiat on hoidettu huonosti?
Katso peiliin!
Tuleeko meille vielä vauva, ja jos, niin onko se tyttö vai poika? Onko terve?
Rahallisesti meillä aika tiukka syksy vähintään tulossa, selkeävätkö asiat ja pärjäämmekö me? Mitä muuta näet elämästäni?
Kiitos etukäteen!
isä on näemmä eri kuin nykyinen mies.
40-vuotislahjaksi on ainakin tulossa vauva.
Millä saisin mielestäni ylimääräisen miehen?