Karva Gallup*
Tyhmän gallupin tyngän ajattelin viritellä työpäivän piristämiseksi.. :)
eli..
1. Minkä ikäinen olet?
2. Oletko parisuhteessa?
3. Millä tavalla sheivaat? Kaikki pois posliini vai jonkinlainen kuvio/siistitty?
Nykypäivänä tuntuu vaan että kaikilla on se POSLIINI ja miehet tykkää vaan ja ainoastaan posliinista. Varsinkin nuoremmat. Itse en pidä täysin posliinista vaan siistitystä. Posliini on jotenkin menettänyt hohtonsa ja hankala pitää yllä/hoitaaa.
Mutta, mitä mieltä?...
Kommentit (28)
1. Olen 23 v.
2. Parisuhteessa.
3. Käyn säännöllisesti sokeroinnissa. Pienen pieni tupsu jää, kaikki muu lähtee bikinirajasta ja häpyhuulista. Siistiä ja miellyttävää. Eipä tuota miestä oo hirveästi häirinnyt satunnaiset karvaiset kaudetkaan :)
Nykypäivänä tuntuu vaan että kaikilla on se POSLIINI ja miehet tykkää vaan ja ainoastaan posliinista. Varsinkin nuoremmat. Itse en pidä täysin posliinista vaan siistitystä. Posliini on jotenkin menettänyt hohtonsa ja hankala pitää yllä/hoitaaa.
Mutta, mitä mieltä?...
luuraavat? Mun tuttavapiirissä (laaja) on yksi posliini ja yksi kiitorata, muut on siistittyjä tupsuja tai antavat rehottaa. Musta miehet saa tykätä mistä lystää. En ala itseäni posliiniksi vastoin omia mieltymyksiä ajelemaan.
Mutta vastaukset:
1. 30
2. Olen.
2. Siistitty, en tykkää kiitoradoista taikka posliineista. Epiloin, inhoan sheivaamista muutenkin, enkä voi soveltaa sitä alapäähän ollenkaan.
1. Minkä ikäinen olet?
- Olen 21v.
2. Oletko parisuhteessa?
- Kyllä.
3. Millä tavalla sheivaat? Kaikki pois posliini vai jonkinlainen kuvio/siistitty?
- Kesäisin ranta-aikaan tai jos käyn talvella uimahallissa (=tosi harvoin) siistin bikinirajat, mutta muuten en sheivaa, koska se on punaista pilkkua ja järkyttävää kutinaa sitten seuraavina päivinä. Ihan saksin sitten siistiksi normaalisti.
Ja mies on ollut ihan tyytyväinen, ei ole valituksia kuulunut.
1.26v
2.Juu olen parisuhteessa
3.sheivaan poslarin,eteen jätän pienen kiitoradan.Olen myös sokeroinut,vahannut ja saanut valoimpulssia karvakolmion alueelle.Yli vuoden pysyi hyvänä ja nyt näyttää että valoimpulssia pitäisi uusia kun viimeksi jätin sarjat kesken.
38 ja naimisissa, posliinimuotia olen pitänyt 16v. lähtien ja pysyy edelleenkin.
Tykkääkö moni muka oikeasti enemmän poslarista? Siis ei sellaisesta täydellisestä kauniista ja virheettömästä mitä näkee elokuvissa vaan oikeassa elämässä hankauksineen ja näppyineen?
1. 30v
2. Jep. Kihloissa.
3. Mies saa taiteilla mieleisekseen.
Tarkoittaa yleensä sitä, että välillä kaikki pois ja taas saa kasvaa.
Eilen vetäistiin molempien alakerrat siistiksi.
Mieheltä roikaleen yläpuolelta hiuskoneella ja roikaleesta ja kasseista Veet-karvanpoistoaineella.
Minulta kaikki vex Veetillä.