Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karva Gallup*

Vierailija
30.07.2010 |

Tyhmän gallupin tyngän ajattelin viritellä työpäivän piristämiseksi.. :)

eli..

1. Minkä ikäinen olet?

2. Oletko parisuhteessa?

3. Millä tavalla sheivaat? Kaikki pois posliini vai jonkinlainen kuvio/siistitty?

Nykypäivänä tuntuu vaan että kaikilla on se POSLIINI ja miehet tykkää vaan ja ainoastaan posliinista. Varsinkin nuoremmat. Itse en pidä täysin posliinista vaan siistitystä. Posliini on jotenkin menettänyt hohtonsa ja hankala pitää yllä/hoitaaa.

Mutta, mitä mieltä?...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin sivuilta. Posliini on kärsinyt jo inflaation kauan aikaa sitten. Ruma kuin mikä täysin poslari.

Olen siis 28wee ja parisuhteessa.

Vierailija
2/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v, parisuhteessa ja siistin rajat ja ohennan saksilla puskan ohueksi ja siistiksi. Mun mies ei tykkää posliinista yhtään, outo sitten lienee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari teistä käyttää saksia puutarhansa siistimiseen.. Siis mistä te saksilla leikkaatte? Mitä hyötyä siitä on, jos lyhyeksi leikkaa?

Vierailija
4/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa

sheivaan.

Joskus tulee vedettyä posliini. Mutta sitä hankaloittaa se, etten tahdo lapseni näkevän posliiniani. Ajatteleeko kukaan muu näin?

Yleensä on siis siistitty ehkä leveä kiitorata :)

Ja te joilla tulee näppyjä ja kutisee niin ihonnehan on siis tulhtunut. Pitää olla uusi terä ja esim. partavaahtoa kun sheivaa. Ja rasvata lopuksi.

Vierailija
5/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 31v.

2. naimisissa

3. siistitty kolmio, jalkovälistä suurin osa pois

Vierailija
6/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kammalla ohennan, en siis vedä niilläkään mitään 2 millin siiliä.

Pari teistä käyttää saksia puutarhansa siistimiseen.. Siis mistä te saksilla leikkaatte? Mitä hyötyä siitä on, jos lyhyeksi leikkaa?

Vierailija
7/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kammalla ohennan, en siis vedä niilläkään mitään 2 millin siiliä.

Vierailija
8/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2) Olen sinkku

3) Muuten posliini, mutta peräaukon ympärillä on majava (en uskalla sheivata, ettei pukamat mene samalla

Vierailija
9/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä ohennussaksia mutta entisenä kampaajana sujuu tuo kammanpäältä-leikkaus aika sutjakasti.

Vierailija
10/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.22

2.Kihloissa

3.Meillä ei turhista karvoista tykätä:)

Itse tosiaan posliini (ajelen kaulasta alaspäin kaikki, myös kädet) Ja mieskin hyvin siistitty alapäästään.

Vierailija
11/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä (ja mieluiten) kokonaan posliini. Nyt kuitenkin pikku-pikkutupsu tuossa kummulla.

Vierailija
12/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäpä siinä..

1.24v.

2.Naimisissa.

3.Koneella/sokerointi/höylä.

Ihan ekana sanon, ettei mun mies tykkää ainakaan posliinista, kiitorata on sen lemppari ja sellainen minulla ainakin kerran kuussa on. Mutta myös majava-mallia tulee joskus pidettyä talviturkkina, luomunainen kun olen.

Vierailija
13/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v, naimisissa (2 lasta, kotiäiti), sheivaan bikinirajat, sääret ja kainalot.

En ikinä sheivais posliiniks! Se kutituksen määrä, joka alkais jo seuraavana päivänä tummien, vahvojen karvojeni sängen kanssa...!

Vierailija
14/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäinen olet? 35v.

2. Oletko parisuhteessa? kyllä

3. Millä tavalla sheivaat? Karvankasvu on sitä luokkaa, etten voi edes ajatella mitään posliinia. Kerran kokeilin vuosia sitten osittaista ja kutina ja pistely oli aivan kauheaa. Joka päivä joutuisi ajelemaan kuten kainalot, on tässä muutakin tekemistä kuin alituiseen skraappailla. Ajatus tuntuu muutenkin oudolta. Siisti raja höylällä ja häppäreiden vierestä kokonaan pois, kolmion päältä lyhennän saksilla silloin tällöin.

Vierailija
15/28 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa.

Puutarha luonnontilassa ja rehevä!

Vierailija
16/28 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käytän puhdasta uutta terää, karvanajeluvaahtoa ja rasvaan (perusvoide, bepanthen tai jopa kortisonivoide) niin SILTI se näppyläviidakko tulee. Uskokaa että olen kokeillut kyllä kaikkea, myös sokerointia ja kylmävahaa.

Eli mun ihoni ei vaan kestä karvanpoistoa. Tyydyttävää ja ihanaa on seksi ollut ihan näine karvoinenikin, aina.

Vierailija
17/28 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

majava -malli. Siis majavako on pöheikkö au naturel?

Vierailija
18/28 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käytän puhdasta uutta terää, karvanajeluvaahtoa ja rasvaan (perusvoide, bepanthen tai jopa kortisonivoide) niin SILTI se näppyläviidakko tulee. Uskokaa että olen kokeillut kyllä kaikkea, myös sokerointia ja kylmävahaa.

Eli mun ihoni ei vaan kestä karvanpoistoa. Tyydyttävää ja ihanaa on seksi ollut ihan näine karvoinenikin, aina.

Ja nyt on näillä helteillä ollut sama ongelma kainaloissa. Varmaan 20 näppylää per kainalo. Ja pakko kärvistellä lyhythihaisissa, että paranee.

Vierailija
19/28 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 38 v.

2. juuri eronnut

3. En ajele mitenkään, sillä saan vain näppylöitä ja hirveän kutinan ja järkyttävän näköisen nahkan. Karvat on kivempia.

Miehiä ollut avion lisäksi muitakin ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä seksielämäämme ja minuun, luonnollisena karvoineni.

Vierailija
20/28 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 32 v

2. Olen

3. posliini 17 vuotiaasta, pienellä kiitoradalla. Ei tule näppyjä jos käyttää uutta, puhdasta terää ja laittaa vähän antiseptista ainetta sheivauksen jälkeen. Olen myös pari kertaa vahalla otattanut pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän