Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheen vanhempien olematon seksielämä

Vierailija
30.07.2010 |

Laskeskelin tuossa juuri, että meillä on ollut tänä vuonna seksiä tasan kerran (sekin oli alkukeväästä), ja viime vuonna sitä oli kaksi kertaa. Nihkeissä merkeissä on seksin suhteen menty useampi vuosi, oikeastaan siitä lähtien kun aloin odottaa esikoistani. Lapsemme ovat nyt 6 ja 4 v.

Nyt haluttaisi kuulla, onko tilanteen paranemisesta enää mitään toivoa kun se on jatkunut jo näin kirotun kauan. Miten nopeasti seksielämä on muissa perheissä palautunut lasten saannin jälkeen edes joten kuten siedettävälle tasolle?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai siellä olohuoneessa tai teinin huoneessa haluatte seksiä harrastaa?

Makuuhuone on myös sitä varten, vai tuleeko teidän teinit sinne?

Vierailija
42/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ihme, ettei vanhempana tee mieli, kun oppii jo teininä suhtautumaan seksiin noin "luonnollisesti". Ja onhan se vanhempienkin koti, kumma jos ei kotonaan saa panna.

eihän sitä voi olla, koska ne on vanhempia ja _tosi_ vanhoja!

Joten se, että kieltäis teinejä tulemasta huoneestaan omassa kodissaan, on jo vähän outoa.

Vanhempien pitää hoitaa seksielämänsä niin, ettei lapset sitä edes tajua.

(tämä vastauksena jollekin, jonka numeroa en nyt muista, ja lainatakaan en osaa kun oon uus palstalla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan, muutama vuosi sitten mieheni vielä ehdotteli seksiä, mutta silloin se ei minua juuri kiinnostanut, joten useimmiten kieltäydyin. Kävi sitten niin, että nykyään ei taida seksi kiinnostaa enää miestäkään, ei ainakaan minun kanssani. En sitten tiedä, hakeeko huvinsa jostain muualta. Saa kuitekin olla aikamoinen aikataulujonglööri, jos niin tekee.

ap

Vierailija
44/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän seksielämä on vaan parantunut ja vilkastunut lapsen myötä... no meillä on vasta yksi lapsi, mutta valvoohan se sekin ja nukkuu kuulkaa samassa huoneessa meidän kanssa. Nyt luovuutta kehiin ja keksitte sitä omaa aikaa ja omaa tilaa!

Vierailija
45/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan repsahtaneen kaverin kanssa halutkin vähenevät. Molempien pitäisi pitää itsestään ja hygieniastaan huolta.

Vierailija
46/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ihmettelin. Eihän ne teinit tule yöllä vanhempien sänkyyn ja ovat usein iltaisin kavereiden luona ja harrastuksissa, nukkuvat aamulla pitkään jne.

Vierailija
47/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tähän menty vasta nyt kun lapset jo koulualaisia ja takana parisuhdekriisiä muutenkin. Tavallaan tulemme paremmin toimeen keskenämme nyt kun ei ole painetta seksistäkään vaan olemme selkeästi vain kavereita ja kumppaneitta. Minä en tästä juurikaan kärsi, mutta tietenkin välillä mietin millaista olisikaan jos olisi oikea parisuhdekin eikä vain perhettä...

Ei se varmaan kenelläkään ole ajsta tai paikan puutteesta kiinni. Jos haluaa tilaisuuden saa järjestettyä, ei ehkä joka päivä, mutta muutaman kerran viikossa kuitenkin. Näin meillä oli ennen, sitten vaan ei viitsinyt enää yrittää ja vähitellen seksi jäi kokonaan pois. Uudellen aloittaminen on tosi vaikeaa, etenkin kun se oikeastaan tarkoittaisi koko suhteen aloittamista uudelleeen.

Vierailija
48/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden aikana 5 kertaa, 7 vuoden aikana 9 kertaa. En jasa miehen pihtailua -> ero kohta selvä

Vierailija
49/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ap tehdä jo pian jotain asian eteen, seksittömyys syö varmasti parisuhdettanne, jos mies ei satu olemaan aseksuaalinen ihminen luonnostaan.

Ja silloinkin sitä läheisyyttä pitäisi ainakin saada, muilla tavoin.

Lapsiperheissä ei ole varaa ajatella, että seksiä harrastetaan sitten, kun halu syttyy. Siihen ei kerta kaikkiaan ole AIKAA ja ENERGIAA! Halun syttyminen spontaanisti vaatii hurjasti kahdenkeskistä olemista ja aikaa, ja kun lapset ovat pieniä ja läsnä, sitä aikaa ei vaan ole.

Joten pienten lasten vanhempien pitää muuttaa asennoitumistaan seksiin. Seksille pitää varata aika ja sitä pitää tietoisesti PÄÄTTÄÄ harrastaa. Kuulostaa varmaan hassulta, mutta pitää päättää, että tänä iltana varataan tunti sille, että rakastellaan. Lapset ajoissa nukkumaan, itse juot vaikka kahvia alkuillasta, ettet nuupahda kesken.

Ja sitten teet aloitteen. Ei se ehkä kamalan "luontevasti" ala, mutta kyllä se halua ja kiihko herättelemälläkin syttyy!

Ja kun alkuun pääsette, voitte ihan sopimalla sopia, että vaikkapa aina pe-iltana sekstaillaan ;-)

Seksihalut sitä paitsi herkistyvät sekstailemalla. Jos edellisestä kerrasta on noinkin pitkään, halut ovat kuihtuneet arjen aherruksen alle. Mutta kyllä ne sieltä virkistyvät!

Itse asiassa olen huomannut itsestäni ja kuullut monelta ystävältäni samaa eli sen, että KUMMA kyllä synnytykset voivat herkistää alapäätä ja edistää orgasmiherkkyyttä! Eli jos vaan seksiä alkaa harrastaa, niin synnytykset sinänsä eivät välttämättä ole tehneet seksistä HUONOMPAA, vaan jopa parempaa!

tsemppiä siis ap, ja muut!

Vierailija
50/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun kerran olet netissä, mene vaikka kamasutrasta lukemaan, joo on siellä ihmeellisyyskiä joihin ei moni pysty.. =D

ja voisitte miehen kanssa lukea vaikka suuseksistä... tai käsipelistä... tai seksistä yleensä...

käy kirjastossa, kirjakaupassa...

kirja http://www.kaalimato.com/catalog/Geishan+Seksiopas_p_3333.html

tälläinenkin löytyi =DD

http://www.tantraclub.org/tantraseksi/video

muistakaa halia ja pussailla se on ensimmäinen askel!

Vierailija
51/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 7v ja 5v. Sairastin toisen jälkeen synnytyksen jälkeisen masennuksen ja se vei halut, eivät ole palanneet. Seksiä on "väkisin" n. 1 x kk. Enkä tosiaan kaipaa enempää! Se on mulle jopa liikaa, onneks mies tyytyy tähän ja parisuhde muuten on hyvissä kantimissa.

Vierailija
52/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt vain, mutta en vaan voi ymmärtää miten pariskunta voi nukkua eri huoneissa ja sitten itketään kun ei ole seksiä!

ja seksi eivät liity toisiinsa mitenkään. Eihän sitä nyt nukkuessa panna! Me nukumme eri huoneissa ihan käytännön syistä, sillä meillä on ihan erilaiset rytmit miehen kanssa. Se tykkää lukea ja rapistella ja katsoa telkkaria puolilleöin ja nimenomaan sängyssä. Mä taas tulen hulluksi jos se harrastaa tuota makkarissa, haluan nukkua hiljaisessa ja pimeässä. Nykyään molemmat nukkuu niinkuin itse haluaa, kumpikaan ei herää toisen liikkeisiin jne. Seksiä meillä on enemmän, ei tarvitse tapella ja ollaan virkeitä.

Vierailija
53/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä lähes seksittä, pari kertaa tyydytin miehen sinä aikana. Imetyshormonit vei mun halut kokonaan ja eppariarpi tuntui seksissä pahalta kun kokeilimme. En halunnut kivuliasta seksiä. Mieskin taisi tottua tilanteeseen. Nyt vauva jo reilusti yli puolen vuoden ja omat himot ovat taas heränneet horroksesta. Mieskin yleensä suostuu mielellään kun ehdottelen. :) Lapsi menee yöunille 8 aikaan, siinähän sitä on koko ilta aikaa touhuta vaikka keittiössä tai olohuoneessa ! Ei meilläkään sitä seksiä todellakaan joka ilta ole, mutta tärkeintä omalle mielelle on se, että taas haluaa seksiä. Se kun ei ole itsestäänselvyys. Ja seksin aloittainen puolenkin vuoden tauon jälkeen tuntui siltä kuin neitsyys menisi toista kertaa, ei kannata kyllä noin pitkäksi edes taukoa päästää kuin meillä, seksin aloittaminen muuttuu sitä takkuisemmaksi kuin pitkä aika siitä on.

Vierailija
54/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä 1-2krt viikossa ja se on mielestäni vähän. Ja varsinki mieheni mielestä. Täytyy näyttää sille tää keskustelu, et ei meillä nyt NIIIN vähän sitä seksiä ole..

Vierailija
55/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minulla eivät ole asiat koskaan olleet noin hyvin.

Vierailija
56/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta pitää hoitaa. On aivan tuhoon tuomittua ajatella että pitkä parisuhde on kuin elokuvaa ja vuodesta toiseen halu syttyy itsestään. Ei syty. Toista täytyy tietoisesti mennä lähelle, järjestää aikaa olla kaksin, pukeutua kivasti, ehdottaa jotain...En puhu vain seksistä vaan muustakin yhdessä tekemisestä mutta myös seksistä. Sitäkin täytyy joissain elämäntilanteissa päättää haluta. Esim. kipeä epparihaava on tietty eri juttu mutta väsymys ei. Ketäpä ei väsyttäisi iltaisin! Mutta joskus täytyy vain päättää valvoa ja alkaa muutenkin järjestää elämää siihen uskoon että on aikaa myös puolisolle, oli vuorokaudenaika mikä vaan.

Meillä on ollut seksiä lapsen jälkeenkin 1-2 krt viikko, se on aina superihanaa ja määrä on meille sopiva. Uusi raskauskaan ei ole ainakaan vielä puolivälissä hidastanut tahtia :)

Mieheni ja parisuhde on minulle hyvin tärkeitä, haluan pitää mieheni ja olla hänen kanssaan näin onnellinen aina.

Vierailija
57/61 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin lapsen jälkeen 3 viikkoa taukoa seksistä. 3-5 kertaa viikossa harrastetaan seksiä. Paremmaksi on muuttunut lasten jälkeen. Lapset menee nukkuun illalla noin 21, sen jälkeen ehtii tai jos sattuvat nukkuun yhtäaikaa päikkäreitä. Lapset nukkuu meidän makkarissa, mut meillä on tulevassa lastenhuoneessa peti lattialla, missä ei tarvi pelätä että lapset herää ääniin tai vaikka kynttilänvaloon:) Sitten mennään makkariin nukkuun.

Avoimesti ollaan aina puhuttu seksistä, tiedetään mistä toinen tykkää ja haluaa, sekä uskalletaan myös sanoo, jos ei tee mieli. Puhuminen ja hellyys pitää mun mielestä suhteen ja seksielämän kunnossa:)

Vierailija
58/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:41"]

Lapset on AINA tekosyy seksin vähyydelle/puuttumiselle. Helppohan se on alkaa syyttämäänlapsia tilanteesta, mut tosiaan peiliin kattomisella löytyy ne oikeat syyt, että miksi ei puoliso kiinnosta.

[/quote]Kaikki eivät pysty seksiin tuosta vain sormia napsauttamalla.

Toki jos kiihottuu kiinni jäämisen riskistä, lapset eivät varmaan haittaa seksielämää yhtään.

Vierailija
59/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makuuhuoneessa säppi, lasten asuessa kotona se oli käytössä joka yö. Lapsille sanottiin, että jos on jotain tärkeää asiaa, voi tulla koputtamaan. Me ollaan miehen kanssa oikeita kyhnääjiä, oltu aina. Nykyisinkin nukahdetaan sylikkäin ja samoin aamulla hierotaan toisemme tuoreeks, terveeks. Aika usein se johtaa seksiin, varsinkin aamuisin.

Kannattaa hankkia asunto, jossa lastenhuoneet ovat eri puolella. Meillä on makuuhuoneen yhteudessä oma pieni kylppäri, mikä on tosi hyvä juttu.

Vierailija
60/61 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä siitä, että makuuhuoneen oveen lukko seksin ajaksi. Lapsrt 7ja8 ja vastakkaisessa huoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan