*** TRUPLAT TIISTAINA ****
Heippa!
Yö meni ihan pipariksi. En tajua miksi en saanut nukuttua. Mulla on tällä viikolla pari esitelmää ja ne kait jännittää... tai jotain. Heräsin itsestään jo ennen kuutta.
Kai se päivä tästä lähtee. Vasta illan suussa kotiin. Nyt täytyy lähteä kouluun.
REIPASTA PÄIVÄÄ!!!!!
Kommentit (44)
..mulla särkee hiljalleen päätä, joten pikasee käväsen :)
Neiti, se cuplaton itse asiassa pilkkoo pienen ilmakuplat suolistossa yhdeksi isommaksi jotta vauvan on helpompi pieraista se ilma ulos. Pieniä kuplia kun vauvan taidot ei vielä hallitse. Se on hauska kokeilla esim. näin -> laita teelusikkaan pari tippaa culpatonia, heitä lusikka tiskialtaaseen missä on fairya ja vettä=tiskivesi valmiina. Kaikki kulpat hävii paris sekunnis ;)
Voimia ja parempaa yötä toivottelen..
Emmasanna ja KAtzu: mäkin näin kaiken maailman unia raskaan olles, tosin nään vielkin ;)
Toivottavast saat KAtzu pian miehen vierellesi :)
Miitsu, kyllä se plussa sielt sitte tulee kun kerran niin säännöllinen kierto sulla :)
Mä tykkään kans siitä Vanilja-sarjasta MII. Mul on Pentikin omena sarjaa kaapis :)
Joo, ei niit hyviä kavereita aina löydy vaik kaupungissakin asuttas SERPPU. Tääl tuppaa olee 3 tyttöö mitkä kiroo jo tos iäs (5-7vee) ja uhkailevat kuolemalla ym ym kamalaa. Siks olen toivonu tytölle kaveria kuka on kasvatettu eikä annettu olla vapaasti ilman huolenpitoa.. :/
Nyt en muista mitää muuta ja päätä jomottaa niin ilkeesti et huomiseen tytöt. Anteeksi pikanen poistuminen...
Öitä!
Kirjotin just kai puoli tuntia ja oikein perusteellisesti ja kuinkas kävikään! Sinne meni bittiavaruuteen kaik! :/
Mut siis Leannalle tervetuloa minunki puolesta!
Muuta en nyt enää kerkee kirjotteleen tälle päivälle, ja rupes niin **tuttaanki ku ihan just rupes nippaileen toiselta puolelta eli ovista pukkaa ja mies tulee aika tarkkaan 27 tunnin kuluttua. Onkohan mahollista et silloin vielä vois jotain tapahtua ?!?!?!? En ala jos menee näin hilkulla ohi! Ja jos se nyt on siellä niinkin avoimilla mielin vauvan suhteen niin ...nii-i. Hele! Hmm..nyt se nippailu loppu. Mut BB alkaa..
Moi!
tein pari tehtävää koneella, jee! Olin huipputehokas. Hoidin kolme juttua vielä illalla. Huomiseksi hurjasti hommia niin helpottaa edes vähän tuo työmäärä.
Vai parit menkat vielä JOHELLE, ei paha!
MII: meillä kanssa vanilja sarjaa. Toivottiin sitä häälahjaksi ja sitä onkin koko komeus tuolla kaapissa. Ei vaaan raaski käyttää. OTetaan sitten vauvan ristiäisissä kahvikupit käyttöön.
Nyt pikkuhiljaa nukkumaan!!
olipas rankka steppitunti, ihan kuollu olo mutta silti kiva että sain itsestäni irti sen verran!
emmasanna kahet menkat vielä välissä jos kierrot pysyy tässä samassa ruodussa, sit ne loppuu marraskuun puolessa välissä ja sit alkais yritys ;) tosiaan nopeesti menee aika!
Neiti ai sulla ei renniet auttanu närästykseen? voi helkkari.. mulla on helicobakteeri ja närästys alkaa heti aamulla kun silmät auki saan. mut jotenkin sitä on pärjättävä raskausaika :/
Katzu kauheita tollaset unet, kyllä se mies sieltä kuitenkin kunnossa takaisin tulee *uskoo* ja tsempitykset kouluhommiin!
tänään tulee aika järkky 4D.. täytyy ottaa nauhalle, en jaksa valvoo.
Parempaa yötä niille joilla viime yö meni huonosti, Neiti, Emmasanna, Marieela ainakin ja kauniita unia kaikille!