Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perse kun ärsyttää raskaana olevat ämmät!

Vierailija
29.07.2010 |

Tänään taas meni maha ojossa niin raskaana oleva akankuvatus ohitseni. Teki mieli ilmoittaa tällä korpiheitukalle, että pysyy himassaan muiden päiviä pilaamasta.perse.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mahavihaaja on täällä taas. Anna jo olla noiden provojen kanssa. Käy vaikka panemassa jotakuta, niin ei tartte puutteessa tuijotella mammamahoja ja miettiä kyrpää.

Vierailija
2/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mahavihaaja on täällä taas. Anna jo olla noiden provojen kanssa. Käy vaikka panemassa jotakuta, niin ei tartte puutteessa tuijotella mammamahoja ja miettiä kyrpää.

Mun täytyy tuoda tää asia esille kerta toisensa jälkeen kun ei teille raskausmahaämmille mee jakeluun, etä jotku ihmiset on niin herkkiä että maha ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä siellä kadulla teet??? Sullahan se ongelma on ei sillä raskaana olevalla???? Painu V***U ite kotiin!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä täällä vietä aikaas jos noin pahasti ottaa koppaan raskaana olevat. Ja hanki lääkitys ahdistukseesi

Vierailija
5/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun kärsin itse lapsettomuudesta...

Vierailija
6/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovin nättejä ole. Jää vaikka itse kotiin jos päiväsi siitä pilaantuu.

Vierailija
7/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sulle kauheuksien kauhistus, pilaisin loppuviikkosi jos näkisit :D

t. rv 41

8/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ja kärsi!

Vierailija
9/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mahtava.. mikä rv?

10/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mahtava.. mikä rv?

Viime lokakuulta tuo kuva.

Vierailija
11/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärän todella hyvin mitä tarkoitat...meilläki on jo nii kauan yritetty vauvaa ett masuje näkeminen suututtaa...

Vierailija
12/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pusumasu on!

-j-

Vierailija
13/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osu sinun kohtaloksi raskaus mahoineen

Ihan kuin toisten raskaus olisi raskautumisen estäjä teillä.

Ehkä kohtalo evää teltä raskauden kateellisuuden takia.

Vierailija
14/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun raskaana olevan syy? Vissiin tässä maailmassa hedelmöittyy vaan tietty määrä munasoluja ja ku jonkun toisen kohdalla on tärpänny, ni teidän lapsettomien kohdalla sitten ei?

Valitettavasti meidän raskaana olevienkin on pakko hoitaa asioita, eikä vatsan sisään vetäminen onnistu vaikka kuinka yrittäisi. Että jos nyt kuitenkin koitetaan mahtua tähän samaan maailmaan, kun ei meillä vaihtoehtojakaan ole. Ei kukaan vauvamahan kanssa toisen ihmisen kiusaksi ole liikenteessä.

Vierailija
15/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hämääkö kuvakulma vaan uskomaan, että on ihan valtava?

16/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hämääkö kuvakulma vaan uskomaan, että on ihan valtava?

Maha oli melko muhevan kokoinen.

Tässä sivukuva:

(en kehtaa laittaa enää suoraan tälle sivulle)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6478165.jpg

Vierailija
17/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja kuljen mahani kanssa missä haluan enkä ole ämmä, eli haista sinä vittu.

Vierailija
18/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 36. Ja kaikki jankuttaa aina, että onpa iso maha. Ne ei oo nähny tuota Beaverin mahaa :) :)

Vierailija
19/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jo kuvittelin olevani ainoa tämän jätti mahani kanssa... ei tarvitse olla lapsen iso tai useampia mahassa, ihan riittää kun on ite tämmönen tappi. Vielä vähän aikaa kun jaksaisi "ootko varma ettei siellä oo kaksi"-ihmettelyjä.

Vierailija
20/29 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan päättää katkeroitua asiasta ja kiukutella muille odottaville, voisi suksia hevon kuuseen. Ymmärrän että lapsettomuus ottaa pannuun ja on raskas asia, itsellänikin perussairaus olisi estänyt hedelmöittymisen ilman asian hoitamista, mutta on äärettömän itsekästä olla hakeutumatta tutkimuksiin JA silti osoittaa jopa vihamielisyyttä muita odottavia kohtaan. Se on sitten eri asia jos ei halua tutkimuksia ja päättää hyväksyä asian ja päätyy esim. adoptioon. Jos ei mitään asialle tee, ei saisi valittaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän