perse kun ärsyttää raskaana olevat ämmät!
Tänään taas meni maha ojossa niin raskaana oleva akankuvatus ohitseni. Teki mieli ilmoittaa tällä korpiheitukalle, että pysyy himassaan muiden päiviä pilaamasta.perse.
Kommentit (29)
Tosi kurjaa että toisille tulee noin pahat!
Mä en halua lapsia, koska ne sikiää noista saamarin mahoista.
.. niin ootko ajatellut mistä olet itse tullut tai kaikki läheisesi...kanamunastako? Vai toiko ihan haikara? Tollo...
Mutta ainaki itseäni suututtaa ku näen raskaana olevan naisen, kateuttahan se on mutten mahda tunteilleni mitään. En toki näytä sitä raskaana oleville, sillä työskentelin päiväkodissa/puistoss ja siell niitä odottavia äiteä riittää..
Enkä todellakaan väitä ett meidän lapsettomuus ois jonkun raskaana olevan syy, mutten mahda ajatuksilleni mitään...Millä tavoin hän on meitä parempi?Miksi hänelle suottiin lapsi, mutta meille ei...
muakin ärsytti raskaana olevat silloin kun itse kärsin lapsettomuudesta. Nyt meillä on 2 hoidoilla saatua lasta. Ja nyt mä voisin silitellä ja ihastella jokaista vauvamahaa, on ne vaan ihania. Ihminen muuttuu.. Mä olin niin hullu ja sekaisin, et olisin voinut vaikka autolla yliajaa kaikki raskaana olevat, niin paljon mä vihasin. Et koittaakaapa vaan ihmiset suvaita ja antaa olla noitten vihaajien, ei niil helppoo todellakaan oo. Ja muistan sen ajan kun ajatuksissa ei muuta ollu kun et kaikki muut lisääntyy, mut me ei ikinä saada. Joka ikinen päivä kokoajan se asia mielessä, oli se ihan kauheeta aikaa. Ja ihmiset kokoajan kyseli et jokos nyt on vauva tulossa ja kun sano ei ni sit sai kuulla et kyllä nyt pitäisi jo tehdä.... arvatkaa vaan kyllä sitä kovasti tehtiin.
se on täällä tehtaillut näitä vihaviestejään jo jonkin aikaa. Kohta se oikeesti ajaa jonkun raskaanaolevan yli autolla tms. Ongelmahan on ap:n päässä ja ongelma poistuu hoidattamalla pää.
se on täällä tehtaillut näitä vihaviestejään jo jonkin aikaa. Kohta se oikeesti ajaa jonkun raskaanaolevan yli autolla tms. Ongelmahan on ap:n päässä ja ongelma poistuu hoidattamalla pää.
Onko kuvassa kaksi kun noiiin iiisooo masu:)?
palasiko maha laisinkaan normaaleihin mittoihin synnytyksen jälkeen? Vai voitko toimia kengurunpentujen keinoemona nykyään? Kyselee huolestunut vauvakuumeileva lapseton.