Kuinka kauan jaksaisitte kuunnella lasten
narinaa siitä, kuinka heillä on niin pitkästyttävää...?
Teimme aamulla pitkän kävelylenkin metsässä, olimme puistossa ja nyt ovat leikkineen n. puoli tuntia yhdessä ja taas alkoi marina...aaargh! (en anna pelata, enkä katsoa telkkaa).
Kommentit (6)
Mun puolesta saavat narista vaikka vuosikausia. On sitä pennut ennenkin tekemistä keksineet. Jos eivät keksi, siinähän sitten istuvat narisemassa. En mä ole mikään niitten viihdyttäjä. Eikö ne osaa leikkiä?
Itselläni on vain yksi lapsi (7v) eikä hän koskaa narise tylsyyttä. On ulkona, sisällä ja joskus naapurissa kaverilla. Keksii hyvin tekemistä. Ei pelaa tietokoneella tai katso filmejä juurikaan, ei siis joka kuukausikaan.
Liekkii leikkimökissä,nukeilla, hiekkakasalla vesien kanssa, pyöräilee, potkulautailee, piirtää, askartelee, lukee kirjoja, tekee tehtäväkirjoja, leikkii litle petseillä, barbeilla jne....
leikkiikö yksii noilla petseillä?
meillä eivät narise mutta annan aktsoa paljon elokuvia ja lisäksi anna pelata tietokoneella.
En minä ole sitten taaperovuosien leikkinyt tytön kanssa. Pelaan lautapelejä, olen kaupan kassa kylläkin joskus tai kirjaston täti ;)
mä olen kuunnellut narinaa nyt 13 vuotta... muutama vuosi taitaa olle vielä edessä.
Mut hei, relaa. Joskus niiden lastenkin täytyy saada lomailla, pelata ja perunoita telkun edessä.