Aktin aikana mieheni työntyy liian syvälle
Meillä on loistavaa seksiä päivittäin ja lomamatkalla jopa 4:kin kertaa päivässä.
Mutta ongelmana on mieheni hiukan liian pitkä "kaljupäinen kostaja".
Harrastamme seksiä monissa eri asennoissa, mutta esim. takaapäin on mahdonton asento. LS:ssä hän myös aina työntyy liian syvälle hurmioissaan.
Silti olen aina aivan hurmioissani seksin aikana ja en pysty vastustamaan tai keskeyttämään aktia.
Lomamatkan jälkeen olin niin kipeä sisuksistani etten voinut edes aivastaa.
Miten selittäisin tämän miehelleni? Tai kannattaako edes?
Kommentit (3)
Eihän kukaan mies halua satuttaa omaa rakastaan seksillä! Teillä on nyt kommunikaatiokatkos. Mies ei pahastu lainkaan jos lähestyt asiaa varovasti, esim."Kulta, sinulla on ihana, valtava ja pitkä kalu, minulla on pienet paikat ja joskus se sattuu syvällä.... voitaisiinko keksiä jotain kivaa siihen?"
Seksikaupoissa myydään geelipenisrenkaita, osa n. 10mm paksuja eli lyhentää penistä sen verran. Suosittelen kokeilemaan sellaisia, hieroo samalla klitorista ja olen ihan varma että olette molemmat onnellisia :)
Pistät ukkos kyrpään jonkun stopparin, vaikka ruuvipuristimen sopivaan paikkaan.
Voi olla sekin mahdollista, että sinulla on liian lyhyt etupillu.
vaikka mukavalta tuntuisi niin parempi on kertoa. Ainakin näin miehenä en omaa kumppania haluaisi satuttaa
M30