Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko herätellä lapsia loman loppupuolella aikaisemmin/mihin aikaan kun

Vierailija
29.07.2010 |

arkena lapset heräävät/herätetään klo: 6 ja sen jälkeen lähtö päiväkotiin? Nyt lomalla ovat nukkuneet aamuisin klo: 9 saakka.



Miten kauan ennen loman loppua aloittaisit herättelyn ja mihin aikoihin herättelisit?



Kumpikaan ei ole nukkunut päiväkodissa enää päiväunia, mutta onhan sekin mahdollisuus olemassa(ovat 4v ja 5v).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yritetään panna vähän aikaisemmin nukkumaan joka ilta viimeisten päivien ajan ja katsotaan, etteivät nuku liikaa aamulla. Kerralla kolmen tunnin siirto on aika rasittavaa niin lapsille kuin aikuisillekin (väsynyttä narinaa koko päivä ja parhaassa tapauksessa eivät edes mukahda aikaisin, kun ovat yliväsyneitä, eli +-0)

Vierailija
2/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herätän myös aikaisemmin.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en vielä herättänyt aiemmin mutta huomenna kyllä varmaan pitäisi, ainakin siinä klo 8 viimeistään ylös..



Meillä arkisin herätys ennen kuutta ja nyt lomalla lapsi nukkunut väintään yhdeksään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan