Lue keskustelun säännöt.
Alkaisitko herätellä lapsia loman loppupuolella aikaisemmin/mihin aikaan kun
29.07.2010 |
arkena lapset heräävät/herätetään klo: 6 ja sen jälkeen lähtö päiväkotiin? Nyt lomalla ovat nukkuneet aamuisin klo: 9 saakka.
Miten kauan ennen loman loppua aloittaisit herättelyn ja mihin aikoihin herättelisit?
Kumpikaan ei ole nukkunut päiväkodissa enää päiväunia, mutta onhan sekin mahdollisuus olemassa(ovat 4v ja 5v).
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tänään en vielä herättänyt aiemmin mutta huomenna kyllä varmaan pitäisi, ainakin siinä klo 8 viimeistään ylös..
Meillä arkisin herätys ennen kuutta ja nyt lomalla lapsi nukkunut väintään yhdeksään..
meillä yritetään panna vähän aikaisemmin nukkumaan joka ilta viimeisten päivien ajan ja katsotaan, etteivät nuku liikaa aamulla. Kerralla kolmen tunnin siirto on aika rasittavaa niin lapsille kuin aikuisillekin (väsynyttä narinaa koko päivä ja parhaassa tapauksessa eivät edes mukahda aikaisin, kun ovat yliväsyneitä, eli +-0)