Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää ettei enää halua lapsia lisää?

Vierailija
29.07.2010 |

Tätä siis itse pohdin kun ikää jo 38 ja lapsia kolme. Olen odottanut jotain tunnetta, mutta mitään ei tapahdu suuntaan tai toiseen.

Miten teillä muilla? Oliko joku varmuus asiasta, tyyliin "tämä on nyt se viimeinen" tai että "yksi vielä"tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt neljä lasta ja nyt on mitta täynnä!

Olen valmis luopumaan kaikista vauvatavaroista sitä mukaa kun vauva kasvaa niistä ulos. Minulla ei ole enää sellaista hirveää luopumisen tuskaa vauvailusta vaan pikemminkin odotan että tuo ihana pieni ihminen kasvaa ja näen minkäläinen hänestä kasvaa...

Tietenkin talletan muistojen laatikkoon potkareita ja muita muistoja sekä täyttelen vauvakirjaa. Mutta nyt osaan luopua. Vauva kohta 8kk.

Vierailija
2/5 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todella halua lisää. Jokainen tehköön minun puolestani juuri niin monta lasta kun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 38v ja viiden lapsen äiti, tiesin kyllä että tämä jää viimeiseksi, tiedän etten halua lisää lapsia.

Vierailija
4/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis luopumaan kaikista vauvatavaroista sitä mukaa kun vauva kasvaa niistä ulos. Minulla ei ole enää sellaista hirveää luopumisen tuskaa vauvailusta vaan pikemminkin odotan että tuo ihana pieni ihminen kasvaa ja näen minkäläinen hänestä kasvaa... Tietenkin talletan muistojen laatikkoon potkareita ja muita muistoja sekä täyttelen vauvakirjaa. Mutta nyt osaan luopua. Vauva kohta 8kk.

Tosin lapsia vain yksi. Mutta tosiaan tästä tiesin itse että lapsiluku on jo täynnä.

Vierailija
5/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin niitä muutamia mustia hetkiä, jolloin ties kuinka kauan putkeen valvoneena/helvetisti univelkaa omaavana koitin saada kolmatta tuntia korvani juuressa hirveästi itkevää vauvaa rauhoittumaan, ja mietin äärimmäisen aggressiivisena mielessäni että kohta heitän vauvan seinään/hakkaan sen päätä pöydänkulmaan että hiljenee.

Nuo ajatukset pelästyttivät -ja pelästyttävät yhä- niin paljon, etten kertakaikkiaan uskalla enää tehdä yhtään lasta lisää, vaikka ajoittain käykin mielessä että "yksi olisi vielä kiva". En ota riskiä, että se yksi vauva-aika lisää olisikin liikaa ja kamelin selkä katkeaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme