Sanokaas miehet millainen on ihana ja haluttava nainen! Haluan olla sellainen.
Mitkä ulkoiset ja luonteeseen liittyvät asiat tekevät naisesta ihanan?
Kommentit (112)
Jos on timmimpi niin näkyy lihassäikeet. Kukaan ei edes väittänyt timmiksi. Mun mielestä tuo Tanner Mayes on söpö ja kivan näköinen. Ja ihan aikuinen nainen koska on 19 v. Rinnat on pienet, mutta niin ne on monella muullakin hoikalla tytöllä. Sinä sivuuttaisit tissien takia? No hyvä meille persemiehille...
Ei tuo kyllä ole todellakaan mikään timmi. Rinnoissa on se vika, että ovat rumat. Teinitytöt eivät muuten ole vielä naisia vaan nimenomaan teinejä.
Jos on timmimpi niin näkyy lihassäikeet. Kukaan ei edes väittänyt timmiksi. Mun mielestä tuo Tanner Mayes on söpö ja kivan näköinen. Ja ihan aikuinen nainen koska on 19 v. Rinnat on pienet, mutta niin ne on monella muullakin hoikalla tytöllä. Sinä sivuuttaisit tissien takia? No hyvä meille persemiehille...
Ei tuo kyllä ole todellakaan mikään timmi. Rinnoissa on se vika, että ovat rumat. Teinitytöt eivät muuten ole vielä naisia vaan nimenomaan teinejä.
Minä en ole puhunut rintojen koosta, vaan niiden ulkonäöstä. Nuo näyttävät mielestäni hieman tubulaarisilta rinnoilta, mitkä eivät ole kovin kauniit. Tuo perse ei myöskään ole kovin kaksinen. Koko vartalo on oikeastaan aika tasapaksu. Pidä hyvänäsi vaan, ei ole mun ihanne.
Ihan mielenkiinnosta, löytyykö tuolta yhtäkään sinua miellyttävää vartalotyyppiä, vai ovatko kaikki liian rasvattomia ja nuoria?
http://www.alsscan.com/models.html
Minä en ole puhunut rintojen koosta, vaan niiden ulkonäöstä. Nuo näyttävät mielestäni hieman tubulaarisilta rinnoilta, mitkä eivät ole kovin kauniit. Tuo perse ei myöskään ole kovin kaksinen. Koko vartalo on oikeastaan aika tasapaksu. Pidä hyvänäsi vaan, ei ole mun ihanne.
tissiasiantuntija tietää, millaiset ovat tubulaariset tissit. No pieni selvittely kertoo, että tubulaariset nuo eivät ole. Pienet ja södet kylläkin.
tissiasiantuntija tietää, millaiset ovat tubulaariset tissit. No pieni selvittely kertoo, että tubulaariset nuo eivät ole. Pienet ja södet kylläkin.
Kyllä noissa rinnoissa on pientä tubulaarisuutta havaittavissa. Katso tarkemmin. Ja ei, nuo eivät ole kovin "södet"..
Luuletko, että kaikille on?
Kyllä noissa rinnoissa on pientä tubulaarisuutta havaittavissa. Katso tarkemmin. Ja ei, nuo eivät ole kovin "södet"..
Paino on n. 60-80 kg, leveät lanteet, kunnon imettävät rinnat. Osaa nauraa, puhua ja olla hiljaa. Tykkää olla hellittävänä ja pussattavana. Ymmärtää että seksi kuuluu osana elämään ja parisuhteeseen. Yleensä "rento ote" elämässä.
Ei siinä muuta tarvitse!
Paino on n. 60-80 kg, leveät lanteet, kunnon imettävät rinnat. Osaa nauraa, puhua ja olla hiljaa. Tykkää olla hellittävänä ja pussattavana. Ymmärtää että seksi kuuluu osana elämään ja parisuhteeseen. Yleensä "rento ote" elämässä.
Ei siinä muuta tarvitse!
Lisäisin vielä että
sisäinen kauneus on 40% näistä ihanne naisista.
Ja rinnat on roikkuvat kokoa A. Onko sellainen "kunnon imettävä". Vai tarkoitatko imettävä, silleen kun vauvaa imetetään?
kunnon imettävät rinnat.
Eli naisellinen ja luonnollinen. Tumma tukka, mielummin pitkä. Mielummin hieman ylipainoinen kuin alipainoinen. Mielummin lyhyt kuin pitkä. Ja ehkä kaikista tärkein juttu on silmät ja hymy eli hymyn pitää yltää silmiin asti.
Luonne sitten. Naisellinen, ei missään nimessä mikään femenismipimbo. Ymmärtää ja hyväksyy naisen ja miehen eron. Äidillinen pitää olla myös. Ja pitää osata tehdä ruokaa ja leipoa. Ihan oikeasti. Ja jos vielä antaisi minun elättää perheen ja olisi valmis jäämään kotiin lasten kans oltas jo aika lähellä täydellistä.Nalkuttaa saa jos on aihetta mutta tyhmä ei saa olla.
Miehet kun täällä latelee unelmanaisen ominaisuuksia, tässä minun mielipide unelmamiehestä.
Pitkä ja tumma, lihaksikas, kauniit hampaat ja kaunis hymy, seksikkäät silmät, isohko muna, urheilullinen, huumorintajuinen, uskollinen, romanttinen, kiltti, hyvä suutelija ja tykkää suudella paljon, hyvä sängyssä, hyvä itsetunto, sosiaalinen, hyvä koulutus ja työpaikka.
Tämä ihan vaan huvikseen tiedoksi. tiedän, että tässä ketjussa kysyttiin ihanne naisen ominaisuuksia, mutta vertailun vuoksi kannattaa jokaisen naisia arvostelevan miehen miettiä mahtuuko itse naisten unelmamiehen raameihin. Vaikka en väitäkään, että nämä raamit olisi kaikilla naisilla samat.
Tuollaista siroa, hoikkaa, notkeaa ja hyväperseistä, hyvännäköistä naista tuskin saa mies, jolla plösö kroppa, kaljuuntuva pää, pieni muna ja perunanenä. Sorry vaan. Kyllä hyvännäköinen nainen tuntee oman arvonsa ja osaa vaatia kumppaniltaan hyviä ominaisuuksia.
Itse olen todella hyvännäköinen, hoikka ja timmi, hyvä perseinen jne. Mieheni vastaa kuvaamaani täydellistä miestä. En ikinä suostuisi olemaan minkään muunlaisen miehen kanssa. Luonteella on toki merkitystä, mutta ei niin paljon, että voisin pelkän hyvän luonteen vuoksi olla ruman (ei hyvännäköisen) tai plösön ukon kanssa.
Avaa uusi ketju jeesusteluasi varten.
Tämä ihan vaan huvikseen tiedoksi. tiedän, että tässä ketjussa kysyttiin ihanne naisen ominaisuuksia, mutta vertailun vuoksi kannattaa jokaisen naisia arvostelevan miehen miettiä mahtuuko itse naisten unelmamiehen raameihin.
Nicolas Sarkozy? Bernie Ecclestone? Onhan näitä.
Sitäpaitsi plösö voi aina laihduttaa. Rumuun on ja pysyy. Ei ole sinua järjellä siunattu. Oletettavasti ei miestäsikään.
Tuollaista siroa, hoikkaa, notkeaa ja hyväperseistä, hyvännäköistä naista tuskin saa mies, jolla plösö kroppa, kaljuuntuva pää, pieni muna ja perunanenä. Sorry vaan. Kyllä hyvännäköinen nainen tuntee oman arvonsa ja osaa vaatia kumppaniltaan hyviä ominaisuuksia.
Pidän naisista, jotka ovat vaatimattomia. He eivät kiroile, eivät käytä runsaasti meikkiä, eivät seuraa orjallisesti muotia, pitävät kyntensä lyhyinä (rakennekynnet ja muut raateluun tarkoitetut ulokkeet ovat vastenmielisiä), eivät ota lävistyksiä eivätkä tatuointeja. Kivat naiset ovat usein korkeastikoulutettuja. He viettävät terveellistä elämää: eivät tupakoi eivätkä käytä kohtuuttomasti alkoholia. He ovat hyväntahtoisia ja heillä on hyvä itsetunto. He eivät kärsi prinsessasyndroomasta = eivät odota uljasta ritaria valkoisen ratsun selässä 'pelastamaan' heitä = rakentamaan omakotitaloa ja maksamaan omia laskujaan. Haluttava nainen osaa rohkaista miestä ja tukee tätä. Haluttavat/viehättävät naiset eivät värjää tummia hiuksiaan aivan valleiksi ja vaaleita hiuksiaa aivan tummiksi. He ovat mielellään sellaisia millaiseksi Herra on heidät luonut. No, tässä ei ollut vielä ihan kaikki, mutta jotain tuli sanottua sentään.
NAINEN ON SILLOIN IHANA KUN HÄNEN KUPPI KOKONSA ON D. naisella saa olla myös hiukan leveä perse mutta kummiskin perseen kuuluu olla kireä. naisen pylly täytyy myös olla sellainen joka heiluu sivulta sivulle kun nainen kävelee kadulla. MINÄ VARSINKIN SAAN EREGTION SILLÄ TAVALLA KUN VAIMONI TULEE LENKILTÄ . JA NÄ KUINKA D KOKOSET TISSIT HEILUT KUN HÄN JUOKSEE . SITTÄ HÄN TULEE LUOKSENI JA MINÄ TAPUTAN VAIMOANI PYLLYLLE .TAPASTUSTEN JÄLKEEN PIDÄN VAIMONI IHANISTA RINNOISTA KIINNI KUN HAN RATSASTAA KYRVÄLLÄNI. TÄLLÄINEN ON KUNNON NAINEN
C-kuppi, pituutta 160-170, vaatekoko 40-44 ja takamuksen on oltava vähintään sellanen mistä saa mukavasti kiinni.
ap. ei koskaan voi olla täysin ihana ja haluttava nainen, koska haluajat ovat erilaisia, etenkin jos puhutaan ulkonäöllisistä seikoista. minä esimerkiksi pidän itseni pituisista naisista, joilla on tummat pitkät ja kiharat hiukset, rinnat saavat olla isot ja olemus naisellistakin naisellisempi siisteine meikkeineen ja pitkine punaisine kynsineen. joku tässä ketjussa taas kuvaili täysin päinvastaisen tapauksen ja sekin on just oikein, koska kyse on vain mielipiteistä.
melkein jokaisella miehellä on oma makunsa naisten suhteen. Eikä esim. meikäläistä kiinnostavien naisten edes tarvitse olla samanlaisia. Niissä on jokaisessa vain jokin "se juttu", joka herättää meikäläisen mielenkiinnon.
Joten on turha yleistää, että minkälaisesta naisesta miehet tykkää...
M37
Sitten on miehestä kiinni, paljonko niistä poiketaan.
Joten on turha yleistää, että minkälaisesta naisesta miehet tykkää...M37
159 cm
49kg
hauska