Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas miehet millainen on ihana ja haluttava nainen! Haluan olla sellainen.

Vierailija
28.07.2010 |

Mitkä ulkoiset ja luonteeseen liittyvät asiat tekevät naisesta ihanan?

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset: Hoikka, siro, pieni(n. 150-165), notkea, ketterä, pyöreät ja ulkonevat pakarat, sopusuhtainen, A-C tisut, pitkät paksut suorat hiukset. Joillekin taskuvenuksille sopii jopa lyhyet hiukset. Kasvot voi olla myös persoonalliset, ei tarvi olla klassisen kauniit Luonne: Leikkisä, estoton, kokeilunhaluinen, räväkkä, ei-spermakammoinen, lievä exhibitionisti, terve itsetunto, mielummin terrieriluonne eikä hiirulainen nyhrääjä.

Tuollainen kuulostaisi aika unelmanaiselta näin naisenkin näkökulmasta, herättää kovan hoivausvietin ja samalla kiinnostuksen (vaikken 100 % bi olekaan, tai sitten olen, mutta ainakaan kokemusta ei ole).

Itse ulkonäöltä kaikkea muuta! :D 170 cm enkä mikään siro (en lihavakaan; sopusuhtainen siitä toisesta päästä), jäykkä kuin kanki, lyhyet ja ohuehkot hiukset... Luonne pätee, paitsi että olen tuota kaikkea JA hiirulainen nyhrääjä, en todellakaan terrieriluonne.

Niin vaikka ei kukaan kysynyt.

Vierailija
62/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro oli ehkä väärä ilmaus. On vain tavattoman harvinaista, että nainen on lihaksikas. Eli mielummin siro kuin roikkuvat allit ja jenkkakahvat. Mutta: tässä eräänä päivänä vastaan pyöräili nainen hihattomassa paidassa, jolla olkapään pyöreys erottui selvästi olkavarresta, eli salilla oli käyty. Muuten nainen oli sutjakka ja naisellinen eikä mikää bodari, mutta kyllä se näky sen verran häikäisi, että oli pakko tehdä autolla U-käännös, jotta näkisi tuon uudelleen. Hassua. En ole ikinä noin tehnyt.

-2

Kuvailit juuri minut! Paitsi etten taida olla kovin "siro", urheiluharrastuksen ansiosta iso haba ja reisilihas.... N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro oli ehkä väärä ilmaus. On vain tavattoman harvinaista, että nainen on lihaksikas. Eli mielummin siro kuin roikkuvat allit ja jenkkakahvat. Mutta: tässä eräänä päivänä vastaan pyöräili nainen hihattomassa paidassa, jolla olkapään pyöreys erottui selvästi olkavarresta, eli salilla oli käyty. Muuten nainen oli sutjakka ja naisellinen eikä mikää bodari, mutta kyllä se näky sen verran häikäisi, että oli pakko tehdä autolla U-käännös, jotta näkisi tuon uudelleen. Hassua. En ole ikinä noin tehnyt. -2

Kuvailit juuri minut! Paitsi etten taida olla kovin "siro", urheiluharrastuksen ansiosta iso haba ja reisilihas.... N36

Heh :-)

Olen ollut huomaavinani syrjäsilmällä (en viitsi katsoa suoraan, ettei joku luule, että olen jotenkin kiinnostunut), että sama auto saattaa tulla useamman kerran vastaan kun olen lenkillä...mutta mä en pyöräile. Juoksen mieluummin.

n36

Vierailija
64/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36

[/quote]

[/quote]

Heh :-) Olen ollut huomaavinani syrjäsilmällä (en viitsi katsoa suoraan, ettei joku luule, että olen jotenkin kiinnostunut), että sama auto saattaa tulla useamman kerran vastaan kun olen lenkillä...mutta mä en pyöräile. Juoksen mieluummin. n36

Minä olen usein ihaillut upeaa näkyä moneen kertaan liikenteessä. Tekee oikein pahaa kun katsoo, haluaisi niiiiiin kovasti tehdä lähempää tuttavuutta :-D

Kyllä lenkkeilevä nainen on vaan kaunista katseltavaa!

Vierailija
65/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketju

joo, mutta ei 36-vuotias...

Kyllä mulla on edelleen lenkkeillessäni ihan seksikäs olo, vaikka olenkin näin kamalan vanha..

n36

Vierailija
67/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että yli 30-vuotias nainen ei ole enää seksikäs, vaikka muut kriteerit täyttyisivät?

Vierailija
68/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että yli 30-vuotias nainen ei ole enää seksikäs, vaikka muut kriteerit täyttyisivät?

että:

a) eri miehillä on erilaisia mieltymyksiä (no shit)

b) joillakin on kriteerejä, jotka on ehdottomasti täytyttävä, ilman tapauskohtaista harkintaa. Kuten tarkka ikähaarukka, hiusten pituus tms. Useimmilla ei ole.

c) netissä on kiva näpäyttää kulloinkin sopivaa ihmisryhmää. Erityisesti jos se on yhtä ärhäkkää kuin täällä tuo 30+ naisten kerho näyttää olevan

Vierailija
69/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä on kiva näpäyttää kulloinkin sopivaa ihmisryhmää. Erityisesti jos se on yhtä ärhäkkää kuin täällä tuo 30+ naisten kerho näyttää olevan

Niin me taidetaan olla... :D N32

Vierailija
70/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilevä, hyväkuntoinen ja -perseinen 36-vuotias on aina kauniimpi kuin tavis 36-vuotias.

Sama koskee myös 18-vuotiaita...

Vierailija
71/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilevä, hyväkuntoinen ja -perseinen 36-vuotias on aina kauniimpi kuin tavis 36-vuotias. Sama koskee myös 18-vuotiaita...

..nykyään on niin paljon teinipullukoita, että lenkkeilevä ja hyväkuntoinen 36-vuotias päihittää monta 18-vuotiasta seksikkyydessä.

Vierailija
72/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän kaikkia voi kuitenkaan miellyttää ja kun ei ne miehet ihan stereotypian lailla kaikki tykkää samanlaisista naisista, onneksi. : )

Olemalla oma itsesi, iloinen, itsevarma, pidät itsestäsi huolta jne. ei niin, että yrität mukautua johonkin muottiin.

n37

Vierailija
73/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivia, etten sanoisi. On olemassa ihania, haluttavia naisia ja sitten sellaisia, jotka käyvät ihan hyvin paremman puutteessa.

"Olemalla oma itsesi" Mitä se tarkoittaa?

Jos on läski ja selkärangaton, niin onko se miellyttävä ominaisuus? Joillekin tuo em. on juurikin "olla oma itsensä". "-Minähän en laihduta enkä kuntoile, koska en halua mukautua mihinkään muottiin".

Älkää taas yrittäkö vääntää tästä mitään taistelua, että naiset tietävät paremmin, millaisia naisia miehet himoistevat ja mikä kääntää pään.

Henkisestä puolesta iloisuus ja itsevarmuus ovat aika vajavaisia käsitteitä. Kestohymy päällä koko ajan? Iloisuus? Itsevarma, rehevä nainen, kantaa ylpeänä kilonsa ja kurvinsa? Kommentoija nro 2 kiteytti asiaa vähän paremmin.

Ethän kaikkia voi kuitenkaan miellyttää ja kun ei ne miehet ihan stereotypian lailla kaikki tykkää samanlaisista naisista, onneksi. : ) Olemalla oma itsesi, iloinen, itsevarma, pidät itsestäsi huolta jne. ei niin, että yrität mukautua johonkin muottiin. n37

Vierailija
74/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivia, etten sanoisi. On olemassa ihania, haluttavia naisia ja sitten sellaisia, jotka käyvät ihan hyvin paremman puutteessa. "Olemalla oma itsesi" Mitä se tarkoittaa? Jos on läski ja selkärangaton, niin onko se miellyttävä ominaisuus? Joillekin tuo em. on juurikin "olla oma itsensä". "-Minähän en laihduta enkä kuntoile, koska en halua mukautua mihinkään muottiin". Älkää taas yrittäkö vääntää tästä mitään taistelua, että naiset tietävät paremmin, millaisia naisia miehet himoistevat ja mikä kääntää pään. Henkisestä puolesta iloisuus ja itsevarmuus ovat aika vajavaisia käsitteitä. Kestohymy päällä koko ajan? Iloisuus? Itsevarma, rehevä nainen, kantaa ylpeänä kilonsa ja kurvinsa? Kommentoija nro 2 kiteytti asiaa vähän paremmin.

Ethän kaikkia voi kuitenkaan miellyttää ja kun ei ne miehet ihan stereotypian lailla kaikki tykkää samanlaisista naisista, onneksi. : ) Olemalla oma itsesi, iloinen, itsevarma, pidät itsestäsi huolta jne. ei niin, että yrität mukautua johonkin muottiin. n37

Vähän kadotit tuon minun pointtini, mutta ei se haittaa.

Tarkoitin, ettei kukaan voi olla sinut itsensä kanssa, jos lähtökohta on se, että pitää ajatella olevansa tietynlainen. Sellaista feikkaamista ei kauan jaksa.

Tottakai on olemassa erikokoisia, näköisiä, luonteisia niin miehiä kuin naisia - eli onko lihavalla naisella mies vain säälistä ja paremman puutteessa?

Eikä vastaukseni tarkoittanut sitä, että naisena tietäisin asian paremmin, otin vain osaa tähän keskusteluun, tämä kun on keskustelupalsta, eikä toisten teilaamispaikka (vaikka se sille linjalle uskomattoman monesti meneekin).

n37

Vierailija
75/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos mies on friikki. Yleensähän "uljas" ulkomuoto on vuosien "työn" tulosta ja siihen vain ajaudutaan pitkässä suhteessa. Mistä syystä asia muuten on yleensä juuri niin päin parisuhteessa, että mies on se hoikka ja urheilullinen ja nainen on 2 kertaa niin leveä? Poikkeus vahvistaa säännön.

onko lihavalla naisella mies vain säälistä ja paremman puutteessa?

Vierailija
76/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas MIEHET millainen on ihana ja haluttava nainen. Minulle se on ulkoisesti lähestulkoon tällainen, siis pienenä esimerkkinä:

<a href="http://www.alsscan.com/bios/modeltannermayes.html" alt="http://www.alsscan.com/bios/modeltannermayes.html">http://www.alsscan.com/bios/modeltannermayes.html</a&gt;

Eikä vastaukseni tarkoittanut sitä, että naisena tietäisin asian paremmin, otin vain osaa tähän keskusteluun, tämä kun on keskustelupalsta, eikä toisten teilaamispaikka (vaikka se sille linjalle uskomattoman monesti meneekin). n37

Aika kamala eukko. Laihaläski jolla on rumat tissit. Makunsa kullakin toki..

Vierailija
77/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha läskitön ei nyt sentään laiha läski. Olisiko parempi jos olisi läskiläski? Suurimmalla osalla läskeistä ei ole tuon enempää lihasta. Se on vain visuaalinen harha. Onko rinnoissa muuta vikaa kuin koko?

Vierailija
78/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö miehille joku suosikki tuolta, noin niinkuin esimerkkinä?

http://www.alsscan.com/models.html

Vierailija
79/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha läskitön ei nyt sentään laiha läski. Olisiko parempi jos olisi läskiläski? Suurimmalla osalla läskeistä ei ole tuon enempää lihasta. Se on vain visuaalinen harha. Onko rinnoissa muuta vikaa kuin koko?

Ei tuo kyllä ole todellakaan mikään timmi. Rinnoissa on se vika, että ovat rumat. Teinitytöt eivät muuten ole vielä naisia vaan nimenomaan teinejä.

Vierailija
80/112 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluttava nainen haluaa itsekin. Ja haluaa juuri minua. Ja pitää sanaleikeistä, koska ne ovat mielihuumoriani.

Ja ulkoiseisti hän on hoikka, pienirintainen ja pitkätukkainen. Ja oivaltanut että hymy kaunistaa enemmän kuin meikki.

Haluttava nainen harrastaisi samoja asioita kuin minä, tai olisi niistä kiinnostunut.

Taitaa olla parempi, etten jatka... aina vain mahdottomammaksi nämä määritelmät menevät. Paree tyytyä siihen mitä saa, eikä esittää kohtuuttomia toiveita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi