Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas miehet millainen on ihana ja haluttava nainen! Haluan olla sellainen.

Vierailija
28.07.2010 |

Mitkä ulkoiset ja luonteeseen liittyvät asiat tekevät naisesta ihanan?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen mikä ei vittuile ja kitise!! ja arvostaa itseänsä..

Vierailija
22/112 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on myös, että nainen osaa ottaaa miehensä hetkittäin ja tulla otetuksi.

Mies kaipaa sitä, että miehen nainen haluaa miestä niin paljon, että nainen on valmis ottamaan miehensä.

Elämässä ei saa olla pelokas, vaan on otettava se mitä haluaa. Jo smies ei tule naisen taholta otetuksi, mies ei koe, että on "se oikea".

Flirtin kanssa vähän varovaisuutta, kun se vaatii aika kehittyneen pelisilmän kenelle voi flirttailla milläkin voimakkuudella. Niinkuin jalkapallossa, pelisilmää on tai ei ole. Lahjakkuus tämäkin kenellä sattuu olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti ei tekorusketusta ei meikkiä kuin eniintään havaittavasti, ei tekotissejä tms tuberruksia harrastaa sopivasti liikuntaa vaikka hyötysemmosta eli ei painoindeksin ylä eika alapäässa. hiusten pituus ei merkkaa mutta paksuköysitukka on 100x parempi kuin siili joka ei iske muhun.tissit mieluummin dd-e kuin a....

jotain vanhaa viattomuutta ja käytöstä ei pieri ryypää tupakoi kiroile...

Vierailija
24/112 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se voi olla pienestä kiinni, eikä sitä ehkä edes tiedä mikä se on se juttu. Esimerkkinä:

En ole koskaan pitänyt Marilyn Monroeta kauniina tai haluttavana, en vähääkään. Kuitenkin jostain syystä Marilyn-elokuvan näyttelijä on minusta tosi kaunis.

Vierailija
25/112 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2011 klo 22:47"]

Vaimo kertoi, ehkä nautituista drinkeistä johtuen, horjahtaneensa kyykkyasennossaan. Hän oli tavoitellut otetta sängyn reunasta, mutta ote oli livennyt. Vaimo oli istahtanut koko painollaan pojan kalulle, jolloin kyrpä oli porautunut pohjaan asti. Typertyneenä vaimo oli istunut kalu juurta myöten pepussaan nuoren miehen nivusilla. Lattialla maannut poika oli tarttunut vaimon pakaroista ja alkanut nostella häntä kyrpänsä varassa. Melko pian poika oli lauennut karjaisten vaimon pyllyn syvyyksiin.

[/quote]

Vierailija
26/112 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmanaiseni on kiihkeä sängyssä, rakastaa munaani yli kaiken ja vemputtaa sitä mielellään. Naisellani on myös persettä aika lailla ja keksikokoset tisut. Huumorintajua pitää olla, nirppanokan kanssa en pärjäisi.

Vierailija
27/112 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttavalla naisella on seksikäs ja itsevarma hymy. Hän ei ole tyrkky eikä liian meikattu tai ammu yli vaatteiden seksikkyyden suhteen. naisella on ehkä hiukan tumma ääni (niinkuin vaikka Jenni Vartaisella) Myös älykkyys ja silmät ovat tässä isossa osassa. Mitä vartaloon tulee... mielellään sirorakenteinen ja pitkät hiukset. arvostan myös sporttista kapeaa pyllyä ja pitkiä sääriä. Sen sijaan en pidä isoja rintoja millään tavoin tärkeänä... oikeastaan pienet mutta kiinteät rinnat ovat mieleeni. Myös hyvin pienirintainen nainen saattaa olla hyvin kiihottava. oikeastaan tärkein yksittäinen asia haluttavuudessa on itsevarmuus! nainen joka tuntee arvonsa, mutta ei silti ole kusipää diiva toimii kuin häkä. siis yhdistelmä naapurintyttöä ja rotunaista. vaatteista puhuttaessa arvostan polven korkuisia hameita ja Stay-up sukkia. vaatteissa silti mielummin hillitty klassinen tyyli kun räikeä väripommi. muutenkin hillitty käytös ja älykäs "silmäpeli" on ihan törkeän seksikästä. Haluaisin kuitenkin korostaa, että oma kumppanini ei täytä näitä kriteerejä ja olemme silti varsin onnellisia. Ei ole tarpeen täyttää kaikkia näitä kriteerejä ollakseen hyvä sängyssä, mutta jos kysytään "fantasiapohjalta" nin jotakuinkin näin se menee.

Mies 36-vee

Vierailija
28/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja huumorintajuinen sekä liikunnallinen nainen, jossa on ripaus naapurintyttöä ja sopivassa tilanteessa ripaus syöjätärtä on kiinnostavin. Tyrkyt eivät kiinnosta lainkaan ja pieni ujous huumorintajulla höystettynä herättää kestämättömän uteliaisuuden. Annos suomalaista maalaisemäntää eli iteluottamusta, suomalaista sisua ja maalaisjärkeä on oltava.

Ulkoisesti kiinnostavimmat naiset ovat pituudeltaan yleensä 165-175cm, kun itse olen 173cm, mutta olen pari kertaa ollut ihastunut myös lähemmäs 180cm pitkään ja olen tapaillut kahteen kertaan alle 160cm pituisen kanssa. Rintojen koko mieluiten A-B-kuppi ja päärynän mallinen keskimääräistä leveämpi kurvikas lantio kiinteähköillä pakaroilla normaalimittaisten tai pitkien säärien päässä tekee minusta porsaan. Painoindeksi on hyvä kun se on normaalin painon rajoissa. Esim. useimmat valokuvamallit ovat liian laihoja ja kurvittomia.

Hiusten väreistä kiinnostavimmat ovat blondit, punatukkaiset ja ristiveriset. Suorat ja laineikkaat hiukset omistavat naiset kiinnostavimpia. Kiharat hiukset eivät saa sydämen tykytystä niin helposti aikaan. Silmien värillä ei varsinaisesti ole väliä, mutta joko upottavan tummat tai sellaiset että pupilli erottuu selvästi iiriksestä, värillä ei niinkään väliä. Ihon väri normaali suomalainen eli vaalea - vaaleahko.

Onneksi vaimo istuu em. kriteereihin. Ehkä huumorintajua ja syöjättären luonnetta voisi olla enemmän, mutta niitäkin oli suhteen alussa sopivasti joten ei voi valittaa :)

Vierailija
29/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2011 klo 00:29"]

Tuolla on miehet kertoneet naisista kuvien kanssa.

http://www.muskleforum.com/showthread.php?4301-Beibej%E4-misuja-chiksej%E4..

[/quote]

Tuon sivun naisista Christina Hendricks on sellainen showstopper ettei mitään rajaa ja poskia kuumottaa vieläkin. Muut eivät säväytä.

t: 103

Vierailija
30/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2011 klo 12:13"]

Kaikki miehet siis pitävät mielestäsi samanlaisesta?

tullut selväksi, että laiha, pitkäsäärinen ja isotissinen blondi on jokamiehen unelma. Jos muuta väittää niin ilmeisesti valehtelee, koska pillu kuin pillu kelpaa paremman puutteessa. Ikävä tosiasia, mutta näinhän se on. Ei tosiaan kannata tavoitella mitään haluttavuutta miesten silmissä. Se tie ei vie mihinkään.

Minä en välitä isoista hinkeistä. Pienemmät on sporttisemmat.

Vierailija
31/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie price. Vaatimuksena olisi myös älykkyys blondi on mielestäni seksikäs, naisesta pitäisi löytyä muutakin kun kynsien viilaus. Töissä käyvä ruuanlaittotaitoinen uskollinen ja pedissä estoton.

Vierailija
32/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehet pitävät Blondeista? Isoista tisseistä? Ja hoikkuudesta????

Ilmankos meikämannella käy aina flaxi, kun ihannenainen on brunette tai punapää mutta siis tumma. Ei missään nimessä blondi! Aidolla blondilla on sitä paitsi tulehtuneen värinen pillu ja kusen väriset karvat.

Isot tissit! Hyi ei! Isotissiset naiset on jotenkin hikisen näkösiä. Reippaat tissit saa olla ja terhakkaat mutta ei niin väliä, koska olen enemmän peppumiehiä.... 

Hoikka? No ei tod! Naisella pitää olla muodot! Liian isoa persettä ei vielä ole vastaan tullut! Pullukoilla on hyvät perät. Hyllyvä pylly saa hormonit hyrräämään!!!! Sitä kun pääsee oikein sydämensän kyllyydestä puristelemaan ja työstämään, niin on päivä pelastettu!

Vaimoke on juuri kuvatun kaltainen ja kaveritkin ihailee, että ei se hoikka isotissi blondi ihan joka pojan unelma ole!

Vierailija
33/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en blondina kovinkaan monen toiveesta tästä niitä vaaleita hiuksia huomannut.

Vierailija
34/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun kysyisi naisilta, millainen on ihannemies ja yrittäisi muuttua sellaiseksi. Kaikilla on oma makunsa kuten miehilläkin. Joku tykkää urheilijasta, joku rokkarista, joku lationoista jne.

Vierailija
35/112 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kaljamahaset karvaset äijänkäppänät kuvailee täällä kaapissa piilossa olevaa barbaraa ja seksifantasioitaan. Naurettavaa.

Vierailija
36/112 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:16"]

Suomalaiset kaljamahaset karvaset äijänkäppänät kuvailee täällä kaapissa piilossa olevaa barbaraa ja seksifantasioitaan. Naurettavaa.

[/quote]

:D

-Ei oo kaljamahaa

-En ole kovin karvainenkaan

-En oo Suomen kansalainen

-En omista barbaraa ja seksilelut on vaimon kanssa yhteisiä

-Kaappi löytyy ja olen keski-ikäinen

Vierailija
37/112 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on miehet kertoneet naisista kuvien kanssa.

http://www.muskleforum.com/showthread.php?4301-Beibej%E4-misuja-chiksej…..

Vierailija
38/112 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on ihan mielettömän mahtava ja mukava luonne onko silloin rintojen koolla tai muullakaan väliä?

Vierailija
39/112 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä asia muuten on yleensä juuri niin päin parisuhteessa, että mies on se hoikka ja urheilullinen ja nainen on 2 kertaa niin leveä?

onko lihavalla naisella mies vain säälistä ja paremman puutteessa?

Me olemme mieheni kanssa juuri tällainen pari. Olen varmaan "2 kertaa niin leveä" kuin mieheni. Mies 170 cm ja noin 62kg. Hyvin hoikka, hyväkuntoinen, voimakas ja jäntevä. Hänen on työnsä puolesta pakko olla ja pysyä hyvässä kunnossa. Minä taas olen 168cm, painan 88kg. Olen pullea ja muodokas. Olemme molemmat yli 30. Mutta me olemme molemmat täysin tyytyväisiä toisiimme.

Monesti olen ajatellut, että noin hyvännäköinen ja hyväkuntoinen mies olisi saanut varmasti muutakin seuraan. Kun puhuin miehelleni näistä ajatuksista hän kertoi, että juuri viimeksi kun olimme menossa pikkujouluihin ja olin laittautunut hän oli sitä mieltä, että olen aivan upea ja tunsi kuulemma itsensä suorastaan mitättömän näköiseksi rinnallani. Ja kuulemma mieheni pani merkille, että toisinaan jotkut muut miehet oikein kääntyvät katsomaan perääni.

Mietin tätä asiaa. Toki perääni eivät katso 20vee nuoret miehet, mutta toisinaan nuo 30+. Olen suunnilleen tämän näköinen vartaloltani, paitsi vaalea ja lyhythiuksinen:

http://2.bp.blogspot.com/-q6RBQHt4yqM/TgTlc7ZMU4I/AAAAAAAAAg8/Fs1t_oMoN…

http://homepage.mac.com/dtrull/chicks/ashleyg05.jpg

http://www.facenfacts.com/daily_img/1115_S_Ashley-Graham-11.jpg

En siis täytä mitään noita täällä lueteltuja "pieni ja siro" -kriteerejä. Luonteeltani olen kuitenkin avoin, iloinen, yhden miehen nainen ja erittäin seksuaalinen.

Ja huolimatta siitä, että olen ylipainoinen (xl/46), mieheni pitää minua erittäin viehättävänä. Hän ei muutenkaan välitä urheilullisen hoikista naisista. On kuulemma joskus nuoruudessaan kokeillut ja sanoo, että silloin "luut kolkkaa yhteen".

Eli makuasioita. Voi miellyttää yhtä ja inhottaa toista.

Vierailija
40/112 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ulkoiset ja luonteeseen liittyvät asiat tekevät naisesta ihanan?

Heippa, vaimoni ulkoisesti ihannemitoissa. Eli sääret ajettu,perse tiukkalihainen, kasvot sileät,rinnat dd nyt d, hiukset vaaleat ja pitkät, puoleenväliin selkää. Siis erittäin mallikelpoinen, mutta aika muuttaa muotoaan. En tarkoita ettei hän olisi kaunis nykyäänkin. Maalle muuttamisen jälkeen on hiukset lyhenivät, perse muuttui vähän leveämmäksi ja rinnat hiukan pienenivät. Mutta seksihaluja se ei ole hänessä muuttanut, päinvastoin nyt hän tekee pihatöitä, on kiihoittavaa kuinka kaupunkilaisesta tuli maalainen ja iltaisin seksipeto. Voin harrastaa hänen kanssaan seksiä missä vaan, ja mitä leikkejä vaan. Älykäs hän on aina ollut 28 vuoden jälkeenkin. Ei tullut maalle muuttamisen jälkeen nyhveröä, hän kouluttautui ja on nyt hyvissä töissä ja tienaa hyvin. Mielestäni nainen ei saa olla pelkkä kynsien viilaaja. Tottakai toiset miehet nussivat mielellään jotain kaunotarta, mutta olisivatko he suhteessaan onnelisia?.M45.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän