Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAPSILLE UIMAPUVUT RANNALLE!

Vierailija
28.07.2010 |

Heippa!

Pitäkää lapsillanne uimapukuja rannalla, ja vahtikaa heitä. Vieras Alaston lapsi, joka tunkee omalle viltille, ei ole kovin miellyttävä ajatus. näin on käynyt minullekkin. Lisäksi ihan lasten parasta ajatellen uikkari suojaisi vähän kun lapsi istuu hiekalla ja vedenrajassa peppu paljaana, voi tulehduksia tulla tms.

Miksi ihmiset lapsenne juoksevat alastomana ihmisten keskellä rannalla?

Sama kun jättäisitte nakuilevat lapsenne pihaan leikkimään, tai kauppakeskuksessa alasti.

joka paikassa liikkuu pedofiilejä, ja muutenkin hei, ihan totta!

UIMAPUVUT TYTÖILLE JA POJILLE!!!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEI VAAN PILLU NÄY!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksifoorumilla ihmiset kertoivat fantasioistaan, ja siellä tosiaan joku pedo kertoili, että pihalla (vissiin kerrostalon) on joku parivuotias tyttö ilman alaosaa ja kuvaili miten on ihanaa katella sitä, liekö ottanut kuviakin. Niitä pervoja on siis joka paikassa.

Vierailija
4/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä asiassa, samaa asiaa olen ihmetellyt tänä kesänä. VAikka lapsen vanhempien mielestä oma kulta olisi vaikka miten suloinen nakuna porhaltaessaan, en inäkään juuri esim. pedofiilien takia ikinä antaisi lasteni juosta alasti julkisilla paikoilla. Näin muuten juuri kuvia ystäväni lapsesta, hän on 7-vuotias ja oli ollut alasti Kreikassa hotellin uima-altaalla. Minusta siinä on menty jo huikeasti yli sopivuuden rajojen.

Vierailija
5/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä myös, onpahan sunkin ukolla jotain katottavaa.. Mutta ihan oikeassa olet tuon pedofiili-asian kanssa, mua oikein ällöttää uimarannallakin yksi vanha ukko joka aina siellä istuu ja kyttää mukuloita. (voihan se olla ihan huvinkin vuoksi vaan) mutta sellanen tulee heti mieleen.

Ja pliis vanhemmat, bikinit kuuluu aikuisille naisille, ei taaperoille! Uikkari hörhelöllä on eri asia, mutta narubikinit, hyi hitto.. Ja olen nähnyt jopa topatut, sellasella 3-4 vuotiaalla.

Vierailija
6/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva myös tietää teiltä joilla tämä ei toteudu MIKSI lapsenne on alasti?

Vierailija
7/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole tainnut nähdä montakaan alastonta lasta tänä kesänä rannoilla. Missä asut, ap? Jossain maaseudullako?

Normaali häveliäisyys riittää; minua ei häiritse jos joku leikki-ikäinen pulahtaa alasti järveen kun ei satu olemaan uikkaria mukana. Lapsen itsensä tähden on hyvä opettaa peittämään ja suojaamaan intiimit ruumiinosat, mutta ei tehdä siitä kamalaa numeroa, jooko.

Vierailija
8/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä niiltä tulehduksilta suojaa... meillä ainaskii on aina se puku täyttä hiekkaa... että joutuu huuhtomaan oli puku tai ei... en mä tiiä oonko mä nyt vaan jotenkii hullu mut mun lapsi on kyl pari kertaa uinu ilman uikkaria yleisellä rannalla kun ei ollu sitä pukua mukana kun ei oltu uimareissulla vaan tulu sellainen päähänpisto että käytetääb toista järvessä ja se meijän lapsi on siellä vedessä eikä kekkuloi siellä hiekalla pippeli paljaana...

Vierailija
9/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä on ainakin bikinit, vaikka vasta leikki-ikäinen onkin. Kivampi tunnehan se on kun on mahdollisimman vähän vaatetta päällä vedessä. Mutta uintireissun jälkeen ne on niin täynnä hiekkaa, että nakuna käy "huuhtelemassa" viimisellä uinnilla. Enpä oo tota pedofiiliasiaa pohtinu, minkäs sille voi jos joku tirkistelee. Kuhan ei tuu koskemaan pitkällä tikullakaan. Muuten en keksi yhtään painavaa syytä miks pienellä lapsella pitäis välttämättä olla jotain päällä uimassa.

Nuorempi lapsemme, vajaan vuoden, "ui" ja konttaa pitkin rantaa kyllä ihan nakuna. En todellakaan ole päästänyt muiden filteille mönkimään. Mutta jos joku lapsi tulee nakuna meijän filtille, niin eipä se että se tulee nakuna tee siitä yhtään sen epämiellyttävämpää kuin että tulis uikkareissa. Hiekan tuominen ja kasteleminenhan siinä musta on se pointti. Lapsiahan ne on, puhtoisia lapsia.

Vierailija
10/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pissaako ja kakkaako pitkin rantaa? Tosi puhtoistahan se onkin.

Nuorempi lapsemme, vajaan vuoden, "ui" ja konttaa pitkin rantaa kyllä ihan nakuna.Lapsiahan ne on, puhtoisia lapsia.

Vierailija
11/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla loppukesänkin. ei varmasti ole ollut tunkemassa sun viltilles eikä varmasti saa mitään tulehduksiakaan. Tuntuu että sulla vaan jokin ongelma alastomuuden suhteen...

Vierailija
12/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa mua eikä koskaan yksikään taapero ole ollut tunkemassa nakuna mun viltilleni. Maailma täynnä pedofiileja mutta tärkeintä on että eivät tule likelle...vai meinaako ap kytätä lastaan kouluretkellä uimahallissakin ettei vaan pedofiili käy nuuskimassa? Luuletko että ne uikkarit pedoja estää haaveksimasta?

Vierailija
13/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe siinä mitään pahaa. Kyseessä on pienet lapset-eivät seksuaaliset oleenot. Pedofiilejä on ollut aina, eivät ne ole mikään lisääntynyt uusi ilmiö-tieto vain lisää tuskaa. Ei silti elämistä voi lopettaa.

Ihan vastaavaa väittää, että vähäpukeinen ja humalainen nainen kerjää vaikeuksia?!

Eli kaikki vaan ottamaan muslimeista mallia ja burkha päälle niin ei provosoida ketään...

Sinne peffaan menee hiekat pahemmin kun on uimapuku päällä..ainakin jos lapsi peuhaa rantahiekassa..

Ihan pöllöä..

Minua ei sitten haittaa yhtään jos pieni lapsi tunkee viereen peffa paljaana. Höh.

Vierailija
14/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ihanampaa kuin juosta kesällä peppu paljaana, hautovat vaipat on välttämätön paha koko pitkän talven- jokainen pieni lapsi ansaitsee saada olla kesällä peppu paljaana. Lapset nauttivat suunnattomasti, meillä vielä 6v porhaltaa kotosalla ilman vaatteita tai korkeintaan pikkareissa. Ja kaikki uidaan kesällä ilman vaatteita (omassa rannassa). On oikeus ja kohtuus että nekin lapset joilla ei ole omaa rantaa saavat nauttia. Olette oikeesti kieroutuneita!! Jos taaperolta pääsee johonkin pissa niin siihen ei kaadu yhtään mikään. Surullista kun ihmiset menettävät kosketuksen luontoon ja luonnollisuuteen niin etteivät edes pikkulapset saa siitä nauttia.

Vierailija
15/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla yksi ulkomaalainen turistien lapsi, olisko 8v, ihmetteli miksi tuo tytto on alasti!! ja ääneen

uikkarit on hyvän näkoisiä lasten päällä, ja vielä suojaa auringoltakin.

ja nyt aion ostaa narubikinit ystäväni 6kk ikäiselle vauvalle

Vierailija
16/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumalauta mitä pelleilyä!

Vierailija
17/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäen. Meillä Suomessa onneksi vähän avoimempi asenne siihen kun pikkulapsista kyse...tai ihan aikuisistakin tietyissä tilanteissa.

Vierailija
18/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäen. Meillä Suomessa onneksi vähän avoimempi asenne siihen kun pikkulapsista kyse...tai ihan aikuisistakin tietyissä tilanteissa.

lapsi nätissä uikkarissa ja sinä sitä kauhistelet koska nakuna on se hienompi tapa???

Vierailija
19/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2v tyttö on nyt ollut pelkissä uimahousuissa uimarannalla. Onko sekin kiellettyä...? :D

Vierailija
20/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2-vuotiaalla tyttärellä on narubikinit. Ja syystä että tyttö on niin pitkä/laiha, ei ole vielä löytynyt sopivaa yksiosaísta uikkaria.

mutta se minua häiritsee oikeasti että AV-mammat tuijottaa mun laihaa tyttöä.

On sille annettu ruokaa, eikä mun lapsen diagnoosi/sairauskertomus kuulu kaikille.

2-vuotias ymmärtää kyllä aika paljon kun hänen ulkonäköään arvostellaan ja kysellään.