Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAPSILLE UIMAPUVUT RANNALLE!

Vierailija
28.07.2010 |

Heippa!

Pitäkää lapsillanne uimapukuja rannalla, ja vahtikaa heitä. Vieras Alaston lapsi, joka tunkee omalle viltille, ei ole kovin miellyttävä ajatus. näin on käynyt minullekkin. Lisäksi ihan lasten parasta ajatellen uikkari suojaisi vähän kun lapsi istuu hiekalla ja vedenrajassa peppu paljaana, voi tulehduksia tulla tms.

Miksi ihmiset lapsenne juoksevat alastomana ihmisten keskellä rannalla?

Sama kun jättäisitte nakuilevat lapsenne pihaan leikkimään, tai kauppakeskuksessa alasti.

joka paikassa liikkuu pedofiilejä, ja muutenkin hei, ihan totta!

UIMAPUVUT TYTÖILLE JA POJILLE!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkipuistossa vesialtaissa ja kiikkuvat laitteissakin nakuna. Ei täällä hävetä alastomuutta. Uimarannalla uikkareissa, kuka tyttö muka tarvii rintaliivit ennen teini-ikää?

Vierailija
22/28 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ok.

Ennemmin olisin huolissani uv-säteilystä ja käyttäisin sen vuoksi aurinkosuojapaitoja lapsilla rannallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pistää miettimään noin tuossa ylempänäkin mainitut taaperot, jotka viettää "koko kesän" rannalla alasti... Kyllä minä pidän päiväsaikaan uidessa jaa rannalla leikkiessä lapsilla suojakertoimellista uimapaitaa. Illalla uidaan vähemmissä vaatteissa.

ja se on ok. Ennemmin olisin huolissani uv-säteilystä ja käyttäisin sen vuoksi aurinkosuojapaitoja lapsilla rannallakin.

Vierailija
24/28 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2v tyttö on nyt ollut pelkissä uimahousuissa uimarannalla. Onko sekin kiellettyä...? :D

Sama täällä, toplessinä juokseen kestovaippa päällä pihalla päivät pitkät. (Alkukesällä jaksoin suojata uv:ltä, nyt olen rajoittanut siihen, että pahin aika päivästä ollaan sisällä, ja ulkona mahd. paljon varjossa, mutta vaatetta ei siis ole muuta kuin vaippa). Rannalla on tyttö kyllä pari kertaa pulahtanut järveen nakunakin, jos jotakuta haittaa, niin omapa on ongelma.

Vierailija
25/28 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että pedofiileille on ihan sama, että onko sillä lapsella uikkarit vai ei. Tuollainen sairas ihminen saattaa jopa tykätä, jos pikkulapsilla on aikuistyyppiset bikinit.

Itse asiasta sen verran, että meillä on kyllä aina laitettu lapsillle uikkarit kun ollaan oltu rannalla. Tänä kesänä olen vaan kerran nähnyt naku-uimarilapsen ja lapsi oli varmaan 8v eli minusta vähän turhan vanha uimaan nakuna.

Vierailija
26/28 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on suihkuissa ja saunassa paljon alastomia pikkutyttöjä ja -poikia.

Ei se alastomuuden pelko suojaa lapsia yhtään.

Vierailija
27/28 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se sitten lapsen tai aikuisen ei ole kaunis. Varsinkaan kun se jonkun kultamussukka, minulle vieras tulee viltilleni ja kaivaa sormella toosaansa ja sen jälkeen alkaa hiplaamaan tavaroitani. Tai kellahtaa nihkeän paljaan pehvansa kanssa istumaan syliini.

Ja kyllä ne pedofiilit todellakin kiihottuvat alastomasta lapsesta paljon enemmän kuin että lapsella olisi uikkarit päällä.

ja minkä ihmeen takia se lapsen pitäisi alasti edes olla? Kyllä olo tuntuu yhtä viileältä tai kuumalta, on uikkarit päällä tai ei.

Kotipihoillaan nakuilkoon ken tahtoo, mutta rannalla vois vähän miettiä.

Vierailija
28/28 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikollakin Rastilan uimarannalla juoksi ihan hirveästi alastomia lapsia, mikä ei sinänsä haittaa, mutta on se aika ällöttävää kun esim. pari lasta kusi suoraan keskelle auringonottajia ihan vain päästelivät menemään ja kuumalla rannallahan sitä haluaa kusta haistella.. Samoin olen nähnyt, kun semmoinen taapero pusertaa p*skaa keskellä rantaviivaa eikä vanhemmat tee mitään..ihastuttavaa suorastaan.

Ei alastomuudessa mitään pahaa ole, mutta ihmiseritteet yököttää, ties mitä kihomatoja niistä leviää.