Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaahan, kiitos!

Vierailija
28.07.2010 |

Mitä teidän lasten isä tekee lastenne kanssa?

Jos olisitte lasten kanssa olleet ilman heidän isäänsä viikon reissussa, millainen vastaanotto takaisin tullessanne olisi?

Huutaako isä lapsilleen tai lasten läsnäollessa sinulle (lastensa äidille)?

Pelkäävätkö lapsenne isäänsä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaikkea ihan tavallista, ihan kaikkea (perushoito, leikit, harrastuksiin kuskaus jne.)

Jos olisitte lasten kanssa olleet ilman heidän isäänsä viikon reissussa, millainen vastaanotto takaisin tullessanne olisi?

- toivottavasti hali-pusi

- kyllä ollessaan vihainen, mutta pyytää myös anteeksi

- ei.

Vierailija
2/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea mitä minä ja enemmänkin. Tänä kesänä on ollut lasten (4kpl, 2-10v)kanssa mökillä ja minä toisella paikkakunnalla töissä. Lapset eivät pelkää isäänsä, ennemminkin minua. Mies huutaa vain jos on pakko (=ehkä kerran vuodessa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meillä lapsen isä vaihtaa lapsen vaippoja, syöttää häntä, leikkii, lukee ja puuhailee yleensäkin hänen kanssaan.

- Jos olisin ollut viikon lapsen kanssa reissussa, vastaanotto olisi varmasti tosi iloinen ja lämmin. Isä kyselisi lapsen matkasta ja pitäisi varmasti sylissä. Meillä on 1,5-vuotias lapsi, joten tällaista reissua ei ole kyllä tehty, mutta uskon, että vastaanotto olisi varmasti tuollainen.

- Isä korottaa ääntään lapselle, kun hän ei tottele. Meillä ei huudeta, mutta siis ääntä korotetaan. Mieheni ei huuda myöskään minulle koskaan.

- Meidän lapsi ei pelkää isäänsä eikä hänen koskaan pidäkään pelätä. Jos pelkäisi, tilanne olisi kamala. Sellaista miestä tai lapsen isää en halua. Pelko ei ole kasvatuksen väline.

Vierailija
4/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne on ap.eellä???????

Vierailija
5/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lapset tuntuvat vain olevan tiellä, häiritsevän hänen elämäänsä. Meillä oli mukavaa lasten kanssa lomalla, ei ollut valittavaa ja pahantuulista isää mukana. Vastaanotto oli ihan ok. Vajaa viikko oltu kotona ja tänään jo toivottiin, että olisimme olleet pitempään poissa, koska hän ei kestä meitä. Huusi tänään niin, että lapset säihkähtivät tosissaan. Hermo ei tunnu pitävän ollenkaan... että näin karua ja surullista ap:lla

Vierailija
6/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ööö.. hoitaa niitä? leikkii, ulkoilee, käy kaupassa ja lentsikoita katsomassa. Vie uimaan, kylään jne.

- viikonlopun jälkeen hieman kiukkua, mutta haleja myös.

- korottaa ääntään tarvittaessa, kyllä. Lapsille, ei minulle.

-No eivät todellakaan.

Vierailija
7/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hoitaa siinä missä minäkin, touhuilee muutakin - vie uimaan, lennättämään lentsikkaa, kuskaa harrastuksiin yms

- no isä olisi varmaan ollut tosi ikävissään, olisi lämmin vasatanotto

- valitettavasti kyllä joskus, meillä on monta lasta ja pinna kiristyy molemmilla vanhemmilla herkästi... todella harvoin mies huutaa minulle kyllä.

- eivät pelkää

Vierailija
8/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan miehelläsi mahdollisesti masennusta tms? Mun mies on äärimmäisen stressaantuneena ärjyli, joka ei kestä yhtään lasten mekkalointia yms vastoinkäymisiä.

Jos mies on muuttunut mielestäsi toisenlaiseksi, pitäiskö asiaa tutkia esim lääkärissä? Masennuslääkitys voi auttaa pahimman yli, auttaa jaksamaan arjen pyöritystä yms. Kokemusta on.