Millaisia ansoja olette tehneet kaappeja penkoville
ystävillenne ja sukulaisillenne?
Minulla on ystävätär, joka tutkii aina vessan peilikaapin läpi ja suhauttelee hajuvesiä ja kokeilee tököttejä. En tykkää tavasta yhtään.
Kerran laitoin kynsilakkapurkin kallelleen peilikaapin ovea vasten niin, että se putoaa kun oven avaa. Toisella kerralla tyhjensin kaapista joka ikisen tavaran ja vein piiloon ennen hänen kyläilyään.
Nips naps, kuuntelin saranoiden napsahtelua alhaisena!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Siellä jököttää keskellä pystyssä, siten että on mahdoton huomata jos oven avaa. Vieressä pari kondomia. Luotan että ainakin osa sukulaisista jättää jatkossa tonkimiset väliin ;)
Tää ois niin paljon tehokkaampi jos sen huomais kun oven avaa 😅😉
Laittaisin sen klassisen vesiämpärin vaikka oven yläpuolelle, jos epäilen, että asiattomia tulee sisään.
Vessojen kaapissa on vain vessapaperia. Kylpyhuoneessa henkilökohtaisemmat tavarat, ja sinne ei vierailla asiaa.
Näitä uteliaita riittää. Ongelma on se että kokeilevat hajuvesiä ja muutakin kosmetiikkaa. Itse en tykkää että on sormilla otettu voidetta, jota itse otan spaattelilla ettei purkkiin mene mikrobeja sormista. Viritin sähköt peilikaapin oveen. Tiedän itse miten saa pois, vierailija ei tiedä.