Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen h*oranpenikoita Tornion Raumossa nämä pojat ovat?

Vierailija
28.07.2010 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072812105736_uu.shtml

Pojat terapiaan - jos se enää auttaa. Kasvatatte tulevaisuuden pahoinpitelijöitä/murhaajia. Tutkimusten mukaan tällaisista tapauksista tulee sadistitappajia aikuisina. En ota osaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi enää nykyään.

Vierailija
22/25 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elukasta meuhkataan suu vaahdossa mutta jos nämä pojat olisivat ihmisiä pahoinpidelleet niin eipä porukka juuri välittäisi... hohhoijjaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pienenä, että eivät ole koskeneetkaan kakarana epäilyttävällä tavalla eläimiin.

Mä uskalla ainakin myöntää, että olen pienenä tyttönä törkkinyt putikulla, "kiduttanut" karvamadon kuoliaaksi. Ei sitä sillä hetkellä ajatellut olevansa jotankin sadisti.

Tutkiskelin vain, että miten käy.

Mutta vaikeaahan teidän on asettua pikku poikien asemaan.

Olette oppineet tukahduttamaan oman raivonne ja puratte sitä nyt täällä av:lla.

En missään tapauksessa sano, että se mitä pojat tekivät olisi oikein!

Mutta vähän järkeä käteen.

Lukekaa vaikka sillä välillä se kirja "elämäni poikana" jos huvittaa.

ja eläinten kiduttamista ei saisi katsoa kuuluvaksi lapsen normaaliin kehitykseen! Jari Sinkkosen mielipide tuskin eriää tässä kohtaa omastani. t mies joka kunnioitti luontoa jo lapsena ja opettaa samaa omille lapsilleen

Vierailija
24/25 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei toisia saa satuttaa, ei ihmisiä eikä eläimiä, eikä edes puita saa huvikseen repiä.

Aggressiot voi purkaa muullakin tavoin, itse suosin urheilua ja toisinaan myös siivoamista ;) Lapsena kun suututti kunnolla niin vetäisn raivopäisellä vimmalla jonkun juoksu-/pyörälenkin tai pelasin tietokoneella muutaman kierroksen jotain räiskintäpeliä.

jo pienenä, että eivät ole koskeneetkaan kakarana epäilyttävällä tavalla eläimiin.

Mä uskalla ainakin myöntää, että olen pienenä tyttönä törkkinyt putikulla, "kiduttanut" karvamadon kuoliaaksi. Ei sitä sillä hetkellä ajatellut olevansa jotankin sadisti.

Tutkiskelin vain, että miten käy.

Mutta vaikeaahan teidän on asettua pikku poikien asemaan.

Olette oppineet tukahduttamaan oman raivonne ja puratte sitä nyt täällä av:lla.

En missään tapauksessa sano, että se mitä pojat tekivät olisi oikein!

Mutta vähän järkeä käteen.

Lukekaa vaikka sillä välillä se kirja "elämäni poikana" jos huvittaa.

Vierailija
25/25 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten kiduttaminen ei ole normaalia, ei pojilta, eikä lapsilta yleensä. Tästä on tehty tutkimustyötäkin - yleensä eläinten kiduttamisella aloittanut jatkaa aikuisena ihmisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi