Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti ei halua avata kukkaroaan lapsensa hyväksi?

Vierailija
28.07.2010 |

Kummeksuttaa tuttava, joka kehuskelee ja esittelee kalliilla ostoksillaan, kun kyse on itsestä. Kun jotakin pitäisi ostaa vauvalle, tämä aina valittelee, kuinka ei nyt oikein ole rahaa - että onkohan se syöttötuoli tai rattaat niin tarpeellisia.

(Mitä helv*, minä ainakin jätän omat ostokseni ostamatta, jos on kyse lapsen tarpeista.)

Mistä näitä äitejä oikein sikiää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis moitti vähän kun ostin uutena esikoisen vaatteet. Pari päivää myöhemmin jutellessa sanoi tarvitsevansa uudet housut ja mainitsin sille UFF:n alennusmyynnistä, kun kaveri kerta ilmeisesti käytti kirppareita. Oli aivan järkyttynyt. HÄN ei käytä käytettyjä vaatteita. Ikävä ajatella missä kaikkialla niitä on voitu käyttää ja mitä kaikkea niiden päälle on voinut tulla. Ja voihan niissä olla tuhoelukoitakin..

Kyllä tuli tyhmä olo kun oli juuri kertonut ostaneensa LAPSELLEEN kaiken käytettynä... Eikö ollutkaan ostanut, mutta sanoi niin koska MINUN lapselleni kirpparivaatteet olisivat järkevä valinta vai oliko todella niin että omalle lapselleen osti sellaista mikä ei olisi kelvannut itselleen?

Vierailija
2/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden aina kovalla tohinalla kauppaan et nyt tarvitsen ehdottomasti uuden paidan,uudet housut yms..Ja kuinka ollakaan..tulen kaupasta niin mulla on vauvalleni(5kk)uusia vaatteita, ehkä leluja yms..ei ne uudet paidat ja housut itelle olleetkaan niin tärkeitä!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän käytettyjä kamoja?

Vierailija
4/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden aina kovalla tohinalla kauppaan et nyt tarvitsen ehdottomasti uuden paidan,uudet housut yms..Ja kuinka ollakaan..tulen kaupasta niin mulla on vauvalleni(5kk)uusia vaatteita, ehkä leluja yms..ei ne uudet paidat ja housut itelle olleetkaan niin tärkeitä!:D

Vierailija
5/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, moni "pakollinen" lasten tavara ei ole oikeasti mitenkään pakollinen. Rattaitakaan ei kaikki osta ollenkaan.

Vierailija
6/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa oikein mitään riemua shoppailemisesta shoppailemisen tähden, ja hämmästyttää miten jotkut tuttavat lähtevät siitä että lapsia varten pitää "varmuuden vuoksi" ostaa kaikki mahdollinen mitä kukaan on ikinä keksinyt markkinoida.

Toisaalta, moni "pakollinen" lasten tavara ei ole oikeasti mitenkään pakollinen. Rattaitakaan ei kaikki osta ollenkaan.

Vierailija
7/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne on ihan sitä aikuista varten! Lapsi voi olla syödessä sylissä, suurin osa maailman pikkulapsista syö siten. Rattaitakaan ei tarvita, jos on vaikka kantoliina tai -rinkka.

Vierailija
8/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sysää 1kk vauvan kelle tahansa mielipuolelle hoitoon, joka huolii vaan, ja häipyy itse makaamaan päiväksi spahan tai shoppaamaan, hierontaan, kampaajalle, ravintolaan. Ja ennenkuin kateuskorttia vilautetaan, niin voin sanoa vilpittömästi:ei, en kadehdi. Ihmettelen suuresti vaan. Itsellänikin on vauvalle hoitajia, mutten koskaan ole raaskinut noin pientä antaa.

Vierailija
9/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI äiti ei halua maksaa lapsen (tarpeellisiakin) juttuja, MUTTA ostaa silti ITSELLEEN kaikkea???

ap

Vierailija
10/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI äiti ei halua maksaa lapsen (tarpeellisiakin) juttuja, MUTTA ostaa silti ITSELLEEN kaikkea??? ap

Voi vallan hyvin olla, että kyseinen äiti pitää noiden juttujen tarpeellisuutta kyseenalaisena, vaikka sinä et pidäkään.

Kun lapsi syntyy, useimmat ostavat kaikenlaista kamaa ihan tajuttomasti. Ehkä tuo nainen on tyrmistynyt siitä, mitä kaikkea pitää hankkia ja vielä lisääkin... ja miettii, mikä rahamäärä sellaiseen tavaraan uppoaa, joka aika piankin on taas tarpeeton.

Vierailija
11/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne on ihan sitä aikuista varten! Lapsi voi olla syödessä sylissä, suurin osa maailman pikkulapsista syö siten. Rattaitakaan ei tarvita, jos on vaikka kantoliina tai -rinkka.

kun on useampi lapsi :)

Mutta minä ymmärsin ap:n pointin. Syöttötuolikaan ei maksa edes paljoa. Luulisi että voisi jättää ostamatta jotakin itselleen ja hommata sen tarpeellisen. En ymmärrä miksi pitää lapsia tehdä, jos ei pysty yhtään joustamaan.

Vierailija
12/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen vuoden ajan. Meni useammalle lapselle ja vielä isommallekin, kun oli sellainen säädettävä.

Vierailija
13/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalle laitettiin. Vuoden iässä alkoi istua normaalituolissa. Tai siis halusi kontillaan olla oikeassa tuolissa ja söi siinä.

Nuoremmat matkivat perässä isompia. Kun syöttötuoli hajosi neljättä odottaessani, en ostanut uutta. Syotin sylissä ja 10 kuisena pikkuveikka kiipesi penkille polvilleen ja alkoi syödä siinä.

Mutta meillä ei ole kyllä syotetty enää 3 vuotiaita,mitä näkee usein tapahtuvan. Ovat vuoden iässä ottaneet lusikan käteen ja alkaneet syödä itse.

Vierailija
14/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän käytettyjä kamoja?

ei ole kovin hienovaraista, suoraan sanottuna ärsyttävää!!!

Vierailija
15/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelleen ostaa merkkikamaa mutta nipottaa lapsen kamoista. Ihan ufo mamma. En oo ikinä tollaseen tottunut ainakaan omassa perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän