Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia mua ei ärsytä naiset, joiden rintsikan olkain näkyy?

Vierailija
28.07.2010 |

Mua ei myöskään ärsytä teinit eikä aikuiset naiset, jotka pukeutuu legginseihin, ei ärsytä lasten antennipipot eikä Crocsit julkisella paikalla.

Vaikka joku vaate jonkin ihmisen päällä ei mun silmää miellyttäisikään, ei se silti mua ärsytä, eikä mun tarvitse keuhkota siitä, miten suomalaiset naiset pukeutuvat toisin, kuin minä haluaisin. Jos kaikkien suomalaisten naisten tyyli muuttuisi minun makuni mukaiseksi, miten se vaikuttaisi maailmaan? Tulisiko siitä jotenkin parempi paikka? Saisivatko nälkäiset syödäkseen, loppuisivatko sodat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahattutätiytesi ei ole vielä puhjennut kukkaan. Odottele vielä, kyllä se sieltä putkahtaa.

Vierailija
2/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahattutätiytesi ei ole vielä puhjennut kukkaan. Odottele vielä, kyllä se sieltä putkahtaa.

tyylipoliisina toimiminen on hieman eri vaiva kuin kukkahattutätiys. Oon ennen viettänyt aikaa yhdellä moottoripyöräfoorumilla, ja siellä sovin kyllä kukkis-kategoriaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa lukea mitä oudompia asioita jotka ihmisiä ärsyttävät. Minua ei kiinnosta tai haittaa lainkaan, mitä muut tekevät tai päälleen pukevat! Ihan sama syökö joku ylipainoinen salaattia vai suklaata, tai ostiko joku äiti siiderin tai näkyikö miehen paidan alta kaljamaha tai oliko naapurilla liian pienet bikinit rannalla jne. Saati että ärsyyntyisin näistä niin, että käyttäisin aikaani miettien asiaa ja vielä tekisin nettiin aloituksia aiheesta!!! Eikö tuollainen elämä ole ihan hirvittävän rasittavaa?

Vierailija
5/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tt-porukka mahdollisesti wt-porukkaa, kuten joku tuolla toisessa ketjussa epäili? Jos se, että toisten ihmisten pukeutuminen ei ärsytä, tarkoittaa sitä, että kuuluu wt-porukkaan, niin kuulun sitten mielelläni siihen.

Ap

Vierailija
6/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan täydelline kukkahattutäti eikä minuakaan muiden pukeutuminen ärsytä :)

Jotkut tyylit ja vaatteet näyttää hölmöltä tai rumalta, mutta ei se minua haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi