Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toivottavasti kaikki tupakoitsijat kuolevat hitaan ja tuskaisen kuoleman.

Vierailija
27.07.2010 |

aaaah...kestän sivullisena tuon kamalan tupakanhajun sen voimalla,että tiedän heidän kuolevan ennen minua,ja tuskallisesti...... antakaa palaa,beibet!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarini veteli Norttia pari askia päivässä melkein koko elämänsä. Kuoli vajaa 90v mutta ei keuhkosyöpään tai keuhkoahtaumaan.

Siskoni kuoli 35v keuhkosyöpään ja hän ei polttanut koskaan. Ei ollut myöskään passiivinen tupakoitsija.

Saatat ap itse kuolla kivuliaasti ja hitaasti.

Ja minä joka poltan, saatan kuolla rauhaisasti.

Vierailija
22/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itse siitä kärsii. karman laki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä sai pari viikkoa sitten kuulla sairastavansa keuhkosyöpää, on ikänsä polttanut tupakkaa. Mummoni(isän äiti) kuoli 5 vuotta sitten keuhkosyöpään, oli ollut polttamatta yli 30vuotta, mutta sairastu silti. Olin mummon vierellä vikat vuorokaudet ympäri vuorokauden, myös kuolinhetkellä. Se oli sen verran kamalaa katsottavaa, että en toivo sitä pahimmalle vihamiehellenikään, mutta sä ap voisit siihen mun puolestani vaikka sairastua jos oot tosissa ton alotukses kanssa.

Vierailija
24/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa parantumattomasti sairas. Kuoli keuhkosyöpään viime viikolla.

En toivo kenellekään kuolemaa, mutta toisaalta jokainen tupakoitsija tekee sen oman ratkaisunsa. Askin kyljessä varoitetaan tästä. Poikani totesi, ettei ikinä halua polttaa. Hyvä niin.

Vierailija
25/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa parantumattomasti sairas. Kuoli keuhkosyöpään viime viikolla.

En toivo kenellekään kuolemaa, mutta toisaalta jokainen tupakoitsija tekee sen oman ratkaisunsa. Askin kyljessä varoitetaan tästä. Poikani totesi, ettei ikinä halua polttaa. Hyvä niin.

ei ollut ensimmäistäkään varoitusta tupakan vaaroista. Päin vastoin niitä mainostettiin lähes terveystuotteina. Lisäksi kun ottaa huomioon sen, että tupakan tutkimus on erittäin rahakasta bisnestä, tutkitaan miten vain saataisiin ihmiset riippuvaisemmiksi tupakasta...

Eri asia ne, ketkä aloittivat tupakoinnin 1990- tai 2000-luvulla. He tietävät riskit.

Vierailija
26/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako vanhempasi?

-sisaruksesi?

-sukulaisesi?

-työkaverisi?

Entä jos lapsesi alkaa tupakoimaan, pysytkö kannassasi? Ja katselisit heidän kuolemaansa ilman kyyneliä ja kenties naurausit?

Niin, nitä epäilinkin... kasva aikuiseksi niin maailma on parempi paikka.

Vierailija
27/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö se niin mene että jokainen elää elämänsä niin kuin haluaa, on se kuinka pitkä tai lyhyt vaan kunhan on elänyt elämänsä niin kuin on halunnut :)

Vierailija
28/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee omat valintansa. Eihän sun ap ole pakko olla siellä missä toiset polttaa?

Vierailija
29/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä ennen nautin täysiä!

Vierailija
30/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä kuoli keuhkosyöpään. Se oltaisiin saatu kai hoidettua mutta aivoissa olevia etäpesäkkeitä ei.

Toivottavasti ap olet tyytyväinen. Siinä minulla oli mukava nuoruus syöpäpotilaan kanssa.

Toivottavasti joku älyää tappaa sut kun olet noin saatanan idiootti.

Vierailija
31/31 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoitsijoitapas vitsittää....

vaan teitä se savu ja haju vitsittää....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan