Mitähän tästä pitäis ajatella, ystäväni kertoi olevansa ihastunut mieheeni...
En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella kun ystäväni ihan yllättäen kertoi olevansa ihastunut mieheeni. En osannut tuohon juuri mitään sanoa ja kun meinasin kommentoida niin sitten seuraan liittyi yksi puolituttu ja asia jäi siihen.
Meillä on mieheni kanssa takana pitkä liitto enkä usko, että mieheni olisi ystävästäni kiinnostunut, vaikka tällä hetkellä parisuhteemme "hoito" onkin retiperällä kun kaksoset valvottavat ja kaikki voimat menee siihen miten selviää päivästä toiseen. On ollut monta turhaa riitaa väsymyksestä johtuen, mutta aina ne on sovittu saman päivän aikana, viimeistään illalla. Meillä on "sääntö", että vihasena ei mennä nukkumaan. Silti välillä pelkään, että mies pettää ym, vaikka ei tämä tilanteemme siihen oikeuta.
Kyseistä ystävääni olen pitänyt yhdestä parhaimmista ystävistäni, mutten mitenkään ymmärrä miksi hänen piti ihastuksestaan minulle kertoa.
Kommentit (22)
älä enää pidä hirveästi siihen yhteyttä ja jos näette niin siten että miehesi ei ole lähellä! eli JOS kuitenkin haluat pitää häneen yhteyttä paljon niin, että miehesi ei ole paikalla =DD jos se sulle sen kertoi niin tekee seuraavankin askeleen! aika paska tilanne, ei voi muuta sanoa, kun toivottavasti miehesi on älykäs!
vähintään jäähdyttelisin ystävyyssuhdetta. En ainakaan tapaisi kaveria siten, että mies olisi läsnä. Voi hyvinkin olla, että antaisin ystävyyden hiipua kokonaan. Ystäväsi ei arvosta sinua ja liittoasi kovin korkealle, kun kertoi ihastuksestaan. Tosiystävä ei pahoita toisen mieltä tahallaan eikä tunkeuden toisen avioliittoon millään tasolla.
ellei tee sitä ihan tarkoituksella. Ei ole ystävyyden arvoinen ihminen. Saattaa olla jopa kateellinen sinulle. Ottaisin reippaan askeleen taaksepäin, eikä olisi tänään, tällä viikolla eikä koko loppu vuonna vapaita päiviä tapaamiseen.
eikä ystäväni ainakaan sanonut tästä miehelleni kertoneen. Mutta mikä estää häntä kertomasta miehelleni kun kertoi minullekin.
Ja tämä ystäväni siis tietää, ettei meillä ole ns. parisuhde kunnossa niin siksikin ihmettelen, että piti vielä tuo kertoa, lisäsi ahdistustani entisestään.
Minä olin nuorempana ihastunut yhden hyvän ystäväni miesystävään, en tästä koskaan kertonut ystävälleni tai ystäväni miehelle vaan pidin omana tietonani.Ei edes käynyt mielessä, että olisin kertonut.
Tuo tapahtui eilen enkä ole sen jälkeen ystävääni ottanut yhteyttä enkä tiedä haluanko edes enää.
ap
välit ystävääsi ja hän ja miehesi tapaavat vaikka jossain baarissa tai rannalla, niin tod näk ystäväsi kertoo tästä ihastuksestaan. Tai laittaa vaikka viestin. Mutta vaikka teillä menee huonosti, niin kysehän on siitä, mitä mies tekisi tuossa tilanteessa. Jos ystäväsi on perusnätti ja mies lankeava niin tod näk siitä jotain syntyisi.
ois voinut pitää omana tietonaan. Onko sillä ystävällä omaa miestä??
Mulla vastaava tilanne, käy lapsineen luonani, lapset kavereita keskenään. Paitsi nykyään on ollut pakko "viilentää" välejä, kun poikaani (6v) ahdistaa kun täti suorastaan kauppaa tytärtään miniäksi (!) ja sitten vielä kun mun mies on kuulemma niin ihana ja komea.. ja sanoo sen miehelleni suoraan itsekin, minun läsnä ollessani. On sillä oma mieskin..
vähintään jäähdyttelisin ystävyyssuhdetta. En ainakaan tapaisi kaveria siten, että mies olisi läsnä. Voi hyvinkin olla, että antaisin ystävyyden hiipua kokonaan. Ystäväsi ei arvosta sinua ja liittoasi kovin korkealle, kun kertoi ihastuksestaan. Tosiystävä ei pahoita toisen mieltä tahallaan eikä tunkeuden toisen avioliittoon millään tasolla.
tosi ystävä luottaa ystävään ja tietää, että ystävälle voi puhua mistä vaan.
Itse kunnioittaisin ystävän rehellisyyttä, vaikka tieto sattuukin. Eihän ihastus tarkoita sitä, että hän yrittäisi pokata miestä! Ihastuksia tulee ja menee, aina ei voi valita itä kohdetta Luulen, että ap:lle kertominen vähentää ihastusta, koska se on kerrottu
Rehellisyyttä ei ole se, että laukoo kaiken tuntemansa ääneen.
jos niillä jotain säpinää on/tai nainen toivoo että olisi.
Nyt etäisyyttä siihen naiseen! Korppikotkat tulee heti paikalle, jos haaskan haistavat!
vannoutunut sinkku (yh, hänellä 3lasta). Tiedän tämän ystäväni joutuneen kahdesti kokemaan millainen sika mies voi olla ja välillä tuntuu, että on aina jollain lailla katkera.
On aiemminkin puhunut, että on minulle lähes kateellinen kun olen löytänyt noin hyvän miehen, en tiedä oliko tuolloin jo ihastunut mieheeni ja että hän haluaisi samanlaisen.
ap
ois voinut pitää omana tietonaan. Onko sillä ystävällä omaa miestä??
Mulla vastaava tilanne, käy lapsineen luonani, lapset kavereita keskenään. Paitsi nykyään on ollut pakko "viilentää" välejä, kun poikaani (6v) ahdistaa kun täti suorastaan kauppaa tytärtään miniäksi (!) ja sitten vielä kun mun mies on kuulemma niin ihana ja komea.. ja sanoo sen miehelleni suoraan itsekin, minun läsnä ollessani. On sillä oma mieskin..
Mä olisin noin rehellisestä ystävästä otettu. Tunteille ei voi mitään mutta teoilleen voi. Jos on noin paljon munaa, et pystyy sen sulle sanomaan, niin on varmasti myös selkärankaa olla kajoamatta mieheesi!
Näitä epärehellisiä "siskoksia" on nähty maailman syrjät läpeen... ollaan edessä niin ystävää, ja kun selkäsi käännät niin...
Mulla on niin ihana suhde mieheeni, että en todellakaan kokisi moista tunnustusta uhkaksi... Säälittäviä ja heikkoitsetuntoisia naisia on paljon!
ymmärräkään miksi ystäväni kertoi minulle olevansa mieheeni ihastunut. Olen mm. tälle ystävälle välillä "itkenyt", että pelkään mieheni pettävän kun väsymyksen takia parisuhde on hunningolla. Mieheni kanssa olen myös tästä pelostani keskustellut ja hän on sanonut, ettei aio pettää ja että rakastaa minua kaikesta huolimatta.
Niin ja ihana suhde on meilläkin, mutta kuten jo kirjoitin niin suhteen hoito on tällä hetkellä taka-alalla kun nukkuminen menee sen edelle ja lasten tarpeet.
ap
Mä olisin noin rehellisestä ystävästä otettu. Tunteille ei voi mitään mutta teoilleen voi. Jos on noin paljon munaa, et pystyy sen sulle sanomaan, niin on varmasti myös selkärankaa olla kajoamatta mieheesi!
Näitä epärehellisiä "siskoksia" on nähty maailman syrjät läpeen... ollaan edessä niin ystävää, ja kun selkäsi käännät niin...
Mulla on niin ihana suhde mieheeni, että en todellakaan kokisi moista tunnustusta uhkaksi... Säälittäviä ja heikkoitsetuntoisia naisia on paljon!
Ei sitä kaikkea pidä laukoa mitä ajattelee. En ymmärrä moisia ystäviä.
Yh ja 3 lasta ja pettynyt miehiin-voisi hyvin olla juuri tällainen nainen joka ei välitä mikä lopputulos on-haluaa vaan elämäänsä vähän draamaa!
VARO! Pysyisin suht kaukana, yksin ehkä joskus voisit tavata, mutta perheen kanssa EI.
Hän ei ainakaan yhtään ajattele sinua(jos olet kerran itkenyt hänelle pelostasi että mies pettää), joten menettäisin kyllä luottamuksen häneen 100%.
Tahallaan tod.näk.kiusaa sinua . ja varmasti tekee vielä muutakin.
laukoo ihmiselle, jolla tietää olevan muutenkin vaikeaa, että hei minä olen ihastunut mieheesi. Todellinen ystävä osaisi olla hiljaa ihastumisestaan ja yrittäisi tukea ystäväänsä.
Jos luotat mieheesi, ajattele näin: "Mullapa onkin niin ihana mies,että kaikki ihastuvat häneen,mutta hän ei haluakaan ketään muuta kuin minut,lälläslää" :DD
Yh-äidit on katkeria ketkuja, kotka rikkovat toisten avioliittoja, koska omansakin ovat rikkoneet.
Katkeruus sen aiheuttaa.
Yh-äidit on katkeria ketkuja, kotka rikkovat toisten avioliittoja, koska omansakin ovat rikkoneet.
Katkeruus sen aiheuttaa.
Hitsin urpo olet :)
Katkeruus sen aiheuttaa.
Hitsin urpo olet :)
Ystäväsi tuskin aikoo ihastuksensa suhteen tehdä mitään, kun kerran sinullekin kertoi. Nostan hänelle hattua.
Ihmiset ihastuvat kaiken aikaa, erityisesti puolituttuihin. Kyllä se menee ohi.