Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tästä pitäis ajatella, ystäväni kertoi olevansa ihastunut mieheeni...

Vierailija
27.07.2010 |

En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella kun ystäväni ihan yllättäen kertoi olevansa ihastunut mieheeni. En osannut tuohon juuri mitään sanoa ja kun meinasin kommentoida niin sitten seuraan liittyi yksi puolituttu ja asia jäi siihen.

Meillä on mieheni kanssa takana pitkä liitto enkä usko, että mieheni olisi ystävästäni kiinnostunut, vaikka tällä hetkellä parisuhteemme "hoito" onkin retiperällä kun kaksoset valvottavat ja kaikki voimat menee siihen miten selviää päivästä toiseen. On ollut monta turhaa riitaa väsymyksestä johtuen, mutta aina ne on sovittu saman päivän aikana, viimeistään illalla. Meillä on "sääntö", että vihasena ei mennä nukkumaan. Silti välillä pelkään, että mies pettää ym, vaikka ei tämä tilanteemme siihen oikeuta.

Kyseistä ystävääni olen pitänyt yhdestä parhaimmista ystävistäni, mutten mitenkään ymmärrä miksi hänen piti ihastuksestaan minulle kertoa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidit on katkeria ketkuja, kotka rikkovat toisten avioliittoja, koska omansakin ovat rikkoneet.

Katkeruus sen aiheuttaa.

Hitsin urpo olet :)

Vierailija
22/22 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitkässä liitossa, mutta jostain syystä pari vuotta sitten läheisen ystäväni mies alkoi tuntua niin puoleensavetävältä että... Eipä tullut mieleeni sitä kuitenkaan ystävälleni kertoa ja aiheuttaa säröä hyvään ystävyyssuhteeseen. Ajan kuluessa ihastuskin laimeni, yhä mies on mielestäni tosi mukava, mutta ei enää päiväunien kohde! ;) Itse koen, että oli parempi näin, luultavasti kertomalla olisin tuhonnut ystävyyssuhteeni,kun ystäväni olisi luultavasti tarkkaillut kaikkia puheitani ja esiintymistäni miehensä edessä. Samassa tilanteessa itse en ainakaan haluaisi tietää, luulen niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla