Minkä takia mua ärsyttää naiset, joilla rintsikan olkain näkyy?
Monelta näkyy olkaimet topin reunalta. Ja mua ärsyttää se. Ajattelen aina, että yhtä inhottavan näköistä, jos mieheltä näkysi kalsarit shortsin lahkeesta. Haittaako muita?
Kommentit (46)
mutta itse en ole ahkerasta etsimisestä huolimatta onnistunut löytämään yksiäkään jotka oikeasti pysyisivät paikoillaan JA näyttäisivät hyvältä. Yleensä joko puristavat (sekä epämukavasti että rumasti, minusta on kamalan näköistä kun tissien yläosaan tulee tiukka puristus) tai valuvat alaspäin. Olkaimeton korsetti on ainoa joka toimii, mutta se on hiukan kuuma näillä säillä.
Narutoppien kanssa käytän ohtuolkaimellisia, asun kanssa yhteensopivan värisiä liivejä.
Olkaimettomia on kyllä monen mallisia myynnissä. Luulisi hyvin varustetuista liiviliikkeistä ainakin löytyvän.
Olkaimet kertovat kantajastan aina jotain. Tarkoitan siis koristeellisuutta. Mielellään on sen verran avaraa, että näkee myös olkaimen kiinnityskohdan, jolloin on näkymät kivan antoisat.
Antoisa näkymä kertoo minulle, että nainen on avoin ja rento, eikä kuiva ja takakireä jäpittäjä.
Olkaimet ovat parhaimmillaan erittäin rento ja seksikäs asuste, jonka "oikein käyttäminen" saa miehet "sekaisin" ja erittäin avuliaiksi.
T:mies
olet kontrollifriikki täydellisyydentavoittelija. Kuvittelet, että sinun pitäisi näyttää jonkun naisstandardin mukaiselta, ja muidenkin naisten, noudattaa tarkkoja pukeutumiskoodeja. Et osaa ottaa elämää rennosti etkä nauttia siitä, vaan aikasi kuluu sen murehtimiseen, mitä muut ajattelevat sinusta, sekä muiden asioiden miettimiseen.
Lyhyesti: get a life!
Täytyy nyt alkaa tutkailla miltä ne näyttää :D
jos on joku hihaton paita tms (ei naruolkaiminen), ja sit ne rintsikan olkaimet näkyy sieltä kun joko valuvat kun eivät ole riittävän tiukalla tai sit se itse paita istuu sen verran huonosti, että löpöttää ja olkain näkyy. Tai sit on valittu semmoset rintsikat, joissa olkaimet on tosi reunassa, vaikka kyseisen paidan kanssa pitäis olla sellaiset, että ne on keskemmällä, jotta eivät siitä kädentieltä näy.
kun minusta - eikä monesta muustakaan - se ei näytä homssuiselta. Mä en myöskään ehdoin tahdoin pukeudu epämukaviin vaatteisiin, mun mielestä epämukavuus välittyy koko olemukseen, eikä se ole kovin tyylikäs, jos joutuu koko ajan nykiä ja kiemurrella.
Mulla ei ole varaa ostaa kalliita liivejä, enkä usko, että halvalla saa kovin hyviä olkaimettomia.
Mä en myöskään pukeudu sen mukaan, mitä mieltä kukin nyt sattuu AV:lla olemaan, vaan valitsen vaatteeni ja pukeutumistyylini ihan itse ;)