Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia mua ärsyttää naiset, joilla rintsikan olkain näkyy?

Vierailija
27.07.2010 |

Monelta näkyy olkaimet topin reunalta. Ja mua ärsyttää se. Ajattelen aina, että yhtä inhottavan näköistä, jos mieheltä näkysi kalsarit shortsin lahkeesta. Haittaako muita?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin narutoppien kanssa saa näkyä, narutopit kun on muutenkin lähinnä ranta/mökkivaate, ei oo niin justiinsa. Ei kai kukaan semmoisissa lähde kaupungille tai kyläilemään.

Sen sijaan jos olkainten ei ole tarkoitus näkyä, niin se on typerän näköistä jos sit näkyy. Esim. just jonkun tank-toppien tai mitä kaikkee liivejä sitä nykyään pidetäänkin. Sieltä sit kun vilkkaa jotkut mummorintsikat vahingossa, niin antaa aika juntin kuvan ihmisestä.

Samoin mua ällöttää se, jos paidan läpi rintsikat piirtyy voimakkaasti. Etenkin, jos on väärän kokoiset ja nousevat selkää pitkin niskaa kohti.

Vierailija
22/46 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katson omaa napaani.

Kateellisuutesi paistaa läpi, se ihan huokuu ja hohkaa!

Miehesikö katseli jotain naista vai mikä niin puristaa?

TEE JOTAIN ITSELLESI, ET OLE VIELÄ KUOLLUT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin narutoppien kanssa saa näkyä, narutopit kun on muutenkin lähinnä ranta/mökkivaate, ei oo niin justiinsa. Ei kai kukaan semmoisissa lähde kaupungille tai kyläilemään.

Käytkö ollenkaan ihmisten ilmoilla? Aika paljon näkee narutoppeja kaupungilla ja kyläilemässä olevilla ihmisillä, mm. minulla.

Vierailija
24/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jos olkainten ei ole tarkoitus näkyä, niin se on typerän näköistä jos sit näkyy. Esim. just jonkun tank-toppien tai mitä kaikkee liivejä sitä nykyään pidetäänkin. Sieltä sit kun vilkkaa jotkut mummorintsikat vahingossa, niin antaa aika juntin kuvan ihmisestä.

Samoin mua ällöttää se, jos paidan läpi rintsikat piirtyy voimakkaasti. Etenkin, jos on väärän kokoiset ja nousevat selkää pitkin niskaa kohti.

Vierailija
25/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman ulkoinen olemus on niin homssuinen että tuntuisi päinvastoin aika kummalliselta, jos kaiken muun epäsiisteilyn jälkeen rintsikoiden olkaimien näkymättömyyteen olisi erityisesti panostettu.

Vierailija
26/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin tuossa yksillä synttäreillä ku oli 34 astetta lämmintä ni muoti alle 30v. oli näköjään tämä esim. farkkusortsit ja sen alla piti olla legginsit, yläosa oli kanssa jotain kerrospukeutumista. Jokainen tyylillään!

Itseäni kyllä ärsyttää enemmän ne naiset, jotka käyttävät housuja joissa kyykistyessä persvako senkun vilkkuu. Muinoin persvaon vilkuttelu kuului vain niille ns.kaljamahaisille miehille!

Vierailija
27/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin tuossa yksillä synttäreillä ku oli 34 astetta lämmintä ni muoti alle 30v. oli näköjään tämä esim. farkkusortsit ja sen alla piti olla legginsit, yläosa oli kanssa jotain kerrospukeutumista. Jokainen tyylillään! Itseäni kyllä ärsyttää enemmän ne naiset, jotka käyttävät housuja joissa kyykistyessä persvako senkun vilkkuu. Muinoin persvaon vilkuttelu kuului vain niille ns.kaljamahaisille miehille!

vilahdus häiritse yhtään, mutta tosiaan tuo persvako juttu on aika ällöä!

Vierailija
28/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta ei ole sopivaa, että töissä (siis ison konsernin pääkonttorissa, jossa paljon asiakkaita) käytetään naruolkaintoppeja ja rintsikat näkyy joka suunnasta.

Täällä yksi lähempänä 50 oleva nainen esittelee alusvaateosastoaan auliisti, roikkuvat kurttuiset kädet ja siinä löysät tatuoinnit... huooh....

Vierailija
29/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eipä paljon vaihtoehtoja jäänyt, eli kyllä ne olkaimet näkyy vaikka en välittäisikään että näkyisi.

Vierailija
30/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillain riipputisseillä ei ole niitä liivejä ollenkaan. Ja vielä joku läpinäkyvä paita, hyi.

Vierailija
31/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ärsyttää sen takia, että olet luonteeltasi kontrolloiva ja todennäköisesti sinulla on jonkinsortin pakkoneuroottisuutta myös. Olet ilmeisesti erittäin ankara itsellesi ja sitä kautta myös muille. Et varmaan salli itsellesi juurikaan virheitä? Et myöskään pidä omasta ruumiistasi erityisesti - ainakaan jos se pääsee hieman veltostumaan tai kiloja kertyy?

No niin. Nyt kun tiedät alustavan diagnoosin, voit ehkä hakea itsellesi apua.

Vierailija
32/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset joiden persuke näkyy. Tissiliivin olkain jos vilahtaa ni aivan sama.

Vierailija
33/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olkaimet roikkuvat puolessavälissä kyynärvartta, on se mielestäni melko halvannäköistä. (Eräs tuttavani pukeutuu näin).

Vierailija
34/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sellaista huolimattomana pukeutumisena. Alusvaatteiden ei kuulu näkyä.

Vierailija
35/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun anna kun arvaan, tunget löysän perusmallisen t-paidan mytyksi sinne alle.

Että ihan "rantavaate". Missähän mahdat asua?

Vierailija
36/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sellaiset narutoppien kanssa.

Mieluummin näytän tyylikkäältä jopa narutopissa kuin laiskalta ja huonolta pukeutujalta.

Vierailija
37/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pitää olkaimettomia liivejä naruolkaimisten yläosien kanssa? Tai halterneck-olkaimisia liivejä?

Vierailija
38/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan enää käytä olkaimettomia rintsikoita?! Mulla on aina sellaiset narutoppien kanssa.

Mieluummin näytän tyylikkäältä jopa narutopissa kuin laiskalta ja huonolta pukeutujalta.

Ei tunnu hyvältä mun päällä, eivätkä myöskään näytä.

Vierailija
39/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pitää olkaimettomia liivejä naruolkaimisten yläosien kanssa? Tai halterneck-olkaimisia liivejä?

edellä, etten tykkää olkaimettomista liiveistä, mutta tähän lisään vielä, että halterneck-olkaimiset liivit (ja kaikki muutkin, esim. topit) tekevät mulle niskakipua.

Miten muuten on parempi, että ne rintsikan olkaimet on halternec-muodossa? Eikös ne silloinkin ole alusvaatteet?

Vierailija
40/46 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan enää käytä olkaimettomia rintsikoita?! Mulla on aina sellaiset narutoppien kanssa.

Ei tunnu hyvältä mun päällä, eivätkä myöskään näytä.

Olkaimettomia on kyllä monen mallisia myynnissä. Luulisi hyvin varustetuista liiviliikkeistä ainakin löytyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi