Minkä takia mua ärsyttää naiset, joilla rintsikan olkain näkyy?
Monelta näkyy olkaimet topin reunalta. Ja mua ärsyttää se. Ajattelen aina, että yhtä inhottavan näköistä, jos mieheltä näkysi kalsarit shortsin lahkeesta. Haittaako muita?
Kommentit (46)
nuoruus on kivuliasta, tiedetään. Vanhempana osaat sulkea silmäsi ulkonäkökysymyksille.
Että nykyään liivien olkaimet tehdään tarkoituksella niin koristeellisiksi ja kauniiksi sekä usein vielä vaihdettaviksi että niitä voi esitellä halutessaan. Itse en pidä esittelyä omana juttunani.. :D
tiedän että joitain haittaa, siksi oli aiemmin vaikea pukeutua vaikka toppeihin. Enää en jaksa välittää.
nykyään se on jopa muotia. ei yhtään paheksuttavaa.
No kuule näillä ilmoilla ne vilahtelee väkisin, jos ei ole säkkiä päällä.
ja ihan tavallisia t-paitoja käytän
- Mua puolestaan ärsyttää se, kun eräiden on pakko kulkea puolet tisseistä paljaina.
Tietysti voisi yrittää jotain hiostavia silikoniolkainvirityksiä, mutta ei kiitos. Valitsen kuitenkin topin värin ja rintsikoiden olkainten värit sointumaan yksiin. Ei siis mustia pitsiolkaimia valkoisen perustopin alle.
Lisäksi minulla on ns. pullonkaulahartiat, jolloin olkaimet valuvat väkisinkin. En koe siinä mitään paheksuttavaa.
Sen sijaan käytöstavoilla on merkitystä.
Minun liivien olkaimet ainakin ovat eri värisiä tai koristeltuja, jotka vaan tuovat enemmän sävyä asuvalintoihin jos on esim. toppi päällä.
aina toppeja, en koskaan t-paitoja. Nykyään suosin enemmän tank-mallisia toppeja, ennen oli aina naruolkaimet. Mites ne rintsikat saa naruolkainten kanssa piiloon? Mun mielestä silikoniolkaimet on rumat, enkä mä oikein perusta olkaimettomista rintsikoista.
Se, että on aikaa murehtia tuollaista ja sitten vielä kirjoitella siitä tänne, tarkoittaa, että sulla on aivan liian vähän murehdittavaa ja aivan liian paljon vapaa-aikaa.
Luulisi kaikkien tietävän, että naiset yleensä käyttää rintsikoita. Mä ainakin kuljen näillä helteillä narutopissa ja en kato, sointuuko rintsikoitten ja topin väri. Voin siis laittaa valkoisen topin ja alle mustat rintsikat, revi siitä!
ALusvaate on alusvaate ja tarkoitettu vaatteiden alle, ei näkyville. Myös vyötäröltä vilahtavat kalsarit, oli ne stringt ja bokserit, on kamalia. Musta vaan ei ole soveliasta vilkutella olkaimiaan, mutta joskus ne itseltäkin naruolkaintoppien kanssa tipahtavat esiin. Kauniin topin ulkonäkö ei parane rumilla olkaimilla siinä vierellä!
että vilkkuva silikoniolkain on nykyään paljon mauttomampi kuin tavallinen olkain.
Minun liivien olkaimet ainakin ovat eri värisiä tai koristeltuja, jotka vaan tuovat enemmän sävyä asuvalintoihin jos on esim. toppi päällä.
Samoin miesten "koristeelliset" boxerinkaulukset voisivat pysyä housujen alla.
Hei, siskot! Annetaan kaikki hinkeillemme vapaapäivä. Huomenna kaikki kulkee topeissa ilman rintsikoita. Rusinoiden salakuljetus kunniaan!
Käyn sitten huomenna katsomassa, mitä reaktioita se saa aikaan ap:ssä :)
Sillä näillä säillä tykkään pitää naruolkaimisia. Valitettavasti en omista kovin monia hyviä rintaliivejä, vaan tälläkin hetkellä käytössä noin kolmet. Näiden kaikkien olkaimet ovat valitettavasti vielä lähemmäs 2cm leveitä, joten pilkistävät väkisinkin. Mutta minun on oikeasti mahdotonta hankkia kasaa kauniita eri värisiä vaihdettavin olkaimin kun kokoni on jotain 75F (välillä myös G, riippuen mallista) ja olen kolunnut tämän kaupungin kaikki tissiliivikaupat ja nuokin olen ostanut kaupungin ainoasta pelkästään alusvaatteisin keskittyneestä liikkeestä.
Olen siis pahoillani jos liivieni pitkistäminen häiritsee teitä. Ja narutoppeja tulen näillä helteillä käyttämään.
Samoin miesten "koristeelliset" boxerinkaulukset voisivat pysyä housujen alla.
kun oli vielä aikaa ja energiaa märehtiä muiden asioita, mutta enää ei ole kumpaakaan. Nykyään on aivan yksi hailee mitä muilla on yllään. Kunhan nyt jotain on.