Lähtenyt taas vähän lapasesta tämä syys/talvivaatetilanne mulla...
Siis lasten osalta.
Sekä pian 9v että 7½v pojalla on syksyksi 3-4 eri asukokonaisuutta, talveksi samoin..
Ja eipä muuten ole yhtään mustaa, tummansinistä, lieskaörkki tms vermettä;)
Kommentit (33)
onko sulla lähtenyt lapasesta vai ei
NYSVÄÄN NIITTEN VAATTEITTENSA KANS JOHKIN, VARMAAN JÄRKKÄILEE NIITÄ KAAPPEIHIN JA SOVITTELEE POIKIENSA KANS JA LEIKKII PUKULEIKKEJÄ :))))
ainiin, terv.14
On hieman lähtenyt lapsesta MUTTA en ole kuitenkaan mikään shoppaholic tms.
Ja syistä jotka olen jo ainakin kerran tai kaksi maininnut.
Sinä 14 voit vaikka tupakkarahoista säästää jotta saat toisen, vaihtoasun, lapsellesi.
Sellainen nyt ainakin olisi ihan oikeastikin hyvä ja tarpeen olla, lapsi kun tuppaa leikkimään, rymyämään ja sotkemaan päällä oleviaan vaatteita..
Ap
tarkoittaa, että ei enää hallitse asiaa
Kun katsot ihan tarpeelliseksi huutaa.
Kasva aikuiseksi ja tule sitten palstailemaan ja varsinkin kommentoimaan.
ap
jos pilkkua nussitaan niin sille en voi mitään.
Toisaalta laitoin kyllä tokaisuni eteen sanan "vähän".
Ap
jos pilkkua nussitaan niin sille en voi mitään.
Toisaalta laitoin kyllä tokaisuni eteen sanan "vähän".Ap
että "voi hyvänen aika miten kamalasti minä olen taas näitä vaatteita ostanut, sanokaa nyt joku että näitä on ihan hyvä määrä". Tuotahan siis tulit kertomaan, eikös niin? Ja nyt kun ei silitetäkään päätä niin itket.
En minä itke, siihen ei ole syytä eikä tarvetta minä vastaan takaisin ja oikaisen niiden hlöiden lotkautuksia jotka lotkaisevat päin persettä.
Ap
ei taida hirveästi tuota elämää olla....
jokaisella 3-4 asukokonaisuutta syksyksi ja talveksi, lälläti lää :). Olenko nyt parempi?
Olet sairas shoppaholisti, av-raati on sinut diagnisoinut ja turha pulista vastaan:D
Ap*tässä ei kauaa nokka tuhise kun käyn koneen äärellä kommentoimassa vaikkapa kesken plättyjen teon kuten nyt* ;)
itse omat vaatteensa eli pukeutuu mustaan ja etenkin bändipaitoihin ja kaksi nuorempaa omistavat kyllä kasan vaatteita mutta enpä ole jaksanut perehtyä millaisia asukokonaisuuksia niistä tulisi... Ja niitä "kamalia" lieskaörkkipaitoja löytyy useita ja saavat pitää ihan vapaasti. Mulla on vissiin muutakin elämää kuin muksujen lumppujen perässä juokseminen ;)
eikä koskaan niin että joka vuosi ostettaisiin kaikki. Aina on mennyt jotain edellisvuotisia.
Vuodessa tulee yleensä ostettua sadeasu, vk-asu ja talviasu.