Pelkään miestäni väkivallan uhan takia!
Mieheni on aikoinaan, parikymppisenä pahoinpidellyt naisen, jolle jäin 20 pros invaliditeetti. Mieheni katsottiin jotenkin alentuneesti täyttä ymmärrytä vailla olevaksi ja hän oli hoidossa äkkipikaisen luonteensa takia vuoden. Terapian hän lopetti viime keväänä, monen vuoden jälkeen. Nuoruutensa erheen jälkeen hän ei ole ollut koskaan väkivaltainen - mutta nyt olen kaksi kertaa joutunut todella rajun sanallisen hyökkäyksen kohteeksi, ja eilen hän kiihdyksissän löi nyrkillä seinään n. 4 cm pääni ohi niin että kipsilevyyn tuli reikä! Syy oli se että munakkaassa oli liikaa suolaa!!! Puhuin terapian jatkamisesta, mutta hän kehotti minua "painumaan v*****n!" Yöllä hän itki ja pyyteli anteeksi...mutta minua pelottaa! Voiko asiat mennä huonompaan suuntaan ja mieten saisin terapian taas jatkumaan?
Kommentit (3)
pelkäisin itsekin ja niin paljon, että saman katon alla en taitaisi uskaltaa ollakaan.
Toivottavasti hän tajuaa hakeutua takaisin terapiaan...
Osa naisista tykkää vaarallisista miehistä, kuten linnakundeista. Semmoinen doggarikin tuli missä naiset menee oikeussaliin minihameet päällä levittelemään jalkojaan. Oletko heidän kaltaisensa, jos niin nauti nyt!
rauhallisessa tilanteessa, että jos mies koskee sinuun väkivaltaisesti, peli on kerrasta poikki. Ja samoin paikkojen hajoittaminen yms. uhkailu on lopetettava. Ihan tiedotusasiana, ei syytöksenä tai uhkailuna.
Ja tämä keskustelu pitää käydä rauhallisessa tilanteessa, ei riidan aikana ja nyt, kun juttu on tuore.
En tiedä suhteenne kestoa, mutta pari riitaa ja yksi pimahtaminen ja seinään lyöminen ei kuulosta ihan katastrofilta. Syys lyöntiin oli kyllä mitätön.