Montako serkkua sinulla on entä lapsillasi?
Minulla on 22. Lapsillani ei ole vielä yhtään :(
Kommentit (31)
10 ja lisäksi läheisiä toisia serkkuja 4.
Lapsellani on tällä hetkellä 2 serkkua (n. 10 vuoden ikäero heihin) Lisää tulee(?) joskus hamassa tulevaisuudessa, koska mieheni pikkusisko ja -veli ovat vielä alaikäisiä. Toisia serkkuja lapsellani on tällä hetkellä 6.
lapsella 0 (minulla ei sisaruksia, miehen sisarukset sinkkuja). Pikkuserkkuja lapsella kyllä on liuta (miehen puolelta) ja heitä nähdäänkin usein, minun puolelta muutama ja heitä nähdään tosi harvoin (asuvat kaukana).
eikö nuo pieni poika ja pieni tyttö ole teidän jommankumman vanhemman sisaruksia?
Ne ovat vanhempien lapsien lapsia. Eli lapsemme sisarusten lapsia. Lapsilla ikäeroa (nuorimmaisella siis) 22 ja 25 vuotta vanhempiin sisaruksiin.
mulla on 21 serkkua ja lapsillani (4 kpl) 2 serkkua. Lisää toivotaan ja odotetaan!
Lähempänä 50 joka tapauksessa - en ole kaikkia edes tavannut. Isovanhemmat lestadiolaisia, joten on paljon setiä ja tätejäkin.
Omilla lapsilla on 4 serkkua.
38 jatkaa, mullahan onkin 29 serkkua yhteensä!
en edes muista. Lapsillani on yksi eivätkä enempää tule saamaankaan.
lapsillani 1 täysserkku ja 2 serkkupuolta. Enempää ei ole tulossa.
lasten serkut kaikki miehen puolelta, miehellä 6 sisarusta, joista osa lapsettomia, minulla hengissä vain yksi veli. (meillä yhtä monta lasta kuin lapsilla serkkuja)