Perus tutkinnon aloittaminen AMK:ssa 35 vuotiaana. Nauretaanko mun ikäisille??
Kommentit (27)
toiset on siinä "omaa kylää kierrellessään" oppineet myös puhutun ja kirjoitetun kielen eron. On vähän liian helppo pistää kirjoitusvirheensä aina murre-erojen piikkiin, kuten täällä tehdään.
Toisaalta ehkä täällä palstaillessa joku osaa ajatella niin ettei tämä mikään niin virallinen paikka ole että pilkkua tarttisi nuoleskella... Mutta näköjään av ja pysyy aina yhtä ihanana. :)
Minä en psykomammojen tapoin silitä pikkareiden haaruksia ja vahdi haukan lailla muiden ihmisten kodin siisteyttä, mutta tykkään nussia pilkkua.
Täällä saavat kaikenlaiset pedantit kukat kukkia! :D
Minä en psykomammojen tapoin silitä pikkareiden haaruksia ja vahdi haukan lailla muiden ihmisten kodin siisteyttä, mutta tykkään nussia pilkkua.
Täällä saavat kaikenlaiset pedantit kukat kukkia! :D
jos pilkuista väännetään eikä asiasta.
Pilkunviilaajien kannattaisi tehdä omat aloituksensa
niin niissä saisivat kaikki halukkaat sitten "silitellä pilkun haaruksia", eikö se olisi mukavampaakin kun olisi samasta asiasta kiinnostuneita samassa ketjussa?
On muuten mennytkin vähän aikaa, ettei näitä kielipoliiseja ole näkynyt.
Olen siis pitänyt aina huolen, että vastaan myös ap:n alkuperäiseen kysymykseen. Tähänkin ketjuun jossain vaiheessa niin tein.
Eikä täällä mikään muukaan keskustelu pysy asiassa.
Tuskin kyllä moni aloittaa enää tämän ikäisenä
Ei kaikki pääse matkustelemaan ,edes kotomaamme kamaralla. Omaa kylää jos kiertää, niin ei siinä tuo kielipää paljon kehity.