Voiko 176 cm pitkä ja 99 kg painava nainen olla onnellinen mielestänne?
Kommentit (14)
En olisi onnellinen koska tietäisin etten voi näyttää missään vaatteissa hyvältä. Nytkin välillä ahistaa kun on vielä pikkasen raskausmasua :(
yleensä ulkonäkö on kuitenkin naisille aika iso asia, minulle ainakin! En usko että miehenikään tykkäisi että olisin ylipainoinen.
Minä tiedän monta ylipainoista, jotka ovat upean näköisiä.
Minä tiedän monta ylipainoista, jotka ovat upean näköisiä.
siitä syystä etten ole ikinäkoskaan nähnyt ylipainoista joka näyttäis upealta. sorry vaan, mut nää on vaan niin makuasioita. ja tää on mun kanta.
Minä painoin puoli vuotta sitten 85kg ja olen 170cm pitkä. Olin onnellinen. Nyt painan 75kg ja olen edelleen onnellinen. Mutta onnellisuuteni ei ole mitenkään lisääntynyt laihtumisen myötä.
minä painoin 30-vuotiaaksi 75+ kg. Nyt alle 70 ja onnellisuus on tässä melessä isompi, kun peilikuva miellyttää ja vaatteita löytyy helposti.
Tottakai voi. Miten paino liittyy onnellisuuden tunteeseen? Käänteisesti ajateltuna, ei se 176 cm pitkä ja 50 kg painava nainen välttämättä ole automaattisesti onnellinen.
Elämän tilanne ei muuttunut mutta näytin rumalta.
miten pituus ja paino liittyy onnellisuuteen???
miten pituus ja paino liittyy onnellisuuteen???
Ei se takaa mitään, mutta kyllä se helpottaa, tiettyyn rajaan asti.
Mutta varmasti voi olla onnellinen, mutta iso ylipaino on yksi onnettomuutta aiheuttava tekijä. Ei kaikille, mutta monelle.
onnellinen. mutta itse en tuossa tilanteessa olisi missäännimessä onnellinen!
ja silti onnellinen. ei ole tullut mieleenkään että ylipaino voisi vaikuttaa mun onnellisuuteen!
Me tavalliset ihmiset kun ollaaan onnellisia siitä, että on terve, ihana mies, kiva työpaikka, tarpeeksi rahaa, mukava asunto jne jne jne.
Alle satakiloisena olin vielä ihan ihmisen näköinen.
T: 172cm ja 125kg.
Minä painoin puoli vuotta sitten 85kg ja olen 170cm pitkä. Olin onnellinen. Nyt painan 75kg ja olen edelleen onnellinen. Mutta onnellisuuteni ei ole mitenkään lisääntynyt laihtumisen myötä.