Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipahan häät

Vierailija
17.07.2010 |

en ole eläissänä joutunut keskelle tämän päivän kaltaista farssia. Olen sekä ihmessäni, että erittäin kielteisesti yllättynyt. Luulin todelakin tuntevani sulhasen. Edelleekin kyllä luotan häneen ensisijaisesti, ennen kuin toisin todistetaan, mutta miettimään pistää kyllä. Läheisetkään ihmiset eivät näköjään ole aina sitä, mitä luulee.

kai piakkoin kuulee loput sitten, mutta alku meni näin. vihkiminen eteni ihan tavanomaisesti, kaaso luki kirjoittamaansa puhetta, joka oli muuten ihan kaunis kertomus morsiamen ja hänen yhteisistä muistoista, mutta lopuksi hän sanoi toivovansa rehellistä ja luottamuksellista liittoa parille ja että sulhaseen tutustuttuaan tietää hänestä tulevan hyvä aviomies ja isä, lapselle, jota hän itse odottaa!

Lopputulos oli kyseleviä katseita, ihmetteleviä ilmeitä, papin aamen, erittäin vaivaantunut morsiuspari ja hiljainen ja vähin äänin poistuva hääväki. osa ei edes saapunut juhlapaikalle (kaaso mukaanlukien). Pikaisesti syötiin (ne jotka jäivätt)ja kahvit heti ja morsiuspari poistui sanojensa mukaan kuvaukseen, tuskin takaisin tulevat. mekin sitten lähdettiin siinä vaiheessa. ei ollut tunnelma lainkaan väärinkäsityksiä tukeva.

ihan kamala tilanne..meilläkään ei osaa kumpikaan oikein sanoa mitään. Pitäskö jotain tehdä? soittaa vaikka parin päivän päästä tai? vai voiko tuon asian purkamiseen mitenkään osallistua?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaso ei puhu kirkossa! Sille ei yksinkertaisesti ole tilaisuudessa paikkaa!

Vierailija
2/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette läheisiä niin varmaankin odottelisin itse muutaman päivän ja ottaisin sitten yhteyttä... Kysyisin ihan suoraan ystävältäni (sulhanen?) että kuule minkälainen sulla on vointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on puhunut monissakin häissä kirkossa, mutta on silti aika kauniista ja rohkeista

Vierailija
4/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLLI OLET

Vierailija
5/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastaan appiukolleen ja että morsiamen isällä ja sulhasen äidillä on suhde

Vierailija
6/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi silti olla trolli

Vierailija
7/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaukseen vasta syönnin jälkeen?TROLLI OLET

kuvaus olis hyvä syy häipyä näin aikaisin selittelemättä enempiä

Vierailija
8/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päättänyt tehdätrollin.

Huonon sellaisen.

Vierailija
9/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkossa kaaso ei puhu!

Vierailija
10/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ajattelin, että ihan vaan "miten menee", jos vaikka oikeasti ei olekaan mitään epäilyttävää koko jutussa ja kaaso (en itse tunne häntä) vaikka halusi jotain kostaa. En haluais antaa sellastakaan kuvaa, että en luottaisi sulhasen rehellisyyteen. En olis koskaan osannu kuvitelaa hänestä mitään tällasta.

ja tulihan se "tahdon" myös molemmilta. Kai morsiankin sitten luottaa enemmän mieheensä ja tuntee molemmat. Vai pitäskö vaan odottaa, että kuuluu jotain? kuitenkin yks ihminen sai pommillaan koko pitkään valmistellun ja odotetun päivän pilalle, joskaan se ei varmaan tässä ole suurin asia, mutta varmaan ottaa tosissaan päähän sekin. muusta selvittelystä puhumattakaan

Vierailija
11/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Olen ollut sellasissa, jossa kaaso puhuu ja jossa lukee pätkän raamatusta. Miten se sitten on mahdollista? en oo untakaan nähny

Vierailija
12/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui bestman

Vierailija
13/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kolmannen tuotantojakson lopulla rokkari Bret Michaels löysi jälleen elämänsä naisen, mutta häät päättyivät hiemat ikävissä tunnelmissa. Ei sen väliä, neljäs tuotantojaksohan alkaa 12. tammikuuta!* :DDD

Vierailija
14/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa

kirkossa siis, ei varmaan muuten kovinkaan yllätyksellistä =) mut en tiedä onkse tavallista sitten

Vierailija
15/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei kannata näköjään pohtia tätä asiaa

t ap

Vierailija
16/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku et ois tänne tuonu tätä juttua ollenkaan. tuskin pysyy salassa tällänen. Toivottavasti asia selviää ja morsian teki oikean valinnan

Vierailija
17/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisissa häissä, jossa todella paljastui sulhasen suhde. vähän samantyylinen juttu ku tää ap tässä (olis sitten totta taikka ei, en käy sitä arvioimaan). siellä marssi exä paikalle massu jo hieman näkyvissä ja kysyi, että aikooko isä ottaa vastuunsa. tästä alko melkonen taistelu ja vaimo pysyi miehensä rinnalla kunnes sai todisteet, että mies on todellakin juossut aika ajoin exänsä luona pidemmän aikaa. erohan siitä tuli. toivottavasti tämä apn morsian teki oikean ratkaisun, eikä tule jälleen nöyryytetyksi.

nykyään tämä mies kulkee "exänsä" toisin sanoen nykyisensä kanssa näennäisen onnellisena. Ihmiset on todella sikoja, joten mä en ihmettelis vaikka tääkin alotus olis ihan totta. ihmiset kattoo liikaa paskasarjoja ja ottaa niistä mallia, aikuiset ihmiset!! pitää olla onnellinen, että itsellä on hyvä mies

Vierailija
18/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mulle tuli ekana mieleen.

Eli kaaso odottaa lasta joo, mutta siis kovalla innolla odottaa ja toivoo voivansa tulla kummiksi tälle lapselle.

Siis mitä tuo odottaminen tarkoitti ?

Vierailija
19/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kyllä mulla ohi. sanoiko joku noin? mä käsitin että odottaa itse lasta tuolle sulhaselle. sain myös käsityksen, että on vaan katkera paska ämmä, joka halusi pilata ystävänsä elämän jo silloin kun meni tämän miehen kanssa sänkyyn...jos meni edes..miten tuommosesta akasta voi tietää enää, varmaan on rakastunut sulhaseen ja toivoo sitä epätoivosesti itelleen. sanoo varmaan saaneensa keskenmenon sitte ku maha ei kasvakaan oletetusti =)

menipä salkkareiksi

Vierailija
20/32 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain käsityksen, että kaaso odottaa lasta. En saanut aloituksesta käsitystä, että kaaso olisi itse raskaana. Eihän aloituksessa niin sanota.

21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi