Mitä tekisit, jos vähintään joka toinen Makuunista vuokraamasi leffa pätkisi?
Välillä on ollut niin, että ei rupea toimimaan ollenkaan, välillä pomppii kohtauksesta toiseen, esim. yhtäkkiä alkuun. Aina olen palauttaessa sanonut asiasta ja ovat sit laittaneet ilmaisen vuokrauksen seuraavalle kerralle.
Mutta kyllä mua alkaa risomaan, että melkeen joka leffanautinto häiriintyy pätkimisen takia. Pitäiskö vaihtaa vuokraamoa, vai käydä karjumassa niille päin naamaa. Alkaa nimittäin kärsivällisyys loppumaan.
Kommentit (7)
hienopersiitä, että pätkivät levyn joka kuprun kohdalla. Meidän vanha DVD-soitin ei ole naarmuista moksiskaan mutta yläkerrassa uudempi ei lue naarmuisia levyjä lainkaan.
uudet toimii yleensä
vuokrasin uutuusleffan, ja se pätki yhdessä kohdassa, pomppasi alkuun.
ap
ootko varma et vika ei ois teidän koneessa?
meidän omia levyjä kone pyörittää ihan normaalisti.
ap
sormenjäljet saattavat aiheuttaa "tökkimistä".
Itse olen sitä mieltä että naarmuttajat ja levyjen rikkoja pitäisi saada vastuuseen.
Vuokraamoissa voisi olla tarkempi syyni sille jos joku tuo naarmuuntuneen levyn takaisin.
tottakai se risoo että leffanautinto menee..
Meillä on kaksi soitinta, joista toisessa on kokolailla turha yrittää katsoa makuunin levyjä. Kun sen saman levyn laittaa siihen toiseen soittimeen, niin johan näkyy eikä pätki.
Se nyt ei ainakaan auta, että menet karjumaan ja pilaamaan jonkun viattoman nuoren päivän. Luuletko, että se sen työntekijän vika on?
Voithan tietysti kokeilla vaihtaa firmaa, mutta kovasti kuulostaa siltä, että ongelma on teidän soittimessa. Osta jatkossa uusia DVD-levyjä tai lataa netistä, mihin en kyllä ketään kannusta.
uudet toimii yleensä