Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reumaatikot ?

Vierailija
27.07.2010 |

Onko tämä jokapäiväinen jäykkyys, se ettei tee mieli mennä nukkumaan, kun olet aamulla kipeämpi kuin nukkumaan mennessä, juuri sitä kipua ?

Mun ongelma on se, että ihan kuin joku ois vetäny hartoista kantapäihin kireän kuminauhan ja sen venyttäminen suoraan käy helvetin kipeää! ja tämä vaiva palaa aina jos olet istunut/maannut liian kauan paikoillaan... silti se on sellainen, ettei tee mieli lähteä lenkill tms.e, kun se ei yhtään helpota, eli olet aamulla taas yhtä kipeä, kun kuukausi ennen lenkkeilyn aloittamista....

Lääkäriin kai tästä on väännyyttävä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla krooninen moniniveltulehdus, oireilee kuin reuma ja minua myös hoidetaan kuin reumaatikkoa. Kun olen oikein tulehtunut niin toisen jalan saa todellakin raahata aamuisin perässä vessaan, kun on nivelet niin kipeät. Tuo tollanen aamujäykkyys on yksi reuman oire. Käyppä lääkärissä, nivelvaivoja on toki monenlaisia.

Vierailija
2/2 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä jäykkyyttä särkyihin vertaisi, reuman oire se kyllä on. Mulla säryt on vaikkapa sitä, että oireileva (tulehtunut tai vahingoittunut) paikka on kipeä ja säteilee muualle, noidannuoli iskee helposti ja rasituksen jälkeen lihaksissa ei ole sitä käytetyn lihaksen tuntua vaan se tuntuu suoraan kipuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla