Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä n. -93 syntyneitä mammoja?

Vierailija
27.07.2010 |

No miltä tuntuu? onko äitiys sitä mitä odotit? Kerro jotain elämästäsi ja oletko mielestäsi sopiva äidiksi :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut äiti jo YLI 9 vuotta ja ei voisi kuule paremmin elämä mennä, kiitos kysymsätä :)

...että koet aiheelliseksi YLPEILLÄ tällaisella seikalla?!

Voisitkohan kertoa LUKION päättötodistuksen keskiarvon (keväältä 2004, jolloin sinun ikäluokkasi pääsi ylioppilaiksi), ylioppilaskoearvosanat ja sen YLIOPISTON tiedekunnan, jossa opiskelet?

Ai ei ole, no niin arvelinkin.

Ei todellakaan. Kuka pissi muroihin? VITUN APINA VITTU ETTÄ VIHAAN KALTAISIASI!

Vierailija
22/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa tietää, että miksi teit sen vauvan. Oliko syynä köyhyys vai tyhmyys vai molemmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut äiti jo YLI 9 vuotta ja ei voisi kuule paremmin elämä mennä, kiitos kysymsätä :)

...että koet aiheelliseksi YLPEILLÄ tällaisella seikalla?! Voisitkohan kertoa LUKION päättötodistuksen keskiarvon (keväältä 2004, jolloin sinun ikäluokkasi pääsi ylioppilaiksi), ylioppilaskoearvosanat ja sen YLIOPISTON tiedekunnan, jossa opiskelet? Ai ei ole, no niin arvelinkin.

Ja minäkin haluaisin tietää: köyhyys, tyhmyys vai molemmat?

Vierailija
24/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että koet aiheelliseksi YLPEILLÄ tällaisella seikalla?! Voisitkohan kertoa LUKION päättötodistuksen keskiarvon (keväältä 2004, jolloin sinun ikäluokkasi pääsi ylioppilaiksi), ylioppilaskoearvosanat ja sen YLIOPISTON tiedekunnan, jossa opiskelet? Ai ei ole, no niin arvelinkin.

Ja minäkin haluaisin tietää: köyhyys, tyhmyys vai molemmat?

Mutta kaltaisesi vitun tyhjänpäiväisillä asioilla liputtavat saisivat painua vitun pimeimpään koloon.

Siis 6 ei ollut tuon vihaisen viestin kirjoittaja, vaan ihan joku muu eli minä.

Vierailija
25/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa tietää, että miksi teit sen vauvan. Oliko syynä köyhyys vai tyhmyys vai molemmat?

Vierailija
26/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hyvä saada ekat lapset ja sitten loput näin vanhempana :)

Huvittaa vaan tuo, kun kysyt -93 syntyneitä mammoja. Yksi pojistani syntyny -93 ja joku ukkeli tai isukki nimi ei passais ollenkaan. Nuori pojan kloppi tuo taitaa olla :D

Vierailija
27/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin ammattikoulun ja sain kiitettävän todituksen ja päättötyöstäni täyden kympin tai siis 5:tosen.

Itseasiassa minä valmistuin 2005, koska pidin välivuoden ollen lapseni kanssa kotona.

Ja miksi en saisi ylpeillä elämälläni? Joka on niin ihanaa, asutaan ok-talossa, jota maksetaan pois, velaton auto, ihanat lapset ja naimisissakin olen ollut lasteni isän kanssa jo aikas pitkään.

Tottakai olen ylpeä, että kannoin vastuuni ja tein sen hyvin. Ja että minulla on maailman ihanin aviomies (niitä kun ei täällä tuppaa olemaan XD) ja ihanat ja kauniit lapset?

Tottakai ylpeilen, milläs sinä ylpeilet? Elämälläsi, ainiin, kaltaisillasi kun EI SITÄ OLE! :DDD

Vierailija
28/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja työpaikka ja ainakin talous siinä jemmassa, että tenevaa voi elättää??? Vai onko mukelo tehty yhteiskunnan elätiksi? Niinkuin itsekin?

Vierailija
29/29 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ehdotan Nuoret äidit -keskustelupalstaa, sieltä löytyy varmasti vastauksia kysymyksiisi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi