Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
05.08.2010 |

Olen pitänyt miestäni aina ääriuskollisena ja meillä on ollut ihan hyvä avioliitto.

Juuri sain tietää, että hän on tällä hetkellä toisen naisen kanssa, vaikka pitäisi olla töissä. Ei vastaa puhelimeen.

Juon tässä 3. olutta vitutukseen ja vihaan. Tekis mieli vetää kännit mutta kun en voi, 6 kk vauva nukkuu päikkäreitään tuolla.

Talon rakentaminen puolitiessä. Lähteäkään ei oikein voi kun ei ole mitään minne menisi. Ja niin hassulta kun kuulostaakin, en edes halua. En halua yh:ksi ja rakastan miestäni yli kaiken.

En ole vielä päässyt puhumaan tästä mieheni kanssa, mutta mietin vain: voiko tällaisesta päästä yli? Jos mies lopettaa suhteen, tekeekö sen joskus uudelleen?

Nyt vaan odotan häntä kotiin, että voin kertoa hänelle että käry kävi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin otat asian keskusteluun miehesi kanssa ja vaadit selitystä!

Mistä sait tiedon, että on toisen naisen luona, onko tieto luotettava?

Voi siitä selvitä, mutta vaatii teiltä MOLEMMILTA paljon vaivaa!!

Vierailija
2/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli nähnyt kun mieheni meni sinne, asuu tämän toisen naisen naapurissa. Tämä toinen nainen on meidän tuttu, ei ystävä, mutta suht hyvä tuttu. Ei kuitenkaan niin tuttu, että mieheni kävisi kesken työpäivän kahvittelemassa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lauantaina hääpäivä. Kiva lahja :(

Vierailija
4/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tietysti kehittää sata selitystä sille, miksi on ollut tuon naisen luona. Korjasi tietokonetta, lainasi siltä/ sille jotain, suunnitteli sinulle hääpäivälahjaa? Uskoisitko mitään muuta selitystä kuin päiväpanon?

Vierailija
5/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ollaan puhuttu miehen kanssa yhteisestä tatuoinnista. Siis että molemmille tatuoinnit, jotka jotenkin liittyy toisiinsa. Ei samanlaisia eikä nimiä tms.

Tuo "toinen nainen" on ammatiltaan tatuoija... Voisiko tässä kuitenkin olla mahdollisuus siihen, ettei olekaan mistään ikävästä kyse...

-ap

Vierailija
6/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi tulee kotiin, ole kuin et tietäisi mitään. Kysy muina naisina, millainen työpäivä miehelläsi oli ja mitä teki päivän mittaan.

Vasta, kun näet, kertooko mies ITSE käyneensä ko. naisen luona, voit pamauttaa tietäväsi, missä hän oli.

On tuossa se häviävän pieni mahdollisuus kuitenkin, että hänellä oli oikea syy käydä sen naisen luona (siis muu kuin päiväpano) tai että tuo sinulle asiasta soittanut ihminen on erehtynyt tai valehtelee tahallaan.

Vierailija
7/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ollaan puhuttu miehen kanssa yhteisestä tatuoinnista. Siis että molemmille tatuoinnit, jotka jotenkin liittyy toisiinsa. Ei samanlaisia eikä nimiä tms. Tuo "toinen nainen" on ammatiltaan tatuoija... Voisiko tässä kuitenkin olla mahdollisuus siihen, ettei olekaan mistään ikävästä kyse... -ap

hääpäivälahjaa eli sinuun liittyvää tatuointia.

-7-

Vierailija
8/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian se selviää. Tosin jos on kyse hääpäivälahjasta, tuskin se sitä mulle nyt kertoo kun hääpäivä on vasta lauantaina.

Kysynkö siis asiasta tänään, vai vasta sitten lauantaina jos ei itse mitään sano ??

Hitto että on hankalaa.

Vierailija
9/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonkohan mä nyt liian vainoharhanen kun heti ajattelin pettämistä... Jotenkin nyt kun oikein järjellä ajattelee, toi tatuointijuttu olis aika looginen.

Nyt nolottaa.

Vierailija
10/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että oli kyse jostain muusta kuin pettämisestä, senhän saanee selville tässä parin päivän kuluessa, mikäli mieheltä ei mitään tatuointia tai muuta siihen liittyvää löydy eikä hän sanallakaan mainitse käyneensä tuon naisen luona. Sehän kun aina riippuu tapauksesta, että kannattaako heti kertoa epäilyistään vai ei. Koska monet pettäjäthän kieltävät kaiken ja toiset taas tunnustavat ja nyt kun ei välttämättä mitään ole tapahtunut.

Vierailija
11/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ainakin yrittää rauhoittua, koska ei sekään ole hyvä juttu avioliitolle, jos mies on käynyt suunnittelemassa hääpäivälahjaa ja vaimo hyökkää hiprakassa kimppuun syyttäen pettämisestä...vaikeaa sanoa mitä pitäisi tehdä kun ei tunne tapausta ollenkaan.

Vierailija
12/12 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli kotiin vartti sitten ja sanoi, että on sitten hankkinu meidän lapselle hoitajan lauantaina illaks, että on joku yllätys mulle.

Olen siis aivan autuaan tietämätön asiasta ja odotan mielenkiinnolla. Onneks en sanonu enkä kysyny mitään.

Tässä sen näkee, ei kannata heti äkkiseltään vetää johtopäätöksiä asioista, joiden taustaa ei kunnolla tiedä. Voisin siis kuvitella, että saan uuden tatuoinnin :D :D

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän