Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana, valkovuoto voimakashajuista ja hieman kutiaa - pitääkö tutkia tarkemmin?

Vierailija
26.07.2010 |

Jonkun aikaa sitten oli lääkärineuvola, sanoin että mietin onko hiivaa tai jotain tulehdusta niin lääkäri sanoi että "paikat on siistit, valkovuotoa on paljon mutta niin kuuluukin olla". Eikä lähettänyt mihinkään labroihin. Tuntuu, että yhä voimistunut valkovuodon haju ja välillä vähän kutiaa, mutta onko nyt syytä tutkia vai ajatella että kuuluukin raskauteen? 31 viikko. Itsenäisesti käytin hiivasienikuurin jo ennen tuota lääkäriä, en huomannut vaikutusta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskaana rv 36 ja olen huomannut nyt helleaikoihin, että jotenkin hikoilen taipeista / alapäästä ilmeisesti, koska haju on aika erikoinen... Mielestäni se ei tule valkovuodosta, vaan olen päätellyt että helle ja hormonit aiheuttavat...

Vierailija
2/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä valkovuoto..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Eura…

Tuo on luontaistuote ja täysin turvallinen käyttää raskausaikana. Uskoisin että saat avun tuosta sillä raskausaikana monesti emättimen ph.t heittelee eikä johdu edes hiivasta.

Vierailija
4/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttu luontaistuote, mutta kovasti kiitän vinkistä - voisi olla toimiva juttu! Mistähän kannattaa ostaa, eli mistä saa edukkaimmin?

Vierailija
5/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa suositellaan tosiaan käyttää heti tuo 6 kuuri, eli vähintään kannattaa tuo 6 kpl.n pakkaus.

Vierailija
6/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotusaikana piimää alapäähän (tamponi apuna) kun vuoto oli runsasta ja osittain kokkareista. mulla se auttoi.

Vierailija
7/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotusaikana piimää alapäähän (tamponi apuna) kun vuoto oli runsasta ja osittain kokkareista. mulla se auttoi.

:DDDDDDD En vähättele tehoa ollenkaan, (ei ole kokemusta) mutta itsellä ei olisi ainakaan uskallusta kokeilla.

Olikohan tää vitsi?

Vierailija
8/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDD En vähättele tehoa ollenkaan, (ei ole kokemusta) mutta itsellä ei olisi ainakaan uskallusta kokeilla.

Olikohan tää vitsi?

maustamatonta jugurttia. Ajaa ihan saman kuin apteekin hiivakapselit.

Vierailija
9/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho perustuu juurikin ph:n tasapainottamiseen. Ei ainakaan tarvinnut käyttää lääkeaineita, joista saattaa olla haittaa sikiölle.

Vierailija
10/10 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok