Voi kun vauva syntyis joo, rv 31 ja inhottavaa kun helteet
Kommentit (16)
Itsellä rv 38 ja nyt olisin kyllä valmis luopumaan vatsasta...
ja tuntuu siltä että teen kuolemaa!
Mutta helteet saisi helpottaa, ei huvittaisi se keskolassa ravaaminenkaan. "/
toukokuulle!!! Me haluttiin että vauva tulis huhti- tai toukokuussa, ettei tarvitsisi olla kesähelteellä raskaana. Ei tullu huhtivauvaa mutta toukokuussa syntyi meidän vauva :)
Nyt on kiva lämpimillä säillä olla ulkona ja uloskin pääsi kärryjen kanssa heti kotiutui!!!!!
Me siis laskettiin kalenterin avulla että millon pitäs pistää vauva alulle, jotta tulis huhti-toukovauva. Ikää mulla on jo 34 vuotta, joten tuo varmaan selittänee ettei tullu huhtivauvaa :D
mutta se toukovauva tuli ulos kesken ja aika ei riittänyt odottamaan seuraavaa toukokuuta
toukokuulle!!! Me haluttiin että vauva tulis huhti- tai toukokuussa, ettei tarvitsisi olla kesähelteellä raskaana. Ei tullu huhtivauvaa mutta toukokuussa syntyi meidän vauva :) Nyt on kiva lämpimillä säillä olla ulkona ja uloskin pääsi kärryjen kanssa heti kotiutui!!!!! Me siis laskettiin kalenterin avulla että millon pitäs pistää vauva alulle, jotta tulis huhti-toukovauva. Ikää mulla on jo 34 vuotta, joten tuo varmaan selittänee ettei tullu huhtivauvaa :D
kun ei tajuttu laittaa hedelmöityshoitoja tauolle sopivaan aikaan :( Te ootte niin fiksuja!
toukokuulle!!! Me haluttiin että vauva tulis huhti- tai toukokuussa, ettei tarvitsisi olla kesähelteellä raskaana. Ei tullu huhtivauvaa mutta toukokuussa syntyi meidän vauva :)
Nyt on kiva lämpimillä säillä olla ulkona ja uloskin pääsi kärryjen kanssa heti kotiutui!!!!!Me siis laskettiin kalenterin avulla että millon pitäs pistää vauva alulle, jotta tulis huhti-toukovauva. Ikää mulla on jo 34 vuotta, joten tuo varmaan selittänee ettei tullu huhtivauvaa :D
Mulla on ikää 41 v, taisin tulla kertalaakista raskaaksi mutta ei tullut mieleenkään ajoitella lasta mihinkään aikakauteen.
Ennestään löytyy kaksi heinälasta ja yksi marras.
Nyt tulossa elo-syys (rv 32).
Mutta jos on kokenut ikäviäkin, niin ajankohdalla ei todellakaan ole merkitystä.
Tosin en valita helteistäkään, ihanaa on!
ja minua ei helteet haittaa. Senkun kasvaa vauva mahassa vielä muutaman viikon. :)
Hyvää kannattaa odottaa.
helteillä raskaana olevat. Itse onneksi synnytin juuri ennen helteitä (kaksi ja puoli viikkoa sitten. Minulla kävi tuuri mutta muistan esikoisesta (toukokuun lopulla syntynyt), millaista on olla raskaana kun on hellettä (silloin tuli viikon helle toukokuun puolivälin kieppeillä) eikä se todellakaan ollut herkkua.
Mutta tsemppiä kaikille!
sitten vauva teholla näppärästi nuilla viikoilla. Se on tietty mistä tykkää.
-Keskosensa menettänyt äiti-
Hitsi tosiaan kun ei TAJUTTU ajoittaa raskautta niin että vauva syntyy toukokuussa. Voi luoja!!
Kaikille ei ensiksikään ole kovin helppoa se raskaaksi tulo. Toiseksi vaikka raskaus olisikin alkanut, se on voinut mennä kesken (niinkuin itselleni kävi). Ja syitä voi olla vaikka kuinka monta muutakin.
Joillekin se ei ole tärkeää, milloin vauva syntyy vaan se on tärkeää, että vauva ylipäätään syntyy! Ja vaikka täällä valittaakin, se ei tee lapsesta vähemmän toivottua. Valitus voi auttaa kestämään ja jaksamaan vielä vähän pidempään, koska helppoa tämä ei ole!
Itsäni pyörryttää koko ajan, on paha olo ja henki ei kulje. Turvotukset on ihan omaa luokkaansa ja hikivesi virtaa koko ajan. Suihkussa käynti helpottaa oloa max. viideksi minuutiksi.
Meillä on aikoinaan viikolla 28 syntynyt lapsi, jonka kanssa nyt kouluikäisenä käydään läpi monenlaista motorista, sosiaalista ja kognitiivista ongelmaa.
Pari viikkoa lapsen kantamista on aika pieni vaiva siihen nähden, mitä liian varhaisesta syntymästä voi lapselle koko eliniäksi seurata. Koetahan nyt vain ap jaksaa.
ei vain 1.5 vuoden hedelmöityshoitojen ja kolmen keskenmenon jälkeen tuo ajoitus onnistunut. Kyllä ollaan siis surkeita, kun heinävauvaa odotetaan näillä helteillä. Oma vika, kun ei yhtään ajateltu ajoittaa tuota vauvan syntymä... Mutta onpa siinä se hyvä puoli, että jatkossa saa synttärikakkuun laittaa tuoreita mansikoita :) Terv. rv 38, joka kärvistelee helteen ja siitä johtuvien vaivojen kanssa (mutta nyt onneksi sataa ja ilma hieman raikastui)
mutt oikeasti, miksi te sterssaatte niitä! Kevyesti päälle ja nauttimaan niistä.
Juu olen ollut raskaana ja vieläpä kaikki lapseni ovat syntynee syys, loka ja marraskuussa.
Lastani en KOSKAAN TOIVOISI KESKOSEKSI!!!!!!!!!!!
- Anna lapsesi kasvaa ihan rauhassa vatsassasi!
Niin ja meilläkään tuo kalenteriin laskeminen ei OLE AUTTANUT SIIHEN, ETTÄ KOSKA OVAT SYNTYNEET; JOKAISTA ON TEHTY VÄHINTÄÄN VUOSI.
mutt oikeasti, miksi te sterssaatte niitä! Kevyesti päälle ja nauttimaan niistä.
kun olo on niin kamala. Ja luuletko, että joku oikeesti pukee näillä keleillä muuten, kuin kevyesti?
Itse en ole moneen vuoteen pukeutunut NÄIN kevyesti kuin nyt ja silti olo on hirveä. Eli ei mitenkään nautittavaa...
Kukaan, kukaan ei voi olla niin idiootti että toivoo lapsensa syntymää viikolla 31.
mutta toivon helteiden hellittävän, vauva saisi pysyä vatsassa vielä ainakin kuukauden