Annatko miehesi vaihtaa tyttövauvan vaipan?
Kommentit (20)
Onko vaipanvaihto seksuaalinen teko? Onko se vain lasten kohdalla, vai myös vanhusten?
itse (äiti) poikavauvan vaipan vai pyydätkö postipoikaa sen vaihtamaan?
Varmasti olisin itsekin vaihtanut vaipan, jos vauva olisi ollut poika.
Jestas sentään.
olisi se surkeaa jos mies näin 2000-luvulla ei olisi ikinä omien lasten vaippoja vaihtanut.
Onneksi lapseni oli tyttö, kun enhän minä äitinä olisi voinut vaihtaa poikalapsen vaippaa.
ja oikeasti olet huolissasi, että miehesi jotain vauvalle tekisi ja et siksi uskalla antaa miehen vaihtaa vaippaa, niin suosittelen, että lähdet suhteesta mahdollisimman pian!
olenhan itsekin vaihtanut vaipan pojallemme kun oli vauva.
Meillä mies jopa ihan on kylvettänyt aina tyttövauvansa!!!! Ei saakeli näitä kysymyksiä...
on ihan suotavaa että mies niitä vaippoja myös vaihtelee.
Päiväkodiissakin voi olla miespuolinen hoitaja vaihtamassa tyttöjen vaippoja. Mitäs siihen sanot?
Tai sitten joku pahasti häiriintynyt tyyppi, joka seksualisoi kaiken, vaipanvaihdonkin.
sait päähäsi kyseisen aloituksen? Jos ei ole provo ni joku mättää kyllä pahsti.
miksi en antaisi? Vaihdan itsekin päivittäin poikavauan vaippoja, enkö ole pitänyt sitä mitenkään omituisena/rikollisena/sairaana -kakkavaippojen hajua pidän kyllä järkyttävänä!
Meillä on neljä tyttöä, mies ei saa olla niiden kanssa edes samassa huoneessa - hyvänen aika sentään! Itse hoidan ja olen hoitanut kaikki alusta loppuun.
Molempien ja ihan vauvasta saakka, on laittanut myös supon tarvittaessa sekä saunoo molempien kanssa, hui kamalaa!
Onneksi meilla on 3 poikaa, joten mies onkin sitten hoidellut kaikki vaipanvaihdot ja pyllyjen pesut.
Mies muuten imettikin pojat, kun ma en voinut nayttaa niille mun tisseja.
Jos olisi tullut tyttoja niin sitten ma olisin hoitanut hommat. Eikos taa ole kaikille ihan selvaa?
anna vaihtaa edes meidän pojan.
Luulen, että mies on kaappihomo :(
Mies muuten imettikin pojat, kun ma en voinut nayttaa niille mun tisseja.
Kiitos tästä piristyksestä!
Kuka ne hoitaisi?! Postipoika sit varmaan tai naapurin täti...
En tietenkään. Enkä vaihtaa vauvan vaatteita.