Seksitön liitto
Olen 36v mies joka elää seksittömässä liitossa.Olisi kiva tietää onko täällä NAISIA joilla sama ongelma.Muuten sujuu arki hienosti mutta tämä "ihana"asia puuttuu laisin.On puhuttu asiasta mutta vähän ajan kuluttua sama ongelma.Mitä tehdä?36v mies
Kommentit (28)
ja olen 42v.... Meillä kanssa puhutaan mutta mitään ei tapahdu. Kohta vuosi ilman seksiä.....
lupa käydä vieraissa on annettu. Parisuhteessa ollaan mm. siksi, että saadaan seksiä. Jos toinen lopettaa tämän, kenties sanattomankin sopimuksen, uskollisuuden velvollisuus raukeaa.
Kohta vuosi ilman seksiä.....
mutta niin, että miestä ei nappaa... Ja hankala se on lähteä seksiä etsimään kun on viimesillään raskaana... No joo, nää seksittömyydet liittyy pääsääntösesti siihen, että mies pelkää aiheuttavansa tulehduksen tms. kun olen raskaana, vaikka mitään järkevää syytä pelolle ei ole... ehkä tämä seksittömyys taas helpottaa parin kuukauden kuluttua!
ja lopulta erosin. Ei se ole ihmisarvoista elämää. Nyt olen sinkku ja taas ilman seksiä, mutta onhan noita apuvälineitä pahimpaan tuskaan. ;)
TÄMÄHÄN on kun meiltä kotoo ei sksiä ole ollu kahteen vuoteen nyt nyppii aika pahasti !! pitää vissiin ruveta hyppimään vieraissa !! mutta en tykkää koko ajatuksesta,koska rakastan avovaimoa kuitenkin . mutta ilman sexiä kaksi vuotta `???
Itsekään ei haluaisi pettää mutta kait se on kohta pakko.Ei tosiaankaan ole parisuhde mitään jos siihen ei kuulu seksi ja läheisyys.Enkä todellakaan tarkoita sitä että joka päivä pitäisi.Näyttää olevan muillakin ongelmia sillä saralla.Kiitoksia kaikille jo etukäteen vastanneille.
Oletteko harkinneet naimisiinmenoa? Hehheh...
TÄMÄHÄN on kun meiltä kotoo ei sksiä ole ollu kahteen vuoteen nyt nyppii aika pahasti !! pitää vissiin ruveta hyppimään vieraissa !! mutta en tykkää koko ajatuksesta,koska rakastan avovaimoa kuitenkin . mutta ilman sexiä kaksi vuotta `???