Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva puetaan kuin pikku-aikuinen? HM-syyskuvasto

Vierailija
26.07.2010 |

Vauvalla päällä farkut, kauluspaita ja sen päällä neule. Onkohan konttausikäiselle ihan mukavin vaihtoehto??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pitäisi itsekin kotona farkkuja, jos olisivat yhtä mukavat kuin vauvanfarkut:) Yleensä minulla kotona mukava hame, mitä en pojalleni kuitenkaan laittaisi.

Niissä on joustavavyötärö (ei sitä mahan yli menevää resoria) ja ne ovat pehmeää, joustavaa farkkua. Ja puolivuotiaalla vauvallamme käytin keväällä paljon farkkuja. Ne olivat ihan yhtä pehmeää kangasta kuin jotkut collegehousut ja niissä on joustava vyötärö. Se, että ne ovat farkut, ei tee niistä automaattisesti epämukavia tai epäkäytännöllisiä.

Vierailija
22/26 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan pukeminen farkkuihin ja slipovereihin on ihan hullua. Ei niistä tee käytössä paljon mukavampia ohuemmat kankaat tms. Epämukavaa on, kun selkä paistaa ja housut on pinkeinä paksusta vaipasta. Ihan kuin ei ehtis myöhemminkin käyttää aikuismaisia vaatteita!

Mutta siellä alla on ollut pitkähihainen body ja yleisesti ottaen se vaippa ollaan vaihdettu sen verran usein että missään vaatteessa ne housut eivät ole pinkeinä.

Ja sekä minä että mieheni pukeudutaan 50´s tyylisesti, ei mitään hawai paitoja tms. mutta siistit vaatteet ja farkut on meillä jokapäiväisessä käytössä. Jos ollaan menty vaikka tuttujen luokse, on lapset puettu myös samaan tyyliin. Kotona ovat menneet raita bodyissa ja potkareissa, mutta yleisellä paikalla ollessamme on lapset puettu aina siististi. Ja kyllä, farkut ovat siistimmän näköiset kuin ne collage housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan käydä H&M:n sivuilla katsomassa, mistä vouhkataan. Ja jo ihan ensimmäisellä sivulla, kun kurkkasin poikavauvojen 50-86 alaosia, kelpuuttaisin pojalleni kaikki setit kokonaisuudessaan. Oli farkkua/samettihousua/cargohousua/collegea eikä kovin epämukavilta näytä. Täytyypä tehdä illalla tilaus. Ehkä vain tuo Barbapapa-setti jää tilaamatta tältä sivulta ja nuo punaraitaiset paidat.

Vierailija
24/26 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona minulla on melkein aina leveälahkeiset puuvillahousut tai hame.

Colleget on minusta huonot: hyvätkin yksilöt menevät nopeasti huonoksi, tulee joko nyppyä, lörpsähdystä tai haalistumaa ja huonommisa tietysti näitä kaikkia. Tytöllä on pari colleget olleet kun on lahjaksi saatu mutta itse olen sisällä tykännyt enemmän velourhousuista (EI resoreita tms. lahkeensuussa!), hameista ja mekoista sekä ihan puuvillahousuista, ja näitä tyttökin valitsee. Ulkona farkut tai sammarit, märällä ja kylmällä ulkoiluvaatteet.

Minä ainakin vaihdan heti kotona colleget tms. päälleni. Huomattavasti mukavammat varsinkin, jos joutuu paljon liikkumaan (esim. siivoamaan) ja lapsethan liikkuu lähes koko ajan.

Vierailija
25/26 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. vauvojen farkut ovat. Paksuja saumoja ympäriinsä jne.

Ei ole kyse välttämättä aikuisen kokemasta käytännöllisyydestä, vaan siitä, miltä housut mahtavat tuntua vauvasta. Ihan sama tietysti tyttöjen liivihameilla ym, jotka eivät todellakaan aina ole järin miellyttäviä nekään, jos vähääkään viitsii miettiä miltä vauvasta mahtaa tuntua esim. maata sellaisten kangasmykkyröiden, nappien ja saumojen kanssa. Miettikää omiin yövaatteisiinne vastaavia muhkuroita suhteessa omaan kokoonne, niin saatte ehkä osviittaa siitä, miltä vauvasta mahtaa tuntua istuskella sitterissä, turvakaukalossa, maata vaunuissa tai sängyssä jne. noilla vaatteilla.

Vierailija
26/26 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi erityisesti tämäntyylinen vaatetus H&M:n kataloogissa, tämä ei kylläkään ole vauvalle, vaan pienelle tytölle.

Joku tossa asussa vaan mättää, onko ne noi saappaat, ehkä. Mutta en ikinä pientä tyttöä tämmöiseen pukisi. Tuollaisissa voi hilpastella sitten myöhemmin, teinityttösenä.

Taidan vaan olla ihan mummo...

http://files.hm.com/media/products/865/ML865_0095_143R_76421.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä