Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIN pettynyt suomi24-treffideittailuun:/

Vierailija
26.07.2010 |

Olen tässä pari vuotta ollut itsekseni,ja koska en harrasta baareissa juoksemista,kokeilin ystävän innoittamana tuota väylää tavata mukavia miehiä.Olen 32-vuotias nainen,6-vuotiaan pojan äiti.

Takan siis 3 kuukautta,ja 3 tuttavuutta.

Ensimmäisen kanssa aika pian vaihdettiin numeroita,ja loputa tavattiin.Kaukaa otettu valokuva oli otettu ihan syystä kaukaa,paikalle löntysti hikinen,epäsiisti mies (ilmoituksessa "urheilullinen")vaikuttavalla kaljavatsalla.Ja ulkonäöstä sanon vain,että jos hän etsii ilmoituksessa kaunista naista niin kaukas liippaa omasta habituksesta.

Ilmoitin treffien jälkeen,että kiitos mutta en halua tavata enää.Sain haukut takaisin.

Mies 2

Samoin yhden lapsen vanhempi,kirjoitteli pitkiä meilejä ja vaikuttu supermukavalta,oli todella fiksun oloinen ja mukavan näköinen,tavallinen mies.Hän tuli kahville luokseni,ja tulimme hyvin toimeet,seuraavat treffit hänen luonaan jonne jäin yöksi ja oli todella herrasmies,ei siis yrittänyt mitään sänkytouhuja.

Sen jälkeen alkoivat typerät "pikkutuhmat" teksitiviestit,no ihan asiallisiakin oli joukossa,ja ajattelin vain että on hänen tyylinsä.3.treffit oli hänen luonaan,saunoimme ja katsoimme leffaa,ja luottamukseni herättyä vietimme yönkin yhdessä.Seuraavana päivänä hän lähetti pari viestiä työasioistaan,ja illalla taas jonkun mauttoman hyvänyöntoivotuksen,johon vastasin ihan asiallisesti,ja sitten ei sieltä enää mitään kuulunutkaan.Päättelin että haki sitä yhtä asiaa ja menetti mielenkiinnon sitten.Oma virheeni koko tapahtumaketju.

Mies 3.

Pari viestiä,ja pyysi numeroa ja lupaa soittaa.Näin tapahtui,ja sattumalta asumme ihan lähekkäin,treffit sovittiin perjantai-illaksi tässä lähellä olevaan ravintolaan.Mukava ilta,kiva ja symppis mies,seuraavana päivän kävimme yhdessä lenkillä ja olin hänen luonaan illalla vielä juttelemassa pari tuntia.Tällä kertaa olin hyvinkin iloinen,vaikka olen siis luonteeltani aika varovainen enkä innostu kovinkaan helposti.Kun ystävälleni mainitsin,että tapasin tällaisella nimimerkilä olevan miehen,ja että vaikutti mukavalta,meni ystävä vähän oudoksi.Kyseessä siis tämä jonka vinkistä tein profiilin,hänelläkin sellainen ko.palvelussa on.

Ystäväni oli käynyt kurkkaamassa miehen profiilin uteliaana,ja koska tästä ilmeisesti jonkilainen tieto sinne näkyy,oli mies eilen hänelle lähetellyt innokkaana viestiä ja toivonut live-tapaamista,sekä ilmoittanut olevansa seikkailunhaluinen ja aina valmis (en tiedä mihin..).Itse siis etsin vakaata ja turvallista ihmistä jonka kanssa elää ihan tavallista perhe-elämää,ja tämä tulee myös ilmoituksessani hyvin esille.Sitä en tiedä mitä kaverini sitten on miehen kanssa jutellut,eikä minulle kuulukaan,tämän miehen kanssa lähetimme pari tekstaria eilen mutta viimeisimpääni hän ei enää vastannut.

Eli luultavasti on hänkin jonkinlaista seksiseuraa etsimässä,vaikka ihan muunlaisen kuvan valitettavasti sain.

No,tässä ollaan taas aloituspisteessä ja mietin että ottaisinko koko profiilin pois.Kun normaalia,kilttiä suomalaista miestä ei tunnu löytyvän,tässä iässä ainakin minä olen jo nähnyt nuo baaritouhut ja juoksut aikaa sitten,en vain tunnu löytävän samanhenkistä miestä millään.

Tämä nyt oli tällainen tilitys,olisi kiva kuulla jos jollain olisi positiivisia kokemuksia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on siis nyt 7 vuotta aikaa.

1. Selailin ilmoituksia ihan huvikseni; en ollut ajatellutkaan niihin vastaillla saati omaa laittaa. Yksi ilmoituksista herätti mielenkiintoni, koska se ei ollut deitti-ilmoitus vaan ympäristöönsä kuulumattomalta tuntuva, lyhyt teksti. Tapahtui kaikenlaista aika uskomatonta ja lopulta tapasimme. Olin 24-vuotias ja silloin tapasin elämäni ensimmäistä kertaa sukulaissieluni. Paria meistä ei tullut, mutta kokemus oli järisyttävän myönteinen, ja siksi otin jatkossa nämä deittipalvelut vähän vakavammin.

2. Minua selvästi vanhempi mies, joka vaikutti "paperilla" erittäin hyvältä. Tavatessamme ei synkannut yhtään, ikäero haittasi minua hirveästi (vaikka kaikkien hänen ikäistensä kanssa näin ei olekaan). Hän ei suhtautunut minuun lainkaan tasaveroisena ihmisenä vaan yritti kontrolloida ja hallita minua. Tyhmänäkin taisi pitää läpinäkyvistä mainpulointiyrityksistään päätellen (mm. kertoi kuinka joku superkaunis nainen oli kosinut häntä polvistumalla hiekkarannalle, ja hän oli kieltäytynyt - ilmeisenä tarkoituksenaan nostaa pisteitään minun silmissäni). Yritti saada treffien lopuksi minut kotiinsa, mutta en suostunut. Sen jälkeen yritti lypsää sopimusta, että tapaisimme toisen kerran, koska "aina pitää tavata vähintään kahdesti". En suostunut ja huokasin helpotuksesta eroon päästessäni.

3. Mies, joka tuntui virkistävällä tavalla erilaiselta kuin minä, ja kertoi kuuluvansa Mensaan. Ajattelin, ettei siitä varmaan haittaakaan ole, koska yleensä pahin ongelmani miesten kanssa on se että en löydä tarpeeksi fiksua kumppania. Hälytyskellot kyllä hieman soivat, kun ilmoituksessa luki mm. "Parhaan kaverini mielestä saisin kenet tahansa naisen". Tuohan on aika lailla samaa sarjaa kuin "äitini mielestä olen komea", ja vastaavat harhaanjohtavat jutut, jotka eivät kerro todellisesta tilanteesta mitään. No, kävi ilmi että Mensa-jäsenyys taisi olla hänelle keino pönkittää heiveröistä itsetuntoaan, ja että pelkkä älykkyys ei riitä mihinkään, jos kiinnostuksen kohteet ovat aivan eri maailmoista. Tämän tapauksen johdosta opin kuitenkin lukemaan ilmoituksia hieman tarkemmin ja kyseenalaistamaan niissä sanottua.

4. Mies, joka sähköpostinvaihdon perusteella vaikutti melkeinpä minun kopioltani. Tavatessamme kävi ilmi, että kemiaa ei ollut, mutta tyyppi oli kuitenkin oikein mukava ja puheenaiheet mielenkiintoisia. Elämänilo, seksuaalisuus ja energia tuntuivat kuitenkin puuttuvan hänestä aivan kokonaan - oli kuin jonkinlainen kohtelias robotti. En pystynyt ihastumaan häneen.

5. Mies, joka vaikutti välittömästi sekä hyvin kiinnostavalta että hyvin pelottavalta. Olimme joissakin asioissa täysin samanlaisia ja toisissa aivan erilaisia. Mietin, onko lainkaan fiksua kiinnostua hänestä. En kuitenkaan voinut perääntyä. Kaksi ensimmäistä vuotta riitelimme lähes tauotta - sen jälkeen olemme eläneet onnellisina yhdessä ja uskon tämän onnen kestävän hautaan asti; niin kovasti sitä suhteen alussa koeteltiin.

Tässä siis vain ne miehet, jotka tapasin. Kirjoiteltua tuli varmaan useamman kymmenen tapauksen kanssa.

Vierailija
22/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tapailuun kuuluu pieni tuhmailukin (tai kukin tavallaan) ja mä en käsitä tuota, ettei seksi voisi kuulua aikuisten ihmisten suhteeseen nopeasti. Jos mietin itseäni ja kaveripiiriä, niin sänkyyn on menty miltei heti. Silti suhteet on muodostuneet hyviksi ja pitkiksi.

Jollei ilmassa ole sähköistä intohimoa, niin en mä halua seksiä uuden tuttavuuden kanssa. Usein siihen tarvii juuri tuota ap:n mainitsemaa luottamusta. Eihän se sanonutkaan, ettei heti saa mennä sänkyyn. Ja monesti kuitenkin miehet metsästää pillua. Olen törmännyt itsekin siihen, että jos olen toisilla treffeillä antanut, niin kolmansia ei ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kuitenkin vasta noin kymmenes tapaamani. Aikaisemmissa ei sinänsä ollut mitään "vikaa", ei vaan natsannut syystä tai toisesta.

Ehkä sun kannattaa ottaa vähän rennompi asenne.

Vierailija
24/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata luovuttaa kolmien treffien jälkeen. Itse käytin treffipalvelua satunnaisesti parisen vuotta ja tapasin useita useita miehiä ja kirjoittelin vielä useamman kanssa. Näin oppi aika hyvin tunnistamaan ja karsimaan kaiken maailman seikkailijat.

Lopulta tapasin miehen, jonka kanssa olen nyt naimisissa ja on lapsikin :) Sinnikkyyttä tuo kyllä vaati, sillä treffipalveluissa pyörii kyllä aivan kamalia(kin) miehiä.

Vierailija
25/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa oli ihan vaan panoja, osa sitten vähän vakavampia juttuja.

Joidenkin kanssa tuli seurusteltua parikin kuukautta, jotkut oli sellaisia että heti ekoilla treffeillä halusi vaan pakoon.

Ongelma oli myös että netin kautta tutustuu paljon myös miehiin eri puolelta suomea. Ei siinä muuten mitään, mutta välimatka saattaa muodostua ongelmaksi.

Siinä 30 treffien jälkeen löytyi se oikeasti oikea.

Kokeilun ja erehdyksen kautta :-D

Vierailija
26/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin useamman kanssa. Olin aika tarkkana siitä, että kirjoitin monta viikkoa viestejä, ennen kuin suostuin tapaamaan. Sanoin siis esim., etten saa lapsenvahtia (olin yh) ennen kuin parin viikon päähän.

Yhden tyypin kanssa sovittiinkin treffit noin puolentoista viikon päähän ja sitten kun viestiteltiin sinä aikana, niin kävi ilmi, että hänellä oli niin monta rautaa tulessa, ettei hän edes muistanut tarkasti kuka olin ja että treffit oli sovittu. Se viestittely sitten lopahti siihen.

Nykyisen mieheni kanssa siirryimme deittipalvelusta sähköposteihin ja kirjoittelimme toista kuukautta ennen kuin sitten puhuimme puhelimessa ja lopulta tapasimme.

Kaikenlaista hiihtäjää ja erikoisia ehdotuksiahan siellä tuli vastaan, mutta kun eteni rauhallisesti, niin jyvät karsiutuivat akanoista.

Nyt olemme olleet naimisissa kaksi vuotta.

Toivon, ap, että löydät onnesi!

Vierailija
27/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se numero 2 olikin kiva mies ja noin,mutta tosiaan se seksi tuntui olevan kuitenkin tärkein syy tavata.Voin olla vanhanaikainen,mutta mielestäni ensin on syytä tutustua yläpäähän kuin alapäähän-jos ensimmäinen toimii niin toista ehtii kyllä.

En heitä kirvestä kaivoon vielä,kun täällä noita happy endejäkin on:)

Vierailija
28/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tuore eksä oli ottanut kuvia itsestään nettiin.Niissä hänkin näyttää ihan ok.lta...Mutta läheltä kun miehen näkee nii ohhoh :D

hänkin on aika haisuli:D hampaitaan ei esim pese koskaan...

Vierailija
29/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin aikoinaan kirjeenvaihtoilmoituksia. "En ole baari-ihminen, en juo enkä polta, mulla on koira, pidän maalaamisesta, laulamisesta, luonnosta ja puutarhahommista, haaveilen perheestä, talosta, lapsista. Etsin rehellistä ja uskollista, raitista miestä, en mitään taivaanrannan maalaria "

Minä sentään laitoin neljä tai viisi kertaa tuontapaista ilmoitusta lehteen, ja aina sain tuollaiset 50-100 vastausta. Tapasin yleensä n. 5-8 miestä/ilmoitus, joten kyllä siinä tuli jyviä seulottua akanoista ja nähtyä monenlaista viheltäjää, joista oli rehellisyys ja uskollisuus kaukana.... Neljän kanssa oikeasti seurustelin. Yhden oikein kivan miehen kanssa loppui välimatkan takia, toisen kanssa, koska mies oli niin avuton tallukka, kolmannen kanssa, koska yritti määräillä minua siitä miten tulisi elää. Neljännen kanssa...kolmessa viikossa kihloihin, se oli siinä heti. 11 vuottu oltu naimisissa, siinäkään ei aikailtu kuin vuosi!

Älä luovuta. Pidä vaan tuntosarvet auki ja ole varovainen, terve epäluulo on hyvästä näissä hommissa! Jos varoituskellot soi, usko niitä.

Vierailija
30/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikin mieleen vielä yksi mies, johon tosin tutustuin eräälle ei-treffipalstalla netissä. Aluksi vaikutti ihan kivalle, oli samansuuntaisia ajatuksia kuin minullakin ja yhteistä tuntui löytyvän. Sitten kun oltiin jo pidempään juteltu niitä näitä ja "ystävystytty" niin rupesikin paljastumaan taas alentuva asenne esim. minun tietoteknisiin taitoihini (oletti tietämättä mitään etten voi osata mitään koska olen nainen...), kuviakin sain vasta tässä vaiheessa, ja hyi yök. Jo kuvista näki ettei koskaan pese hampaitaan, niin keltaisia ja likaisia hampaita en ole koskaan nähnyt ja muutenkin olemus oli veltto ja ikuna ei ole kyllä liikuntaa harrastanut. Selkärangaton olmi tuli mieleen niistä kuvista. Siinäpä olikin sitten kiva kierrellä ja vältellä treffejä kun oltiin jo ties kuinka pitkään siellä palstalla juteltu...

T: 2

minun tuore eksä oli ottanut kuvia itsestään nettiin.Niissä hänkin näyttää ihan ok.lta...Mutta läheltä kun miehen näkee nii ohhoh :D

hänkin on aika haisuli:D hampaitaan ei esim pese koskaan...

Vierailija
31/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huipuin kuvailu ikinä,meinasin pudota jakkaralta kun luin tuon:)))

Vierailija
32/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin rakkaani deitti.netistä. Samaisesta paikasta olen löytänyt myös kaksi erittäin hyvää ystävää, joista toisen kanssa tosin seurustelin muutaman kuukauden.

Kyllä sinne idioottien joukkoon niitä järkeviäkin mahtuu.

Ja hei, kuka sanoo, ettei nainen saisi olla se seksiä etsivä osapuoli? ;)

Vierailija
33/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muka ei toisilla treffeilläkään saa "antaa". Eipä mulla ole tähän ikään (38) tuollaista kokemusta. Jos homma on synkannut ja on tuntunut mukavalta yhdessä, niin aina on jatkoa tullut, vaikka ekana iltana on testattu sänkypuolikin. Ehkä mä haen vain sellaisia miehiä, joiden arvomaailma on nykypäivää...? Enpä ole kenenkään ystävänikään kuullut joutuneen siihen tilanteeseen, jossa eka oli kaikki hienosti ja sänkyyntymisen jälkeen miehen kiinnostus olisi lopahtanut. Ei olla kyllä havaittu mitään tälläistä korrelaatiota.

Vierailija
34/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat miehestä pelkkää seksiseuraa niin siitä vaan, mutta jos haluat elämänkumppania, niin seksi ehtii odottaa, kunnes tunnette paremmin. Tapailin nykyistäni reilun kuukauden, toistakymmentä treffiä, ennen kuin pyysin yöksi. Silloin seksi myös merkitsi jotain. Nettitreffeillä tavatessa et voi oikeasti tuntea toista ihmistä muutaman treffin perusteella, kyllä tutustumiseen menee pidempi aika. Olen 31 ja aina noudattanut periaatetta että ensin tutustutaan.

Vierailija
35/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitenkään moralisoi asiaa,vaikka joku menisi heti sänkyyn ensimmäisillä treffeillä-siitä vain!Ja moni ystävämpi on paljon rohkeampi kuin minä,itselläni se on vain tärkeää,että pidän ihmisestä oikeasti ja luotan häneen,niin intiimi asia on kyseessä.

Vierailija
36/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tapasin nykyisen mieheni kristillisessä sätissä, ensin juteltiin muutamia viikkoja ja sitten tavattiin...sitten oltiinkin korvia myöten rakastuneita molemmat. (molemmilla taustalla yksi kariutunut suhde). Nyt ollaan onnellisesti naimisissa ja kolmas lapsi on tulossa. Tuskimpa olisin mieheeni muutoin törmännyt, jos emme netissä olisi tavanneet.

Vierailija
37/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että 12 vuodessa on maailma ja netti muuttuneet aika tavalla. Mäkin itse löysin noista palveluista ihan kunnollista seuraa vielä 90-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sen vaikeampaa on löytää. Kyllä ne parhaat tuppaa menemään päältä. Mä olen kuitenkin vasta 30-vuotias, mutta enää en niin epätoivoinen, että käyttäisin aikaani noihin netin ilmaisiin treffipalveluihin, joista on päällimmäisenä jäänyt vain paha olo. Enemmistö on seksiä vinkuvaa pervoa ja muuta hullua.

Vierailija
38/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika pian suomi24:sta mieheni. Tapasin 2 tyyppiä ennen häntä. Mieheni kanssa juteltiin mesessä viikko ennen tapaamista ja kyselin, kyselin ja kyselin... ja huomasin, että ajatusmaailmamme oli aika samanlainen minulle tärkeissä asioissa.

Luin ilmoituksia moneen kertaan ja jos joku vähänkin ärsytti, en laittanut viestiä sellaisille tyypeille. Myös niiden viestit, jotka ottivat minuun päin yht. luin tarkasti. Jos jokin tökkäsi, jätin siihen.

Olin aina ollut sitä mieltä, että nettideittailu ei ole minun juttuni ja näin tässä vain kävi. Onnellisesti:-)

Vierailija
39/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että jos joutuisin deittailemaan se ei oikein sujuisi.

Miten ihmeessä voisin lähestyä naista kun en tietäisi mistä se pitää. Kunnus olla hauska olisi pelottovan korkealla kun on asunut 16 vuotta saman naisen kanssa.

Tuollaista tilannetta olisi kyllä hauska kokeilla. Tosin ehkä menen vain kotiin perheen luo ;)

Vierailija
40/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä takaisin tuosta turhanpäiväisestä kommentista;on todella hyvä että voit mennä kotiin vaimon luokse,vauva-lehden keskustelupalstalla roikkuvat miehet ovat harvojen makuun:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi